|
Awakenings @ Now&Wow - 28 Januari
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Awakenings
22:00 - 06:00
Room 1 (funky/groovy-techno)
Darko Esser
Michel de Hey
Ben Sims
Secret Cinema
Cari LekeBusch
Room 2 (harde techno)
Bas Mooy
Vincent de Wit
Gayle San
Amok
Rude Awakening
Frank Kvitta
Room 3 (minimale techno)
Monica Electronica
Troy Pierce
Krause Duo Nr. 2
Joachim
_______
Tin, Josta, Basd, Theesaus, Magrec, Snuggle en New wave zullen er zijn! Gaan er nog meer mensen? Wanneer gaan er eens wat tranceliefhebbers mee? Veel gaan er naar prog. feesten maar weinig naar techno feesten! Ga gezellig eens een keer mee!! Zo slecht is die muziek nog niet :p |
|
|
| Opti |
| Ik weet van niks heur:p:D |
|
|
| TranceFool |
Net als de vorige keer in de Graansilo, ook nu weer een kutline-up, helaas.
Zal er niet bij zijn. |
|
|
| basd |
Hee lelijkerd, ik heb ook helemaal niet gezegd dat ik ga! En nu ik die line-up gezien heb, ga ik zeker niet.
Heel Zaal 2 kan me aan mijn reet roesten (behalve Gayle San, maar die gaat toch beuken tussen die anderen, en dat maakt het ook al niet interessant). Verder heb ik Lekebusch nu wel eens gezien, Secret Cinema vind ik niks en over Sims en Michel de Hey ga ik hier niet nog eens beginnen. Blijft over Darko Esser. Die is goed, maar om alleen daarvoor te gaan vind ik de moeite niet. Die minimal line-up trekt me ook al niet over de streep.
Dusse, nee. En ik kan me niet voorstellen dat jij die line-up "zo slecht nog niet" vindt, Tim. Ben je ineens fan van Ben Sims nadat je onwetend en wel een plaatje van em gekocht hebt? |
|
|
| SnuggLe |
| Ik ben er MAYBE bij. Eerst donderdag afwachten. Maar wat voor een muziek er in hemelsnaam ook gedraaid wordt, al is het trance of DJ Jean, als we met deze groep gaan ben ik er wel bij :D |
|
|
| New Wave |
Nou jongens, dan ga ik wel gewoon werken hoor...geen probleem. Ik ga niet meer....
Wat kan mij gvd nou schelen wie er draaien, ik wil gewoon weer bass voelen!! GEZEIK!!! |
|
|
| Opti |
| dan moet je je autoradio ff wat harder zetten:D |
|
|
| basd |
| Komt nog eens bij dat ik het geld tegen die tijd een stuk beter kan gebruiken omdat ik de donderdag erop een maand op vakantie ga. Als de line-up nou echt vet was geweest zou ik wel zijn gegaan, maar ga hiervoor gewoon geen 35 euro of meer uitgeven. |
|
|
| Miss Proximus |
| ik ben erbij, met Erik (jaahaaaaaaa ik heb een vriend! :p) |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat kan mij gvd nou schelen wie er draaien, ik wil gewoon weer bass voelen!! GEZEIK!!! |
gelijk heb je hoor! het feest moet je toch zelf maken ook al staan mills, garnier, hawtin, slater en cox achter de decks.
vorige keer in de graansilo vond ik de line-up ook niet zo boeiend maar het was wel een ontzettend cool feest, ik vond dat echt de leukste awakenings in tijden!!
sowieso is die graansilo gewoon een hele toffe tent. 10x beter dan de NDSM. het geluid gaat daar ook ziek hard :eek: dus die bass voel je wel :toothless
en tja.. sims, lekebusch en secret cinema zijn dan misschien niet zo uitdagend, ze hebben wel alledrie een hele degelijke en goede act. en met af en toe de beentjes strekken in de beuQ-zaal is mijns inziens ook niets mis. ik ben benieuwd of die frank kvitta werkelijk zo hard draait als mensen beweren :toothless |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
jaahaaaaaaa ik heb een vriend! :p |
Wie, wat, waar en hoe vaak? |
|
|
|
|