|
מיקסר חדש!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
טוב אולי זה טחון כבר
אבל אני חייב תשובה ברורה
עד 3500
איזה מיקסר שווה להשקיע בו שאני יקבל את רמצ הסאונד הגבוהה ביותר
ולא פיוניר
? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by arik
טוב אולי זה טחון כבר
אבל אני חייב תשובה ברורה
עד 3500
איזה מיקסר שווה להשקיע בו שאני יקבל את רמצ הסאונד הגבוהה ביותר
ולא פיוניר
? |
Denon DN X1500
Ecler Nuo 5
 |
|
|
| arik |
מממ
יש איזה מאמרים או משהו
כי אני עדיין לא יכול לדעת רק על סמך זה מה
יותר טוב
אני דוקא חשבתי על ה וסטקס שכולם טוענים שהוא לא רע בכלל
ה 275 |
|
|
| arik |
| הכי חשוב מבחינתי זה האיכות סאונד |
|
|
| Shahar |
לדעתי
stanton smx-401
שווה איכותי עם פונקציות טובות ותשיג אותו ב 2300 אפילו פחות
ה 275 גם בנזונה
אבל עולה יותר... |
|
|
| Viperon |
| וסטקס 275 בלי לחשוב פעמיים. |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Viperon
וסטקס 275 בלי לחשוב פעמיים. |
:D |
|
|
| arik |
כמה כולה היום ה
Allen & Heath Xone:32
ומה יותר טוב הוא או ה
275? |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב אריק אתה יודע שאני יעדיף שתקנה את הווסטאקס כי זה משאני קונה...
:)
חלמתי בלילה חלום מה זה מוזר
על נהג אוטובוס שיש לו מאחורי ההגה שתי סי די גיי 100 (את סוג המיקסר מהחלום אני לא זוכר) ומשמיע טראקים בזמן נסיעה ואני מתעצבן עליו כי בדיוק בברייק של מאנדיי גרוב הוא מעביר טראק ואני אומר לו שזה לא מקצועי לשבור טראק באמצע ועוד בקטע כזה
אבל אז אני מבין שבעצם הוא נוהג ואין לו באמת זמן להכניס קטעים בזמן
קיצר חלום הזוי לאללה |
|
|
| s0undw4v3 |
אל תלך על ה-275
יש לי אותו ואחרי כמה זמן דברים מתקלקלים
לך על משהו אחר
(אולי עכשיו המיקסר יותר טוב כי שלי בן 3, אבל עדיין) |
|
|
|
|