|
Trance Department Nominert Til Årets Klubb Konsept 2004 i Oslo Av Nattguiden!
|
View this Thread in Original format
| Kimito |
Vil benytte sjansen til å takke de som var innom Trance Department i løpet av 2004. Har rett og slett vært helt knall! Uten tvil!
Det har faktisk gått så bra at vi er blitt nominert til årets klubb konsept, noe som overasker oss til det positive. Kanskje en liten greie om at trance lever after all :) Noe for øvrig samtlige kvelder på både John Dee Kjelleren, Fonii og Aqua beviste.
Her er hva Nattguiden skrev:
TRANCE DEPARTMENT:
Det er modig å forsøke å holde liv i et trance-konsept i år 2004. Det krever en ærlig interesse og aldri så lite "kjærringa mot strømmen"-guts. Og det har vi sansen for.
Mange takk :) |
|
|
| Kimito |
:)
Nå hadde det bare vært knall og vinne. Sette trance litt på kartet igjen :) |
|
|
| freeloop |
grattis :)
Skulle forsåvidt bare mangle! |
|
|
| chem-x |
Cheers to that.
Takk til alle dere som stilte opp.
Kult om dere dropper en vote også :) |
|
|
| Locazor |
| quote: |
Det er modig å forsøke å holde liv i et trance-konsept i år 2004. Det krever en ærlig interesse og aldri så lite "kjærringa mot strømmen"-guts. Og det har vi sansen for.
|
Seriøst...blir så forbannet over folk i Norge. "Det er jo bare sånn dunk-dunk", "Det er ikke ordentlig musikk" osv... Hva er det med Norge som gjør at clubbing er et latterlig dårlig fenomen her til lands? Seriøst...vurderer å flagge ut til Benelux i nærmeste fremtid hvor trancen faktisk lever fremdeles i beste velgående. :) |
|
|
| Kimito |
LOL!
Dude...Konseptet er blitt nominert til årets beste... Da er det klart at ting er i ferd med å skje. Det kan ikke starte på en ny bølge med Hyperstate eller partyer i den størrelsen. |
|
|
| chem-x |
Vi kommer i alle fall til å kjøre på for å gjøre Oslo/Norge til en bedre klubbstad å bo i..
Masse planer in the making. :) |
|
|
| DJ_Audun |
Koselig å høre :cool:
Jeg har avgitt min stemme i alle fall! |
|
|
|
|