| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Vman
אין הרבה עם מי לתקלט
כי הוא הפך לעורך הראשי או משהוא שם כל שלוש דקות בערך אפשר לשמוע
"רוברט גיטלמן ערך הפיק שידר הכין קפה טיגן ביצים" |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
הרגת אותי אח שלי....
ברוך הבא לפורום....
תשמע אם אתה טוב, אולי גיל יכול לסדר לך איזה הופעה בפורום או משהו כזה.. שווה לנסות לא?..
ולפי דעתי מה שרוברט עשה היה חרא למידי.. בנזונה.. אם אתה מקבל פורומים ודברים כאלו.. אתה פי 10 עליו, למה מי הוא חושב שהוא?.. אתה תמצא לך איזה מקום טוב אח שלי אל תדאג |
|
|