return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
De TA-relatie-issues draad (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jappio
wat vind die vriend van je er eigenlijk van?
Remy D
quote:
Originally posted by Jappio

Heel goed jasper, ik zou er ook eerst maar ff met je maat over praten. Als die het namelijks niks vind dat jij ze zus straks ligt te meeuwen dan zou ik het maar afblazen. Vriendschap gaat boven relaties in mijn ogen.
Cosmic
quote:
Originally posted by Jappio

Die weet niets....Hij heeft namelijk afgelopen half jaar in t buitenland gestudeerd en komt volgende week terug. Maar daar moet mn keuze ook niet vanaf hangen vinnik, ze kunnen er ook niets aan doen dat ze broer en zus zijn.
Phat B
quote:
Originally posted by Cosmic
Maar daar moet mn keuze ook niet vanaf hangen vinnik, ze kunnen er ook niets aan doen dat ze broer en zus zijn.

justem, als je vriend n echte vriend is zal hij het je wel gunnen.

grappig trouwens dat Cosmic nog steeds de enige is over wie we t hebben:p
Remy D
quote:
Originally posted by Cosmic
Die weet niets....Hij heeft namelijk afgelopen half jaar in t buitenland gestudeerd en komt volgende week terug. Maar daar moet mn keuze ook niet vanaf hangen vinnik, ze kunnen er ook niets aan doen dat ze broer en zus zijn.

Nou wat ik al zei, ik zou wel zijn goedkeuring vragen anders kost het je straks een vriendschap en is dat het waard.
Jappio
quote:
Originally posted by Remy D
Nou wat ik al zei, ik zou wel zijn goedkeuring vragen anders kost het je straks een vriendschap en is dat het waard.

er zijn meer vrouwen dan vrienden zeg ik altijd maar ;)
Cosmic
quote:
Originally posted by Remy D

Deze redenatie volg ik niet helemaal. Hij staat er toch buiten op zich? Of moet ik aan hem ook de hand van zn zus vragen lol:p
M_Peror
Mee eens... goede vriendschap gaat vaak langer meer dan relatie dus daar moet je zuinig op zijn. Aan de andere kant, als die vriend het jou niet gunt, wat voor vriend is ie dan voor je?
djxtension
quote:
Originally posted by M_Peror
Mee eens... goede vriendschap gaat vaak langer meer dan relatie dus daar moet je zuinig op zijn. Aan de andere kant, als die vriend het jou niet gunt, wat voor vriend is ie dan voor je?

Helemaal waar. Het leek me toch wel verstandig om er eerst ff met hem over te praten, het voorkomt in ieder geval een boel gezeik achteraf...
basvh
ik zou iig wachten met iets aan die vriend vertellen totdat je meer duidelijkheid hebt vanuit haar kant. Je kan wel zeggen tegen die gozer van ik vind je zusje erg leuk maar als uiteindelijk blijkt dat zij niks wil beginnen ofzo dan had je niet ddat gesprek hoeven voeren.

Esrem
Ik wilde ff kwijt dat je van elke relatie iets leert, hoe kut/leuk dan ook.
Ik heb geleerd dat ik alleen nog maar iets met iemand wil beginnen als ik heel erg verliefd ben, anders heeft t gewoon geen nut.
Andere mensen nog wijze lessen?

En Cosmic, doe wat je gevoel ingeeft wat goed is.
Mijn tip: wees gewoon eerlijk, zeg wat je voelt, ga je niet inhouden ofzo en via een kaartje is ook prima...
jp
Het is bijna kerst, stuur haar een kerstkaart (niet een standaard maar een beetje romantische) en schrijf haar gewoon dat je haar leuk vindt. Meiden zijn ook wel eens onzeker en de (duidelijke) eerste stap zetten wordt erg gewaardeerd. Vraag of ze zin heeft een keer de stad in te gaan of iets anders 'actiefs' :)

ps: NOOIT de eerste keer mee uit eten vragen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement