|
Eftersnack : MondayBar Lucia Cruise 2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by lonne
Tjackis trance, när den är som värst! | Usch vilka fördomar ;)
Skönt att ha bred musiksmak kan jag säga...
prog.trance, trance, hardtrance, techtrance, techno, breaks, hardhouse, acid, hardstyle + mer.
Blir så mycket mer att njuta av och mindra att gnälla på :D
Får se om man vågar se vad man filmat snart också...
Fan nån jävla idiot lyckades på nåt jävla vis sno både mitt presspass & solbrillor. Har hört många som blev bestulna under kryssen... Fan att folk inte kan skilja på ditt & mitt... |
|
|
| Baruth |
Kryssningen va bra, mycket bra.. Orkidea och Fijneman överraskade mig med deras set på ett väldigt positiv sätt. Och Scot Project öste på som bara den. Någon som va på Picotto? Valde bort han för att va på trance golvet istället. Körde han några klassiker eller?
Johnny Boys avslutande set va slutligen en väldigt bra final på hela kryssningen.
Är det någon som vet vad hans 2 sista låtar som han spela heter?? Dom va riktig riktigt grymma!
Tacksam för svar! |
|
|
| Funfrock |
| var en sväng på picotto i slutet och har för mig att en av dem sista låtarna var hans egna New time new place. Låten med "gameboy" sound i. |
|
|
| Laszlo |
Hemma igen....fan vilken resa alltså :)
Den började inte så bra då jag efter varit ute i bilen och hämtat ett par skivor blev indragen av två civilklädda snutar för misstankar om jag skulle varit drogpåverkad. Efter en del tjabb och en genomgående kroppsvisitation släppte de mig, sen var det bara partaj för heeeeeeeeeeeeeeela slanten.....
Spenderade sammanlagt ungefär 10 minuter på panoramagolvet - jag bossatte mig istället på det stora golvet - Picotto är och förblir kung. Visste inte vart jag skulle ta vägen då han avslutade med New time, new place....lovely...fick också mina plattor signerade :)
Andra dagen var, som vanligt, ännu bättre...Johnny Boy visste de flesta redan vad han går för - han gjorde väl knappast någon besviken...
Bäst musikmässigt var dock Nihlad Tule i Future Loungen - han fick tyvärr den otacksamma tiden från 0500-0600 - precis innan de andra två golven stängde....precis när han lämnade över rodret till näste nisse så började folk som vanligt vallfärda till det golvet...
Mest minnesvärt från kryssningen var dock när Haugfors droppade "A-Studio - SOS [Skylark Vocal Remix]...glädjen visste ta mig fan inga gränser alltså...
Träffade också Scul för första gången....tusen tack till honom för att han var snäll nog att köpa TIC2 DVD:n åt mig...ska ta och kolla på den NU.
Mina bilder finns för allmän beskådan här: http://www.djlaszlo.com/gallery/thumbnails.php?album=10 |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Laszlo
:) Har ingen om vem tjejen är. men söt var hon allt :)
Felet med de här kryssningarna är att det inte är det lättaste att föra en diskussion på dansgolven, tack vare den höga ljudnivån... ===> http://www.djlaszlo.com/gallery/alb...ss/IMG_0799.JPG |
Sa dom inte att de skulle hålla nivån på 105 dB? |
|
|
| ScuL |
Om hon är vem jag tror hon är såg hon faktiskt riktigt fin ut.
På slutet av kryssningen såg jag att henne byttade tel.nr med en annan kille f.ö. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
Sa dom inte att de skulle hålla nivån på 105 dB? |
Jag stod och iaktog killen som mätte ljudnivån en kort stund - värdet hoppade upp och ner i ganska rask takt, efter en stund stannade det - minns inte riktigt vad värdet var, men det var långt under 122 dB i alla fall...
och förresten - nu när vi nämner det - ljudnivån mycket lägre på stora golvet denna kryssningen. Vart fan var högtalarna som satt på "väggarna" i hörnen, precis under räcket till andra våningen...? Jag kanske har missat det, men har Monday Bar fått skit för att de spelat för hört månne? |
|
|
| FredAcler |
WOW sicken kryss det var. En massa trevligt folk och bra musik nästan hela resan igenom.
Bäst på hela kryssen var Cor helt klart :):), men herregud vilken avslutning JohnnyBoy drog av :D |
|
|
| Laszlo |
haha - kåtbockar där.. :) har några enstaka som är mer vågade, de valde jag dock att inte lägga upp...
vad betyder voyeur egentligen, förresten? |
|
|
|
|