|
אינפקטד עוברים לארה"ב !!
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
שמעתי על זה כבר לפני כמה חודשים חשבתי זה סתם שמועה...
אז כנראה שלא... הם באמת עוברים
http://mymusic.walla.co.il/ts.cgi?t...h=202&id=634601
:eyespop:
ותכלס אני מבין אותם,
הם כבר אספו מספיק כסף ויש הזמדנות כזאת, אז למה לא לטעום מחיים חדשים בארה"ב
מקווה זה ייתן להם סוף סוף השראה ליצור חומרים טובים
באיכות של פעם
ויותר |
|
|
| sabi10 |
| כן..קראתי על זה בידיעות אחרונות...חבל |
|
|
| FederalBI |
שיעברו לכל מקום שיביא להם הצלחה העיקר שלא ישכחו מאיפה הם באו
וישהיו מיני שגרירים של ישרראל
חחחחחח ראיתי יותר מידי השגריר בערוץ 22 |
|
|
| KrazyDJs |
וואלה..שיהיה להם רק בהצלחה אני אומר..
מקווה שבאמת הם יתחילו ליצור כמו פעם.. |
|
|
| DJ Alex E. |
| דוגרי שלא יחזרו חחח לא אכפת לי מהם בשיט |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Shahar
אין מסיבת פרידה? |
אני יודע שיש אחת כזאת באומן17 בחנוכה בי-ם..
בטח יש עוד חוץ מזאת |
|
|
| YoraY |
לא שאני משוגע על פסי - אני שומע פה ושם זה בן זונה
בקשר לאינפקטד - לא מבין למה אנשים כל כך אנטי לגביהם לדעתי מי שככה צריך להתבייש החברה האלה ועוד אמנים אחרים טובים הביאו ומביאים כל כך הרבה ריספקט אלינו והמשיכו לפתח את התרבות הפסיכודאלית פה בצורה שלא תאמן
וכל הכבוד להם ולאחרים
וכן טוב שהם נוסעים לארה"ב שיפציצו שם כמו שצריך אני סומך עליהם |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by YoraY
לא שאני משוגע על פסי - אני שומע פה ושם זה בן זונה
בקשר לאינפקטד - לא מבין למה אנשים כל כך אנטי לגביהם לדעתי מי שככה צריך להתבייש החברה האלה ועוד אמנים אחרים טובים הביאו ומביאים כל כך הרבה ריספקט אלינו והמשיכו לפתח את התרבות הפסיכודאלית פה בצורה שלא תאמן
וכל הכבוד להם ולאחרים
וכן טוב שהם נוסעים לארה"ב שיפציצו שם כמו שצריך אני סומך עליהם |
אלו שאנטי נגדיהם...לא אנטי נגדיהם..
פשוט אנטי נגד היצירות החדשות שלהם, שאם אתה תשמע את האלבום, נגיד B.P Empire
ותשמע את האלבום האחרון..אתה תבין שהם השתנו, מאוד..
והרבה אנשים לא אוהבים את זה, ומעדיפים את הסיגנון הישן שלהם..
תאמין לי שכל מי שיש לו טיפה ידע בתחום מכבד את אינפקטד ונותן להם את הריספקט שבאמת באמת מגיע להם |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אלו שאנטי נגדיהם...לא אנטי נגדיהם..
פשוט אנטי נגד היצירות החדשות שלהם, שאם אתה תשמע את האלבום, נגיד B.P Empire
ותשמע את האלבום האחרון..אתה תבין שהם השתנו, מאוד..
והרבה אנשים לא אוהבים את זה, ומעדיפים את הסיגנון הישן שלהם..
תאמין לי שכל מי שיש לו טיפה ידע בתחום מכבד את אינפקטד ונותן להם את הריספקט שבאמת באמת מגיע להם |
אמרת את מילת הקסם
:D
והאלבום החדש נוטה יותר לכיוון המלודי, ולהשוות אותו ל
classical mushroom
זה פשוט מצחיק
וציטוט מהאתר שלהם:
| quote: |
We are moving to LA (usa)
we gonna build a new KILLER studio in January 2005.
The master plan is to record the next album with the top US musicians.
as u all know we allways try to change from album to album and we wont stop making Trance music , We are too Addicted to it
|
|
|
|
|
|