return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
טראנס אנרג'י לייב - עכשיו ברדיו!!!!! מי שכאן לפתוח !!!
View this Thread in Original format
luckystrike
אחים שלי
עכשיו זה משודר!
:) :) :)

עכשיו
JUDGE JULES
מתקלט ואח"כ
JOHAN GIELEN!

הנה הלינק:

mms://hollywood.win2k.vuurwerk.nl/radio538

:)

אני מתפלל שג'ולס ישים את המיקס בלי הקולות המעצבנים לטראק של אנג'ליק...
luckystrike
פיספסתם חבל על הזמן!!!

היה ענננננק

ג'ולס נתן סט נחמד לאללה
ואחריו
MARIO PIU
היה פצצות
לא ציפיתי ממנו לכזה סט טוב למרות שהוא פיקשש פעמיים וממש רציניות...
נראה לי נדפק לו הציוד באמצע

אחר כך היה
DJ CROSS

התחיל חרא לאלללללה - ממש זבל אבל החצי שעה האחרונה שלו הייתה מצויינת
והוא סיים עם
cj bolland
כמו שגיל עשה
;)
ונראה לי שהוא חזר לתת עוד טראק שזה היה
SUNSCREEM + PUSH

GIELEN
נתן סט פצצות אבל הפסיקו לו את השידור באמצע

בכל מקרה כל הסטים השתחררו כבר (איך הם עושים את זה כל כך מהר הבני זונות?) אז מחר בטח כבר תשמעו את כולם
DJ-Energy
פצצות אח שלי אני לא יכול לחכות להוריד את הסטים!!!!
DJ_BoN
אחים שלי אתם קולטים שחיכיתי שבועיים לטראנס אנרג'י הזה?? כל כך רציתי לשמוע אותו ברדיו באינטרנט! פתחתי אתמול את הרדיו של
ID&T
הייתי בטוח שהם ישימו את זה שם!!! אבל לאאאאאאאא הם שידרו
NOW&WOW
סעמקקקק
לא ידעתי איפה יש שידור חי
סעמק!!!
רציתי לשמוע את
Mario Piu
אני חולה עליו
אבל אני אוריד את כל הסטים =)
יהיה בסדר
יאללה עכשיו אני מחכה ומצפה לאינרסיטי ב
29/12/2001
עדיין אין ליינאפ אבל זה יהיה טוב בלי ספק
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ_BoN
אחים שלי אתם קולטים שחיכיתי שבועיים לטראנס אנרג'י הזה?? כל כך רציתי לשמוע אותו ברדיו באינטרנט! פתחתי אתמול את הרדיו של
ID&T
הייתי בטוח שהם ישימו את זה שם!!! אבל לאאאאאאאא הם שידרו
NOW&WOW
סעמקקקק
לא ידעתי איפה יש שידור חי
סעמק!!!
רציתי לשמוע את
Mario Piu
אני חולה עליו
אבל אני אוריד את כל הסטים =)
יהיה בסדר
יאללה עכשיו אני מחכה ומצפה לאינרסיטי ב
29/12/2001
עדיין אין ליינאפ אבל זה יהיה טוב בלי ספק


דבר ראשון - איך לא ידעת איפה יש - נתתי פה את הלינק???
רדיו 538 שידרו את זה
היה למריו פיו שתי פיקשושים רציניים אחושרמוטה אבל חוץ מזה הוא היה תותח

ודבר שני בקשר לאינרסיטי - בינתיים זה נראה כאילו זה הולך להיות נפילה
רק מארו פיקוטו יופיע שם בטוח ולגבי האחרים עוד לא יודעים
טיאסטו הצהיר שהוא לא מופיע
וגם ארמין ואן ביורן לא מופיע
ומרקו וי כנראה גם לא כי לא רשום בבוקינג שלו עדיין

אני מקווה שיהיה שיפור במצב שם
DJ_BoN
לא ידעתי כי לא בדקתי את הפורום =)
חפיף

וכן אמרו לי שטייסטו יהיה בכלל בקונטקט ב
31/12
אני לא יודע....בכל מקרה איפה שטייסטו יהיה תהיה מסיבה פצצה
=)
DJ_BoN
ד"א אחי מאיפה אני מוריד את הסטים של זה?
אני לא מוצא את זה במורפיוס...
אמרת משהו על
MP3 RELEASE GROUPS
מה זה?..
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ_BoN
ד"א אחי מאיפה אני מוריד את הסטים של זה?
אני לא מוצא את זה במורפיוס...
אמרת משהו על
MP3 RELEASE GROUPS
מה זה?..


זה קבוצות שיש להם בדרך כלל הרבה קשרים והם מחברים
TURNTABLES
למחשבים ועושים ריפים לפרומואים ווויניליים וכאלה

הם גם מקליטים סטים ועושים להם
ENCODE
והם אלה שבעצם אחראים על רוב הטראקים והסטים שיש לנו
:p
את הסט של ג'ולס שיחררו חצי שעה אחרי שהוא נגמר...
אני גם עדיין לא השגתי את כל הסטים
אנרג'י לינקק (שלח לי לינק) עם הסט של ג'ילאן ובערב אני מקווה להוריד את האחרים מפרייבט אפטיפי
DJ-Energy
אלו קבוצות שיחרור שמשחררות פרומוים של טראקים חדשים...

בעצם כל טראק שאתה מקבל באמ פי 3 זה קבוצת שיחרור עשתה לו ריפ מה
Vinyl..
DJ_BoN
תודה אבל עכשיו בתכלס
מאיפה אני מוריד?

Trance man
שיט לא הייתי באינטרנט ב5 ימים האחרונים כי המחשב שלי נדפק!!
איבדתי
5 ג'יגה (!)
של אמפי3ים!!!!
איזה באסה
היו לי שם דברים נדירים.
:( :( :( :( :(

וגם הפסדתי את הסטים של המסיבה הזאת..כדאי להוריד??



אני יחזור לכאן עוד יום-יומיים, אני מחר מתקין צורב חדש..
luckystrike
quote:
Originally posted by Trance man
שיט לא הייתי באינטרנט ב5 ימים האחרונים כי המחשב שלי נדפק!!
איבדתי
5 ג'יגה (!)
של אמפי3ים!!!!
איזה באסה
היו לי שם דברים נדירים.
:( :( :( :( :(

וגם הפסדתי את הסטים של המסיבה הזאת..כדאי להוריד??



אני יחזור לכאן עוד יום-יומיים, אני מחר מתקין צורב חדש..


אחי איזה בעסה
:(
זה קרה לי לפני כמה זמן...
אנרג'י שלח לי דיסקים והשלים לי הרבה מהטראקים והסטים שנמחקו...
זה מבאס אחושרמוטה

אתה צריך עזרה אחי?
שלח לי רשימת שירים אני יעזור לך להשלים...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement