return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מערכת לרכב
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
טוב אחים שלי כמה שאלות לי אליכם :}
מזה טוויטר וחייב מגבר לחבר אותו?!
לסאב חייבים מגבר?!
יש לי פאנל שמספק לי 50*4



ו2זוגות של רמקולים כל זוג
240W


עדיף להוסיף עוד כסף ולקחת את הרמקולים ב400וואט של פיוניר אין הרבה הבדל
אבל המערכת נותנת לי 4*50 ואין לי אפשרות למגבר אז זה יתן לי משהו עוד 160וואט לזוג?!

ולמישהו יש ניסיון עם המערכת הזו?!
הרמקולים 6/9 של פיוניר
והפאנל
Mp3/WMA DEH–P3600MP של פיוניר

יתן לי איכות גבוהה בווליום גבוה?!?
(אגב זה בשביל הריינג'ר שאני יקבל עוד משהו כמו חצי שנה אבל המערכת אני רוצה מוכנה כאן יש לי כסף ביד בשביל זה אחר כך לא בטוח שיהיה)
MasterP
היי אני גם מחפש מערכת לאוטו

קונה אותה בשלבים:
שלב ראשון - לקנות נגן דיסקים.

למישהו יש המלצות על נגנים טובים
ו*דגש* זולים לרכב?

משהו בסד"ג של עד 400 שקל.
skelz
טוויטר = רמקול שאחראי על הצלילים הגבוהים
(ההיטים וכל האיזור הזה)
סאב = אחראי על צלילים נמוכים כמו קיקים ובאסים
מגבר אני מאמין שתצטרך מגבר בשביל לשמוע חזק.. כי הרדיו דיסק לא יוציא מהם את המקסימום

עדיף לך לשלב סאב קטן גם..
וטווטרים נשמע לי מיותר
-CosmicFire-
הבעיה שאין לי אפשרות לשלב מגבר בריינג'ר
Shahar
מה אתה מסתלבט?
מזה הכותרת הזה
"שנה שנה אותה ל"רדיו לטרקטור
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Shahar
מה אתה מסתלבט?
מזה הכותרת הזה
"שנה שנה אותה ל"רדיו לטרקטור


למה אחי אל תזלזל בכלי הזה
לחבר שלי יש עליו 8רמקולים+מגבר
מערכת בת זונה יש עליו שבכיף אפשר לשים
פשוט אין לי כסף לכל כך הרבה
Ooza
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
פשוט אין לי כסף


אווי למסכן עם הרינג'ר אין כסף :sadgreen:
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Ooza
אווי למסכן עם הרינג'ר אין כסף :sadgreen:


אחי אל תתפוס ממני מליאן והכל
אני עובד בשביל כל הקטע הזה
אני לא טחון בגרוש
פשוט יש לי אינטרסים שלי למה עדיף לי ריינג'ר ב16 מאשר רכב ב17
אני הולך לקנות משהו כמו 2002 ולהוסיף לו את המערכת מהכסף שיש לי פה...
אין לי כסף למגבר וסאב ו8רמקולים וכו'..
אני כולה רוצה פאנל
MP3
+ 4רמקולים
שיתנו לי איכות טובה בווליום גבוהה
Shahar
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
למה אחי אל תזלזל בכלי הזה
לחבר שלי יש עליו 8רמקולים+מגבר
מערכת בת זונה יש עליו שבכיף אפשר לשים
פשוט אין לי כסף לכל כך הרבה


לאחי יש אקורד 2004 עם 8 רמקולים וצ'נג'ר...למי יותר משתלם?:)

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
פשוט יש לי אינטרסים שלי למה עדיף לי ריינג'ר ב16 מאשר רכב ב17


זהו שרנגר לא עדיף על רכב.....

quote:
Originally posted by Ooza
אווי למסכן עם הרינג'ר אין כסף :sadgreen:


מזה רנג'ר.. 50 אלף..
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Shahar
לאחי יש אקורד 2004 עם 8 רמקולים וצ'נג'ר...למי יותר משתלם?:)



זהו שרנגר לא עדיף על רכב.....



מזה רנג'ר.. 50 אלף..


לכל אחד יש את הסיבות שלי
בשבילי ובשביל המשפחה שלי ריינג'ר עדיף על רכב (במיוחד שבאוטו של אבא יש דלק חינם וביטוח נהג צעיר והאוטו לא נוסע הרבה מפה כל ערב הוא פה מ6-7 ואם רוצים הוא נשאר בבית לכמה ימים אין לאבא בעיה לסוע עם חבר לעבודה גר ממולנו וגם שלו מהעבודה)

וריינג'ר שנת 2002 זה 30+-


** ואולי פשוט תרדו מהקטע שזה ריינג'ר ותעזרו לי
ביקשתי עזרה לגבי מערכת רוצים אני ישנה את כל הטראד ויכתוב שיש לי פורשה קרראה שהערבים עלו עליה ופירקו לה את המערכת ואותה לא הצליחו לגנוב ואני רוצה מערכת חדשה?
אז יעזור לכם לענות לי?!

Shahar
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
לכל אחד יש את הסיבות שלי
בשבילי ובשביל המשפחה שלי ריינג'ר עדיף על רכב (במיוחד שבאוטו של אבא יש דלק חינם וביטוח נהג צעיר והאוטו לא נוסע הרבה מפה כל ערב הוא פה מ6-7 ואם רוצים הוא נשאר בבית לכמה ימים אין לאבא בעיה לסוע עם חבר לעבודה גר ממולנו וגם שלו מהעבודה)


אז חכה כבר לאוטו מה אתה נסחב עם טרקטור
מה תבוא לחברה שך עם טרקטור לאסוף אותה?
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
אז חכה כבר לאוטו מה אתה נסחב עם טרקטור
מה תבוא לחברה שך עם טרקטור לאסוף אותה?


נו מה אתה עושה צחוק?
בכוונה אתה נדבק לו לחיים עם הקטע שזה ריינג'ר...
ת'לא מגיב לעניין אל תגיב בכלל..חאלס...
כולה ביקש קצת דעות קצת עזרה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement