return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Eftersnack : MondayBar Lucia Cruise 2004 (pg. 3)
View this Thread in Original format
ScuL
voyeur :D

English entry word
voyeur

Swedish translation
voyeur, fönstertittare (substantiv)
Aendy
Läst på TC skrivit av Mondaybar

quote:
Ok.. jag säger så här ang nästa cruise... 97% av er kommer att skita på er.. (nej det blir inte den svindyra-symphony-båten denna gång och vi pratar inte heller om valborg...), men man kan säga så här.. med tanke på det mediauppbåd vi har..och VEM som kommer att spela... större än så här blir det inte...PUSS!

Jag hoppas faktiskt på att det inte blir en 36-timmars! Men måste säga att det lovar gott om de skriver så!
Funfrock
får verkligen hoppas att dem inte menar att man ska skita på sig för att tiesto lirar.

men visst det låter jäkligt lovande :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Funfrock
får verkligen hoppas att dem inte menar att man ska skita på sig för att tiesto lirar.

men visst det låter jäkligt lovande :)

Tiesto är ju inte störst...
Men han är nog rikast och har lyckats hamna överst på 'DJ Mags' poppis lista...

E la bara fundera över dom dyraste så får man till slut fram dom största för dom är oftast dyrast.
Chicane, BT, PVD, Carl Cox, Judge Jules, Sasha, John Digweed, Deep Dish, mfl...

Antar all det mediauppbåd dom nämner är omskrivningar i div. internationella magazin så som DJ Mag mfl.
Snackade med Swamper här om dagen och tom. han kände till dom... han hade visserligen fått höra det av Orkidea rätt nyligen...
Versace
stod det inte nånstans att de va ferry corsten plus agnelli & nelson??
ScuL
quote:
Originally posted by Versace

Jo fast det låter på dom som de blir mer än så...

Men vart var du nånstans egentligen på kryssen, träffade din tjej men hon sa du inte var med...
SteveTranz4ever
Posten ovan är skriven av mig men råkade va inloggad på Sculs konto... han har ju använt min dator under sitt Sverige besök
quote:
Originally posted by Versace

Jo fast det låter på dom som de blir mer än så...

Men vart var du nånstans egentligen på kryssen, träffade din tjej men hon sa du inte var med...
DJ Elf
Aah syn att man inte e gammal nog för o dra på sånt =( (bara 17) =/ älskar scot project
JayBee
hoppas ni haft det kul nu.. även fast jag inte var med :)

ni som var med, var det bättre eller sämre än förgående krysser?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JayBee
hoppas ni haft det kul nu.. även fast jag inte var med :)

ni som var med, var det bättre eller sämre än förgående krysser?

Ska ta o lista mina kryssar... alla var as kul men skillnaden är hårfin och därför får dom olika rang.

6: Summer Cruise 2004

5: Spring Cruise 2004

4: Lucia Cruise 2004

3: Lucia Cruise 2002

2: Valborgs Cruise 2003

1: Lucia Cruise 2003

[edit] Fan grymt svårt att rangordna... nu vet jag hur det skulle vara om man hade 6 barn och var tvungen att säga vem som är favorit barnet... ALLA är min favorit !

JayBee
jag misstänkte det.. det kan ju omöjligt bli tråkigt.

tyvär var min sämsta kryss summer cruise 04 men endast för att jag började blöda som en stucken gris och var mer bakis än jag någonsin varit i mitt liv. :) så händelserna är ju personliga också men annars är det svårt att välja.

1. spring cruise 04
2. lucia cruise 03
3. summer cruise 04

cheers
Versace
nästa kryss 25e februari på en fredag...

36h??????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement