|
The Concert \REVIEW
|
View this Thread in Original format
| Star |
טוב ממש בשניות אלו סיימתי לראות את הקונצרט של טיאסטו
יותר נכון רק חלק ממנו אבל זה אכן יספיק לריויו
אז ככה קודם כל מה שאני הולך להגיד פה לא משקף את הדעה שלי על טיאסטו .אני לא חסיד טיאסטו כמו המון אנשים שיש אבל מה לעשות אחרי שרואים את הקונצרט שלו חייבים להוריד את הכובע
אילן נכון היה לו בריחה אחת שזיהיתי וזה היה ישר במקסוס הראשון זאת אומרת בין הקטע
1. Tiësto - Forever Today.
ל:
2. Tiësto - Olympic Flame
זהו לא זיהיתי יותר שום פספוס רציני כמו שציינת.
נכון כל אומן קורה שיש לו פספוס אחד או שנייהם זה לא מדע מדוייק ולכן קורה שיש פספוסים בקטע של המקסוס והמיקס לא עובר ממש חלק .
נכון הקטע הזה עבר ממש ממש לא חלק אבל בכול זאת זה קורה :confused:
עכשיו אני יגע בדבר רגיש וזה ארמין ... כמה שאני מעריך אותו אבל יש לו וליחצנים שלו מרחק סוף אור כדי להגיע לרמת התודעה של טיאסטו וזה בא לידי ביטוי בארועים כאלו :eyes:
אחרי שרואים או בכלל אם משתתפים בכאלו ארועים חייבים להוריד תראש ולהגיד כל הכבוד אני ממש מצדיע ליחצנים שלו הם עושים חתיכת עבודה רצינית אני רוצה לראות את ארמין או פרי קורסטן או כל אחד אחר מביא את כמות האנשים המעורבבת מכל הגילאים מכל הסוגים למקום אחד ופשוט שרואים את כמות האנשים אני יכול להגיד שלא זכור לי משחק כדורגל כל כך חשוב עם כמות כזאת של אנשים ממש אלפים על אלפים אני ממש המום :eyes:
חוץ מזה שזה לא סתם ארוע רגיל של תקליטן קהל ומוסיקה ... מעורב פה שואו רציני הכל בקוסמים ועד נגנים של חלילים ועוד עוד
אני רוצה להגיד שכאשר רואים
Ridgewalkers - Find (Andy Moor Mix).
שבקטע הזה מופיע קוסם וברקע אתה שומע את הדבר המהמם הזה כשה להשאר אדיש !
Tiësto featuring DJ Mason - Euphoria.
ושפה מנגן ביחד עם הקטע הזה חליל בלייב פשוט להצדיע !!
שוב אני לא חסיד טיאסטו אבל כמו שאמרתי פה רבות (או שלא) שווה ללכת לארועים כאלו בגלל ההמון בגלל הפידבקים שהקהל נותן בגלל ההפקה המדהימה הזאת ובגלל כל הארוע הענק הזה שפשוט מהמם:eyes: :eyes:
עכשיו יגידו שהסט שלו הוא בדיוק אותו דבר כל פעם ...אז האמת שזה מה שאני אומר בדרך כלל אבל לא הפעם לא ולא
Tiësto - Forever Today.
Tiësto - Olympic Flame.
Fred Baker vs Nyram - Confirmation.
Fred Baker - Total Blackout.
Tiësto - Breda 8pm (DJ Montana Edit).
Thomas Datt - 2V2 (Robert Nickson Mix).
DJ Ernesto - Stop 9.5 (Phynn Salvation Mix).
Primer - Everlast (Original Mix).
Ridgewalkers - Find (Andy Moor Mix).
Tiësto featuring DJ Mason - Euphoria.
Whirlpool & Octagen - Alaska.
Electro Voya - Effervesce.
Tiësto featuring Matt Hales from Aqualung - UR.
Allure - Eastern Magik.
Phynn - Lucid.
Rob Rolefes - Mel Percuetek.
Tiësto featuring BT - Love Comes Again (Original 12" Version).
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Original Mix).
Rank 1 - Beatz At Rank-1 Dotcom.
Children Of Orpheus - Open Your Heart.
DJ Tiësto featuring Children Of Orpheus - Suburban Train.
Tiësto featuring Kirsty Hawkshaw - Just Be (Antillas Club Mix).
Tiësto - Adagio For Strings.
Tiësto featuring DJ Mason - Lethal Industry (Tiësto Edit).
Tiësto - Magikal Circus.
Tiësto - Goldrush (DJ Montana Remix).
Tiësto - Traffic (DJ Montana 12" Edit).
Kay D. Smith & Marc Tall present Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoipolloi Mix).
Jesselyn - Omnia (Tech-Trance Mix).
Dark Alliance - Vibration.
Delerium - Silence (DJ Tiësto's In Search Of Sunrise Remix)
כאשר רואים את כל הלייזרים וברקע שומעים
Electro Voya - Effervesce.
ושומעים את כל מחיאות הכפיים שהקהל נותן לטיאסטו
אין לי מילים פשוט ככה זה אחד הארועים שכל קלאבר חייב להיות בו או לראות אותו !!!
Tiësto featuring DJ Mason - Lethal Industry (Tiësto Edit).
בקטע הזה מייסון פשוט יגרום לכם לחייך!!!!!
איזה דבר מדהים הוא עושה עם החליל
שוב קשה לי לראות כל אומן אחר מביא כמות כזאת של קהל למקום אחד וקהל מעורבב מכל הסוגים וכל העדות וכל המינים!!!!
