return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
איך מתחילים לתקלט בארץ?????
View this Thread in Original format
Vman
היי

אני מתקלט על פטיפונים כבר שנתיים בארועים פרטיים ובמסיבות קטנות וב
90FM
אני רוצה להתחיל להשתלב בסצנה במועדונים יותר גדולים ורציניים ואני לא מצליח משום מה.
אני מתקלט פרוגרסיב ומוסיקה חדשה מאוד שאני מביא כל שבוע מחו"ל ומקבל המון פרומואים אבל הבעייה היא שאני חושב שרוב המועדונים לא מאמינים שאני מתקלט מתקליטים באמת.
שלחתי דיסקים שלי לרוברט גיטלמן וזה מה שהוא כתב לי:

---------------------------------------------------------------
הי שלום גם לך ראיתי את הדיסק ששלכת
אני לא אוהב אנשים שקרנים.
הרבה מהחומר שניגנתה לא יצא עדיין על תקליטים ותאמין אני יודע מתי יוצא
ואייפה
איכות ההקלטה הייתה של דיסק אני מבדיל טוב מאוד
יכול להיות שעטה עושה מיקסים אבל דיגי זה לא רק מיקסים
והכי חשוב על תשקר אף פעם כי תמיד יהיה משהו שיכול לעלות עלייך
והטראק של דיגי ספוילד יצא רק לאיטרנט והוא יהי על תקליט אוךי בעוד
חודשיים
אים אתה חדיין מעוניין לדבר אתי אחרי מכתב זה אז תתקשר
בייי רוברט

--------------------------------------------------------------------

אם מישהוא יכול לארגן לי ראיון או יודע לאן אני יכול לשלוח דיסקים שאני מקליט אני אשמח!!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Vman
היי
שלחתי דיסקים שלי לרוברט גיטלמן וזה מה שהוא כתב לי:

---------------------------------------------------------------
הי שלום גם לך ראיתי את הדיסק ששלכת
אני לא אוהב אנשים שקרנים.
הרבה מהחומר שניגנתה לא יצא עדיין על תקליטים ותאמין אני יודע מתי יוצא
ואייפה
איכות ההקלטה הייתה של דיסק אני מבדיל טוב מאוד
יכול להיות שעטה עושה מיקסים אבל דיגי זה לא רק מיקסים
והכי חשוב על תשקר אף פעם כי תמיד יהיה משהו שיכול לעלות עלייך
והטראק של דיגי ספוילד יצא רק לאיטרנט והוא יהי על תקליט אוךי בעוד
חודשיים
אים אתה חדיין מעוניין לדבר אתי אחרי מכתב זה אז תתקשר
בייי רוברט

--------------------------------------------------------------------

אם מישהוא יכול לארגן לי ראיון או יודע לאן אני יכול לשלוח דיסקים שאני מקליט אני אשמח!!!!


מכתב מענין הוא שלח לך...
התקשרת אליו אחרי זה?
Vman
כן התקשרתי והוא אמר להתקשר אחר כך ואחר כך ואחר כך....
זיין לי תשכל ונפנף אותי בסוף
אולי אני ינסה להתקשר אליו שוב
luckystrike
הוא נשמע דיי מאניק לפי המכתב הזה

ניסית לדבר עם
99 BU
הם תמיד מחפשים מתקלטים טובים
Vman
אין הרבה עם מי לתקלט
כי הוא הפך לעורך הראשי או משהוא שם כל שלוש דקות בערך אפשר לשמוע

"רוברט גיטלמן ערך הפיק שידר הכין קפה טיגן ביצים"
luckystrike
quote:
Originally posted by Vman
אין הרבה עם מי לתקלט
כי הוא הפך לעורך הראשי או משהוא שם כל שלוש דקות בערך אפשר לשמוע

"רוברט גיטלמן ערך הפיק שידר הכין קפה טיגן ביצים"


חחחחח
:stongue:

הוא מתקלט בסדר - אבל שהוא מופיע יש לו המווון פאקים
כל הזמן קפיצות ופיקשושים...

אני מעדיף את גורדון או גוטמן
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Vman
אין הרבה עם מי לתקלט
כי הוא הפך לעורך הראשי או משהוא שם כל שלוש דקות בערך אפשר לשמוע

"רוברט גיטלמן ערך הפיק שידר הכין קפה טיגן ביצים"


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

הרגת אותי אח שלי....

ברוך הבא לפורום....

תשמע אם אתה טוב, אולי גיל יכול לסדר לך איזה הופעה בפורום או משהו כזה.. שווה לנסות לא?..

ולפי דעתי מה שרוברט עשה היה חרא למידי.. בנזונה.. אם אתה מקבל פורומים ודברים כאלו.. אתה פי 10 עליו, למה מי הוא חושב שהוא?.. אתה תמצא לך איזה מקום טוב אח שלי אל תדאג
DJ_BoN
הוא נשמע די מניאק הגיטלמן הזה
אני ממש לא אוהב אותו בתור דיג'יי
עכשיו אני גם אשנא אותו סתם ככה

חח =)

אחי
Vman
אולי תעלה איזה סט שלך לאינטרנט? יהיה נחמד לשמוע
DJ-Energy
נכון זה רעיון נחמד
luckystrike
ואללה רעיון טוב
אם אתה צריך
WEB SPACE
תגיד לי

Vman
ואללה הגנבתם אותי
חולה על הפורום הזה

אני ישים את הסט שלי להורדה

ואם מישהוא ידע לאן אני יכול לשלוח דיסק או יכול לארגן לי

בבקשה!!!!!!!!!!!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Vman
ואללה הגנבתם אותי
חולה על הפורום הזה

אני ישים את הסט שלי להורדה

ואם מישהוא ידע לאן אני יכול לשלוח דיסק או יכול לארגן לי

בבקשה!!!!!!!!!!!


סבבה אח שלי..
אם אתה צריך מקום להעלות אותו תשאל אותי או את לאקי..

Icq: 103926510

היה פעם
Thread
פה גיל רוצה להרים איזה מסיבה אז הוא אמר שהוא מחפש מישהו שיתקלט שם
אז תקליט מיקס ותשלח אליו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement