|
מיקסר חדש!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| arik |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
אל תלך על ה-275
יש לי אותו ואחרי כמה זמן דברים מתקלקלים
לך על משהו אחר
(אולי עכשיו המיקסר יותר טוב כי שלי בן 3, אבל עדיין) |
יש על המיקסר בכלל אחריות? |
|
|
| YuVaL |
אריק
אני לא מבין למה אתה רוצה לבחור את הוסטקס על האיקלר או על הנומראק
שמע לי
כנס ל
Dj Booth
או שתריץ
Search
על שניהם... יש פה ימבה חומר עליהם ב
TA
הם גם יותר חדשים
וגם אפשר לעדכן אותם!!.. כן כן, יוצאים להם עדכונים באינטרנט
זה משו חבל על הזמן |
|
|
| Shahar |
מז"א לעדכן?
איך אתה מעדכן? |
|
|
| YuVaL |
זאת אומרת שאתה יכול להוריד עדכונים באינטרנט כדי לשפר את המיקסר מכל מיני בחינות
אני לא ממש מבין איך זה עובד
אבל אמרתי
אם אתה רוצה...
תריץ חיפוש על האיקלר או הנומראק אני בטוח שתמצא את מה שאתה מחפש |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by YuVaL
זאת אומרת שאתה יכול להוריד עדכונים באינטרנט כדי לשפר את המיקסר מכל מיני בחינות
אני לא ממש מבין איך זה עובד
אבל אמרתי
אם אתה רוצה...
תריץ חיפוש על האיקלר או הנומראק אני בטוח שתמצא את מה שאתה מחפש |
ראיתי חומר על המיקסרים שלך
והם בהחלט יותר שווים מה 275
בתנאי שאתה במחשבה של לחסוך כסף
אני האמת לא מחפש לחסוך בקנייה הזאת יש לי 3500
ולפי מה שכולם רשמו במאמרים
אז ל 275 יש איכות סאונד יותר טובה מאשר שניהם
וחוץ מזה הוא נראה כל כך טובבבבבבבבבבב#$^%$# |
|
|
| Shahar |
אריק תבדוק את
stanton smx-401 |
|
|
| arik |
הוא נראה מעולה ה
stanton smx-401
אבל איך אתה יודע שהוא יותר איכותי מה275
?
בתחלס הדבר היחיד שמעניין אותי זה האיכות סאונד
שיהיה כמה שיותר מיקצועי |
|
|
| Ooza |
| quote: | Originally posted by arik
ראיתי חומר על המיקסרים שלך
והם בהחלט יותר שווים מה 275
בתנאי שאתה במחשבה של לחסוך כסף
אני האמת לא מחפש לחסוך בקנייה הזאת יש לי 3500
ולפי מה שכולם רשמו במאמרים
אז ל 275 יש איכות סאונד יותר טובה מאשר שניהם
וחוץ מזה הוא נראה כל כך טובבבבבבבבבבב#$^%$# |
אריק, אני חושב שאתה דיי נעול על הווסטקס. אתה עכשיו סתם מנסה לשכנע את עצמך כמה אתה רוצה אותו
זרום עם זה ;) |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Ooza
אריק, אני חושב שאתה דיי נעול על הווסטקס. אתה עכשיו סתם מנסה לשכנע את עצמך כמה אתה רוצה אותו
זרום עם זה ;) |
מה זה גיחה שנתית?
בכל מקרה...
הרגע קראתי עוד כתבות על מיקסרים ופשוט כולם משבחים את ה275
קשה לא לרצות אותו שכולם ממליצים עליו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by arik
מה זה גיחה שנתית?
בכל מקרה...
הרגע קראתי עוד כתבות על מיקסרים ופשוט כולם משבחים את ה275
קשה לא לרצות אותו שכולם ממליצים עליו |
ראסמי...
זה גם הרושם שאני קיבלתי
יאללה אחי
שתינו הולכים על אותו דבר:) |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ראסמי...
זה גם הרושם שאני קיבלתי
יאללה אחי
שתינו הולכים על אותו דבר:) |
אין בעיה אחי
אבל נראה לי שהתכוונת להגיד
שנינו ולא שתינו
:nervous:
כל כך מביך
:(
:) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by arik
אין בעיה אחי
אבל נראה לי שהתכוונת להגיד
שנינו ולא שתינו
:nervous:
כל כך מביך
:(
:) |
שששששש...
תזהר אריק
יש בפורום כמה גזענים שעל פוסט כזה עשויים לקרוא לך אשכנזי מסריח
אי אפשר לדאת מה פוסט כזה כמו שרשמת יכול לאצבן ותם
אולי ברגעים אלה ממש הם מנסים להשתלא על היצר שלהם שדוחף אותם ליסוע אליך הביתה ולהכות אותך עם אלות כדי שפוסטים שמו שכתבת לא יהיו יותר מנת חלקו של הפורום הזה
נ.ב.
השגיאות כתיב בהתחלה אין בכוונה כדי שלא יחשבו שאני אשכנזי מתנשא שלא טועה בפוסטים שלו |
|
|
|
|