זה לא אומר שאני אומר שטיאסטו הוא מספר 1
זה אומר שאני אומר שהוא משווק נכון וכמו שצריך עובדה שהוא הגיע לכל ראש צעיר \בוגר כאחד
אני מאחל לארמין שידע למצוא את היחצנים הנכונים וחברה גדולה כמו שטיאסטו מצא את סוני !!!
באמת אני חושב שאם היו לוקחים את ארמין או פרי קורסטן והיו שמים אותם לנגן במקום טיאסטו אני בטוח שהם היו עושים את העבודה אפילו יותר טוב
אבל מה שקובע פה זאת ההפקה פשוט לא להאמין כמה אנשים מגיעים לראות אותו זה חלום רטוב של כל מפיק\תקליטן שיש!!!
יש קטע שרואים את הפרצוף של טיאסטו על בלון ענק והעיניים זזות וטיאסטו עושה פרצופים זה מטורףףףףף
טוב אחרי שזיינתי לכם בשכל אני ישים את הדיסק השני שזה ראיונות עם טיאסטו וכל השאר ואני יתן לכם קצת לדבר על זה בדרך מכובדת ולא משפטים כמו
בעעע כבר דיברנו על זה ובעעעע פתחו תרד
פשוט תגידו מה אתם חושבים
אני אכן מצדיע לערב כזה :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
רוב הסיכויים שאחרי שתראו את הקונצרט לא תנסעו לאילת אלא תטוסו:haha: |
|
|
| YO-I |
הגדולה של טיסטו תמיד הייתה צורת השיווק שלו, תעמידו מולו 20 אלף איש והוא ילחץ יד לכל אחד מהם, החיוך שלו, היחס שלו לא רק לאנשי ההפקה אלה לכל אותם עשרות האלפים שמגיעים לראות אותו, כל זה ללא ספק תרמו לעובדה שהוא מספר אחת היום בעולם
ההפקות שלו תמיד היו מרשימות, שראיתי את הקונצרט הראשון שלו נדהמתי מהיצירתיות, מהאווירה, לראות מהעמדה את כל האנשים האלו, זו חוויה בלתי נשכחת
לא יצא לי עדיין לראות את הסרט של הקונצרט השני אבל ברגע שאני ישיג אותו, אני עושה הקרנה ענקית לי ולחברים בבית שלי
אגב, קנית את הסרט או שהשגת אותו בדרכים אחרות אם אתה מבין למה אני מתכוון
;) |
|
|
| Shahar |
איזה גירסא הורדת?
מה השם המלא של הריליז? |
|
|
| Star |
למה אתה חושב שהורדתי?
:whip:
buy it |
|
|
| DJ Alex E. |
מסכים איתך מר כוכב!
כתבתי ריוויו די גדול על הקונצרט(על הסט ששמעתי .עדיין לא ראיתי את הדיוידי) בתרד של ההמלצות ככה שאין לי כוח לחזור על אותם דברים
אבל אני בהחלט מסכים עם כל מה שאמרת
במיוחד הקטע של החליל(אגב ממה שאני זוכר זה היה כינורות) שהזכרת.
lethal industry נשמע טוב מתמיד! |
|
|
| Spitz |
סיימתי לראות את הכל עכשיו...
מה שלא אהבתי זה שבניגוד ל
TIC 1
בשנה שעברה, פה כל שניה המצלמה זזה. אתה לא מפסיק לראות משהו אחד משגעים אותך מעבירים למשהו אחר
המצלמה לא מתמקדת במשהו במשך 2 שניות אפילו.
וזה משגע אותי
חוץ מזה היה אחלה.
ראיתי את זה גם בלייב :> |
|
|
| Glenn-Holmes |
אבי אני שמח שנהנית
אני די מסכים עם רוב הדברים שכתבת כמובן שלא ציפיתי שכל הפאשלות שהיו למר טיאסטו יופיעו בדי וי די...
מן הסתם חתכו את הרוב כי שתי הקונצרטים היו ביחד כ-15 שעות ורק 4 מתוכם הגיעו לדי וי די.....
מה לעשות...
בקשר להמלצה שלך לא לסוע לאילת אלא לטוס..
לי יש המלצה אחרת..
חברה
אמצע החורף
אין מה לחפש באילת
תעשו טובה
תשארו בבית תתכרבלו בשמיכה עם כוס קפה ואם באמת בא לכם טיאסטו תשכירו ב10 שקל תדי וי די או תורידו אם אתם ממש קמצנים
אבל באילת אין מה לחפש בחורף
נקודה
נ.ב.
אם המטוס עם מרקוס שולץ ינחת בטעות באילת יכול להיות שנצטרך ללכת ולחפש איפה בדיוק הוא נחת
ואז יהיה מה לחפש באילת בחורף |
|
|
| Shahar |
יגאל אחי אתה נסחף טילים
סבבה שאתה לא תופס ממנו מלך והכל אבל נסחפת עם כל התיאור.....
פשוט תגיד שאתה לא אוהב תסטייל שלו או משו...
לא יודע זה הטעם שלך סבבה..
מה עם איזה פוסט על יאמאן |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Shahar
יגאל אחי אתה נסחף טילים
סבבה שאתה לא תופס ממנו מלך והכל אבל נסחפת עם כל התיאור.....
פשוט תגיד שאתה לא אוהב תסטייל שלו או משו...
לא יודע זה הטעם שלך סבבה..
מה עם איזה פוסט על יאמאן |
פוסט עליי? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yaman
פוסט עליי? |
סיפור ארוך
תקרא בטרד של המערכת לאוטו.. |
|
|
| yaman |
| האמת היא שאני די מפחד מאילן:D |
|
|
|
|