|
hi everybody!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
ברוך הבא!!!
:disbelief |
|
|
| Glenn-Holmes |
מה המצב ירון?
ראיתי אתמול את רועי באוניברסיטה
חחח היתה לנו חצי שעה של שיחה מרתקת:)
תגיד למניאק הזה שלא יבטיח סתם לשלוח הודעה!!
אני עדיין מחכה:) |
|
|
| KrazyDJs |
| ברוך הבא דוד..אני אליאור.. |
|
|
| Scorchio |
ודבר בעברית בקשה
לא שאני לא מבין אנגלית כן פשוט זה מעצבן לראות אנגלית בפורום של עברית |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by fusi
ירון מס' 3 בפורום הזה. מעניין
בכל שנותיי בבית ספר יסודי, תיכון ולימודים אקדמיים לא היה לי אפילו עוד ירון אחד בכיתה, והנה עכשיו יש שניים נוספים
:D
|
איזה מגניב אם באמת כולנו היינו באותה כיתה
:p
(כאילו רבע כיתה , עם עוד 4\3 בנות
:wtf: ) |
|
|
| Meltdown |
ברוך הבא!
אני מאמין שבהחלט תהנה כאן |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Huge-A
היי ברוכים הבאים .. אתה זכור לי מהמסיבה של מייק ..
תהנה כאן בפורום ... |
הוא זכור לי מכל המסיבות של נקסט... אם אנ'לא טועה!
חחחחחחחחח איזה ענק!
אם זה אתה וולקאם!!!!!!!!!!!!!!:) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by princess cc
הוא זכור לי מכל המסיבות של נקסט... אם אנ'לא טועה!
חחחחחחחחח איזה ענק!
אם זה אתה וולקאם!!!!!!!!!!!!!!:) |
ואם זה לא אתה אז גם וולקאם!:)
p.s
לא רציתי לערוך! ושמישהו רק יעז להגיד משו! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | הוא זכור לי מכל המסיבות של נקסט... אם אנ'לא טועה!
חחחחחחחחח איזה ענק!
אם זה אתה וולקאם!!!!!!!!!!!!!!; |
כן כן, האיש והאגדה... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
כן כן, האיש והאגדה... |
חשבתי שזה אתה... |
|
|
|
|