|
טראנס אנרג'י לייב - עכשיו ברדיו!!!!! מי שכאן לפתוח !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
אחי
בשביל זה אנרגי פה
:)
שלח לי הודעה ב
103926510
באיי סיי קיו שלח לי את הרשימה של הטראקים שנאבדו לך....
נראה מה נוכל לעשות |
|
|
| Dj-2TaLL |
וואי איזה בעסה!!!!
אני מפרמט את המחשב שלי ביום שישי או שבת ומתקין בו
ו2000 XP
אני מקווה לא יקרה לי כזה דבר בחיים!!!
כל הפרוגרסיבים היקרים שלי...
:D :D :D
סתם סתם אני יצטער על כל שיר ושיר!!!
:) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כן גם לי זה קרה לפני כמה שבועות
אבל יש לי דיסקמן שמנגן מפ3
אז איזה יומיים לפני שזה קרה צרבתי לי את רוב הטראנסים בדיסק לשמוע
אז זה יצא לטובה כי התקנתי לי
windows xp
וגם לא עיבדתי טראנסים
בכל מיקרה אני מקווה שהאוסף שלך יחזור אליך |
|
|
| Izzy |
ya trance energy was great! i listened to scott bond and the first half of Judge Jules...
in the sharing section someone there has pui and S&G on their FTP so i d/l pui and it was really banging... |
|
|
| DJ-Energy |
i have scott bond and gielen
gonna get jj today.. as i heard its a killer set
really looking forward to it!! |
|
|
| DJ_BoN |
dudes you are totally NOT alright...
here you are talking about the great Trance Energy sets and i'm busting my ass finding them and coming up with NADA!!
pleaseeeeeeeee tell me where to d/l them please please or maybe one of you can send them to me overniught via ICQW......please guys
I'm desparate |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
dudes you are totally NOT alright...
here you are talking about the great Trance Energy sets and i'm busting my ass finding them and coming up with NADA!!
pleaseeeeeeeee tell me where to d/l them please please or maybe one of you can send them to me overniught via ICQW......please guys
I'm desparate |
אחי - יש לי את כולם
קניתי היום הארד דיסק חדש של עוד 40 ג'יגה - מחרתיים אני מקווה להתקין אותו ואז אני ישים לך ב
FTP
את כולם
:) |
|
|
| Izzy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי - יש לי את כולם
קניתי היום הארד דיסק חדש של עוד 40 ג'יגה - מחרתיים אני מקווה להתקין אותו ואז אני ישים לך ב
FTP
את כולם
:) |
That'd be bad ass! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Izzy
That'd be bad ass! |
n/p m8 :)
i think ill put all my live set in there but i think i only can do it on this weekend b/c the computer-guy cant come tomorrow ... :( |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
n/p m8 :)
i think ill put all my live set in there but i think i only can do it on this weekend b/c the computer-guy cant come tomorrow ... :( |
computer guy??
do u want me to smack u?, u dunno how to install another hard drive on your PC!? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
computer guy??
do u want me to smack u?, u dunno how to install another hard drive on your PC!? |
אני יודע וזה ממש לא בעיה כי היום ה
HD
החדשים הם כמו
PLUG AND PLAY
אבל אני לא נוגע בזה לבד - זה שקניתי ממנו אמר שזה בא עם התקנה אז מה אכפת לי לחכות קצת...
:) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני יודע וזה ממש לא בעיה כי היום ה
HD
החדשים הם כמו
PLUG AND PLAY
אבל אני לא נוגע בזב לבד - זה שקניתי ממנו אמר שזה בא עם התקנה אז מה אכפת לי לחכות קצת...
:) |
וואלה אח שלי שווה את זה...
:)
ד"א - הורדתי את הסט של גולס.. חביב ביותר |
|
|
|
|