return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
(דחוף@ אני מחר קונה ( שאלה!?????
View this Thread in Original format
arik
טוב חברה
שכחו מהמחיר

רק תענו לי ראסמי

PIONEER DJM 600

או

VESTAX 275
ה 600
עולה ב1000 יותר
אבל זה בסדר מיצידי
EDIT!!!!

עוד שאלה חשובה
כמה עולה היום
בישראל
allen and heath xone 32
חדש
?
והאם הוא באמת יותר טוב מהפיוניר והוסטקס ?


תשובות מבוססות ידע בקשה!!!!!

:)

תודה חברה

נ.ב
שימו דגש חזק על הסאונד
DJ-Kreing^^
הוואסטקס אוכל את הפיוניר זה מה שבטוח.
skelz
וההלן אנד היט אוכל את שניהם ביחד :)
arik
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
הוואסטקס אוכל את הפיוניר זה מה שבטוח.

ואם אני משווה בין
vestax 275
ל
allen and heath 32?

בעיקר מבחינת סאונד?
Q-PiXeL
יש לך פה מחירים ל
A&H
ו
VESTAX

מיקסרים של פיוניר אין

www.djstore.co.il
skelz
הלן & היט מקצוענים בתחום הסאונד
תבקר באתר שלהם.. ותראה שהם גם מייצרים מיקסרים לאולפנים.. שזה לא צחוק
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by arik
ואם אני משווה בין
vestax 275
ל
allen and heath 32?

בעיקר מבחינת סאונד?


לא יכול להגיד לך מניסיון כי אישית לא יצא לי להשתמש ב
allen and heath
למרות ששמעתי דברים ממש טובים עליו.

הווסטקס בכל מקרה הוא קניה בטוחה, זה מיקסר מקצועי אחלה סאונד...קיצר לא תתחרט אם תקנה אותו השאלה זה באמת אם
allen and heath 32
עולה עליו מבחינת הסאונד.
arik
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
יש לך פה מחירים ל
A&H
ו
VESTAX

מיקסרים של פיוניר אין

www.djstore.co.il

לפי דעתי המחירים גבוהים מהרגיל

למשל
וסאקס 275
בביטמן עולה
3400
ובאתר
3800
אחרי ההנחה כיביכול

SO???
YuVaL
אריק
תפסיק להיות שמן ופשוט תקנה את ה
Vestax

לאלן אנד היט' יש איכות טיפה יותר טובה כן
אבל ה
Gain
שלו זה מאחור...
וזה מעצבן... קיצר תפסיק להתלבט
arik
ידעתם ש הXONE 32
עולה בסך הכל 100 שקל יותר מהוסטקס 275?

arik
quote:
Originally posted by arik
ידעתם ש הXONE 32
עולה בסך הכל 100 שקל יותר מהוסטקס 275?


אוקיי אז נשארנו עם השאלה
מה באמת יותר איכותי?

32?
275?

נ.ב

זה לא מטרד שהגיין מאחורה
אפשר לחשוב כמה כבר אתה נוגע בו?

טיפה כל פעם שאתה מחליף טראק וזהו
Q-PiXeL
זה יכול להיות מטרד אם המיקסר יושב בתוך קייס....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement