return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מערכת לרכב (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ooza
quote:
Originally posted by Shahar
לאחי יש אקורד 2004 עם 8 רמקולים וצ'נג'ר...למי יותר משתלם?:)



זהו שרנגר לא עדיף על רכב.....



מזה רנג'ר.. 50 אלף..


שזורקים לילד פלצן בן 16 50 אלף שקל
לא חסר כסף!
Shahar
quote:
Originally posted by Ooza
שזורקים לילד פלצן בן 16 50 אלף שקל
לא חסר כסף!


היום לכל אחד כבר יש רנג'ר וטומקאר....אבל סבבה יפה
אני אישית לא אוהב מכוניות שאין להם ביצועים ברמה...אז קשה לי להתחבר לדברים כאלה סורי ;)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Ooza
שזורקים לילד פלצן בן 16 50 אלף שקל
לא חסר כסף!


למה פלצן??
מה נסגר איתכם אנשים?!?!

שיהיה בהצלחה קיפר...
נראה לי שתשובות בפורום הזה לא תמצא...
חבל שניסית בכלל
בכל מקרה אני מקווה שהכל ילך חלק ותהיה לך מערכת שתהיה מרוצה ממנה

ושאול
רד מהילד...
אתה לא אוהב רכב בלי ביצועים אולי כי אתה יכול להרשות לעצמך אחד כזה לא חשבת על זה.? :nervous:
או סתם כי אתה מפונק לא יודע...
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ושאול
רד מהילד...
אתה לא אוהב רכב בלי ביצועים אולי כי אתה יכול להרשות לעצמך אחד כזה לא חשבת על זה.? :nervous:
או סתם כי אתה מפונק לא יודע...


לך לך
אתה אחד הבודדים שמבינים פה צחוק ואתה עוד לקחת רציני?
צוחק איתו .... תמיד אני אומר על מיול או רנג'ר טרקטור
ובקשר למכוניות עם ביצועים...מגיל קטן אני אוהב מכוניות וכמה שגדלתי התחלתי להתעניין יותר ולהבין בזה יותר אז אני מתחבר יותר למכוניות משופרות ומושקעות ועם ביצועים טובים...בלי קשר לרכבים שיש לי...

וד"א אתה האחרון שיכול להתלונן על תגובות :D
שמת לב שיאמאן מפחד לכתוב פה כבר? :D :)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
וד"א אתה האחרון שיכול להתלונן על תגובות :D
שמת לב שיאמאן מפחד לכתוב פה כבר? :D :)



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אתה קרוע:happy2:
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אתה קרוע:happy2:


לא ציפיתי שתודה שאתה אשם :D
"יאמאן די לזיין תמוח"
"יאמאן הפוסט הזה ממש טרם"

מסכןןןןןן הרגת אותו חחחח אתה ראסמי מחפש פוסטים שלו כדי להגיב:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
למה פלצן??
מה נסגר איתכם אנשים?!?!


ת'כלס צודק!!!

אני לא מבין מה אתם נופלים על הילד
הוא קורע את התחת שלו בעבודה בשביל משהו שחשוב לו וזה לא הפוזה של ריינג'ר רק ואפילו אם זה היה רק זה... שיהיה לו לבריאות!
זה כמו שתגידו שאנשים שמוציאים רשיון לאופנוע 50 סמ"ק הם פלצנים כי הם עושים את זה כדי שיהיה להם איך להגיע לא רגלית למקומות כבר בגיל 16 :rolleyes:


מצטער שאני לא יכול לעזור לך קיפר... אבל אני לא מבין בתחום יותר מדי
אבל טיפ קטן... זה ריינג'ר... בכיף יכולים לפרק לך את המערכת משם...
אז אני ממליץ לך לא להשקיע יותר מדי כי אם יקרה לזה משהו אתה סתם תתבאס
בכל אופן... שיהיה לך בהצלחה עם זה!! :)
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ת'כלס צודק!!!

אני לא מבין מה אתם נופלים על הילד
הוא קורע את התחת שלו בעבודה בשביל משהו שחשוב לו וזה לא הפוזה של ריינג'ר רק ואפילו אם זה היה רק זה... שיהיה לו לבריאות!
זה כמו שתגידו שאנשים שמוציאים רשיון לאופנוע 50 סמ"ק הם פלצנים כי הם עושים את זה כדי שיהיה להם איך להגיע לא רגלית למקומות כבר בגיל 16


שמע
אופנוע עוד מילא כי מי שרוצה אופנוע לא יכול לעשות 500 עד שיש לו 18
ווותק על 50..
אבל בגיל 16 ללכת לקנות רנג'ר מהכסף שך במקום לשים אותו על שיעור נהיגה ולחכות שנה ושיהיה לך אוטו זה תכלס זין...
כי וואלה זה הכסף שלו
שישמור את זה אם כבר לאוטו שזה משו שכל אחד צריך...
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ת'כלס צודק!!!

אני לא מבין מה אתם נופלים על הילד
הוא קורע את התחת שלו בעבודה בשביל משהו שחשוב לו וזה לא הפוזה של ריינג'ר רק ואפילו אם זה היה רק זה... שיהיה לו לבריאות!
זה כמו שתגידו שאנשים שמוציאים רשיון לאופנוע 50 סמ"ק הם פלצנים כי הם עושים את זה כדי שיהיה להם איך להגיע לא רגלית למקומות כבר בגיל 16 :rolleyes:


מצטער שאני לא יכול לעזור לך קיפר... אבל אני לא מבין בתחום יותר מדי
אבל טיפ קטן... זה ריינג'ר... בכיף יכולים לפרק לך את המערכת משם...
אז אני ממליץ לך לא להשקיע יותר מדי כי אם יקרה לזה משהו אתה סתם תתבאס
בכל אופן... שיהיה לך בהצלחה עם זה!! :)



טוב אז הנה כמה דברים
אין לי איך להגיע לבצפר כל בוקר
וזה בן 20-30דקות הליכה כל בוקר
לאבא שלי יש אוטו עם דלקן אז בגיל 17 יש לי אוטו עם דלק חינם ואת הריינג'ר להסתובב בעיר מה הקטע פה
אני עובד מספיק בשביל הריינג'ר הזה ואני רוצה ריינג'ר מעדיף על רכב שישמש אותי שנה ואז אני יתגייס...
אני לא רוצה להשקיע יותר מדי במערכת לריינג'ר בגלל זה רק רציתי דעה על הפאנל הזה + 4רמקולים
יש 2מקומות מובנים בריינג'ר שזה סיפור לגנוב מהם
ועוד 2מקומות שאני יסתדר איתם
(אגב אזעקה לריינג'ר זה דבר רגיש מאד וקחו דוגמה
שלשום הלכנו לשחק כדורגל וחבר בא עם הריינג'ר כי הוא לא גר בכפר-סבא ולומד פה
והיה אדים על השמשה
חבר שלי עם האצבע רשם את השם שלו על השמשה
וההזעקה התחילה לעבוד מזה
והתפוצצו לנו האוזנים כמה שזה מעצבן באוזן
וההזעקה גם מתקשרת אליך לפלאפון והכל וזה דבר יחסית מוגן
לחבר שלי יש כמה חודשים ולא התקרבו לו לזה בנתיים
(לשני חברים)
גנבים לא מחפשים לגנוב צעצוע של ילד בן 16 אם כבר הם ילכו על מכוניות יקרות יותר

אם אין לכם מה לעזור אל תעזרו למה לזיין בשכל
תמיד אמרתי בגיל 17 אני יקנה איזה סיוויק וישקיע בה קצת כסף (וריינגר עולה כמו סיוויק קופה 96 ויכול להגיע ליותר)
אבל עובדה דברים משתנים
ואולי יום אחד יהיה לי הרבה יותר טוב מסיוויק
אבל בבקשה להפסיק עם השטויות האלה מי שיכול לעזור שיעזור וזהו

לא נולדתי עם כפית כסף ביד
בכלל לא
ההורים שתיהם עובדים קשה מאד בשביל הכסף הזה ואני מעריך אותם
וכל הזמן הם אומרים לי תלמד תלמד אנחנו נממן לך
ובכל זאת אני רוצה לעבוד כי אני מבין כמה הם עובדים בשביל השטויות שלי ושל אחים שלי...
Shahar
קיפר אחי
לא יודע איזה רושם קיבלת אבל הפוסט האחרון היה רציני ולאא בקטע של דחקות
אתה עובד בשביל הכסף...וואלה לדעתי היית חוסך לאוטו...
בקשר לאזעקה ראיתי כבר יותר רגישות
לאימפרזה טורבו יש חיישנים שהיא מזהה בנאדם שעומד לידה
לא יודע איך ולמה
ראיתי את זה בכמה....אולי זה הרכבה עצמית ולא בא עם האוטו
וואלה אחי הכסף שך זה לא ענייני עשה מה בראש שך אני רק יכול להגיד לך אם כדאי או לא

בקשר לגניבות
הוא התכוון שיגנבו לך תפאנל לא תרנג'ר
ותכלס לפורצים יש בעיות היום לגנוב מכוניות יקרות בגלל האיתורן והאבטחה....אז הולכים דווקא על היותר זולות
יש כאלה שצריכים מכוניות בריחה ומכוניות להסיע ולהעביר דברים....
קיצור אל תסתכן

הכי חשוב לפני שאתה שם כסף על משו תבדוק ותחשוב אם שווה לבזבז את הכסף שעבדת עליו בשביל משו מסוים...
ואם תצטרך עזרה בקטע של המכונית או משו אני אוכל לעזור לך בכיף.....
בהצלחה

ואליאור אחי סורי על היציאה הלא מתאימה...

KrazyDJs
מזלך שאני במצב רוח טוב אחרת סכינים היו נשלפות פה :D

סתם גבר...שיהיה לך חג שמח..
מבחינתי אנחנו בסדר...

לילה טוב לפיל ולדוב..ולאילן.
Shahar
טוב אני יודע שכתבתי את זה כבר בטרד אחר....גם פה קצת היה לי פוסט משונה פתאום אז למי שלא ישים לב...
(זין לא רוצה שיגידו שיש לי פיצול חחח)

quote:
טובבבבבב לכל מי ששם לב שפתאום באותו פוסט בלי קשר שיניתי דעה והפסקתי להתווכח...
אין לי פיצול או משו....
אתם בטח לא לא מבינים איך ממצב רוח וויכוחים ובלאגן הפכתי לרודף שלום :D

אז...
בדיוק כתבתי לאריק תגובה ובאה אורחת והיינו בחדר ושכחתי לצאת מהפורום...
אחרי קצת אקשן בחדר שמתי לב שהייתי באמצע כתיבה של הפוסט וראיתי תפוסט של אריק וזה
קיצור הדבר האחרוןןןןןןןןן
שעניין אותי זה אם ההוא ילכלך עלינו בפורום או לא
אז אמרתי כוסאמק ורשמתי ת 3 שורות האחרונות שם חחחחחחחחח

(אותו דבר עם הפוסט בטרד של המערכת לרכב)
קיצור פאקקקקקקק
כולי זרמיםםםם!! זה היה לילה טווווב:)

הייתי חייב להסביר את הקטע הלא קשור בפוסט חחחחחח


קיצור אותו עקרון עם הטרד הזה.....
איזה כח יש לכוס....לפעמים אני בהלם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement