|
De TA-relatie-issues draad (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Esrem
Omdat mannen gewoon te snel denken dat je meer bedoelt. Vrienden zijn lijkt er gewoon bijna nooit in te zitten, terwijl vrouwen dat in eerste instantie nog wel eens bedoelen. Mannen vergeten die optie wel eens en zien alles als tekenen... |
Ik heb juist vaak last van het omgekeerde probleem. Word overladen met hints en denk nog elke keer... nee, ik zie 't vast verkeerd. En wil nog net een beetje extra zekerheid voor ik iets onderneem, met als gevolg dat eea soms lang op zich laat wachten.
Gelukkig blijk ik het zo nu en dan ook wel eens goed te zien :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Ik heb juist vaak last van het omgekeerde probleem. Word overladen met hints en denk nog elke keer... nee, ik zie 't vast verkeerd. En wil nog net een beetje extra zekerheid voor ik iets onderneem, met als gevolg dat eea soms lang op zich laat wachten. |
Dat klinkt me bekender in de oren jah :p |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Ik heb juist vaak last van het omgekeerde probleem. Word overladen met hints en denk nog elke keer... nee, ik zie 't vast verkeerd. En wil nog net een beetje extra zekerheid voor ik iets onderneem, met als gevolg dat eea soms lang op zich laat wachten.
Gelukkig blijk ik het zo nu en dan ook wel eens goed te zien :D |
Dat dacht ik dus ook, dus het was extra zuur dat het achteraf dus niet zo was....
Naja, op naar 2005! :D |
|
|
| Jappio |
| whaha idd er zwemmen meer mooie visjes in de zee hoor ;) |
|
|
| Jappio |
jaaroverzicht 2004
2 x bezette vrouw gezoend
3 x one night stand
2 x mislukte potentiele relatie
1 x sex relatie
T kan slechter (en dan is het jaar nog niet eens voorbij) :clown: |
|
|
| eieregooie |
Sir Pimpalot :p
Die Hobie-look legt je geen windeieren :p |
|
|
| Phat B |
ook leuk:
n meid die mij leuk vindt doet moeite om aan mn e-mailadres en mob.nr. te komen. stuurt me leuke mailtjes en smsjes.
reageer ik er positief op, lijkt er wat te komen, zegt ze opeens dat ze toch liever single blijft...:sadgreen: wat is dat dan?:conf:
had ik toch beter die ene kans kunnen pakken op een ons-je, ma ja ik dacht weer met mn domme kop aan de lange termijn:rolleyes:
2004 voor mij(ook leuk en crea jaaroverzicht):
- relatie van 6 jaar in november beëindigt
- potentiële relatie die toch geen potentie had
- wat groupies die ik heb af moeten wijzen:happy2:
- 1x leuk 'herinneringen ophalen' met mn ex
geen topjaar dus, 2005 kan alleen maar beter! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
Had een maand geleden een leuk meisje ontmoet en daar klikte het wel mee maar vanwege allerlei omstandigheden zag ik haar gister pas voor de 2e keer. We hadden wel goed contact verder. En gister hadden we dus eindelijk die afspraak en het ging allemaal super, klikte perfect. Aan haar te zien had ze het nog meer naar haar zin als ik. Ze had het zelfs al over dingen die in de toekomst zouden gaan gebeuren met ons. Maar toch kreeg ik vandaag een sms dat ze het erg leuk heeft gevonden maar dat ze niet verder wil. Onbegrijpelijk...... |
Ik zie het al helemaal voor me, een date met RemyD:
"Heeeeeeeeeeeeee rukker! zullen we eens gaan springnichten met zijn 2en?"
"Eh....springnichten? Remy, ik wil gewoon zoenen!"
"Jaaaaaaaaaaaaaaa rukker! WOEHOEEEEEEEEEEEEEE!" |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik zie het al helemaal voor me, een date met RemyD:
"Heeeeeeeeeeeeee rukker! zullen we eens gaan springnichten met zijn 2en?"
"Eh....springnichten? Remy, ik wil gewoon zoenen!"
"Jaaaaaaaaaaaaaaa rukker! WOEHOEEEEEEEEEEEEEE!" |
hahahaha, ik kan ook rustig doen al denken veel mensen van niet hier.:stongue: |
|
|
| Remy D |
| Heb een nieuwe vis zien zwemmen.:D:D |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Remy D
Heb een nieuwe vis zien zwemmen.:D:D |
Dat is leuk voor je!
Nou snel je 'haak' uitslaan, misschien heb je beet:D
Ik vind t nog steeds k*t:whip: :whip: .... |
|
|
| Remy D |
Haha ja maar moet nog wel bijna 4 weken wachten (heb haar nummer ook nog niet) voor ik haar weer zie. Maar ze is dat wachten meer dan waard. Dus hopen dat alles goed gaat dan. :D
Kan wel begrijpen dat je het nog kut vind, ik baal ook nog wel van dat ene mokkel...:eek: |
|
|
|
|