return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
hi everybody!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON
ברוך הבא!!!
:disbelief
Glenn-Holmes
מה המצב ירון?
ראיתי אתמול את רועי באוניברסיטה
חחח היתה לנו חצי שעה של שיחה מרתקת:)
תגיד למניאק הזה שלא יבטיח סתם לשלוח הודעה!!
אני עדיין מחכה:)
KrazyDJs
ברוך הבא דוד..אני אליאור..
Scorchio
ודבר בעברית בקשה
לא שאני לא מבין אנגלית כן פשוט זה מעצבן לראות אנגלית בפורום של עברית
yaman
ברןך הבא
Flotser
quote:
Originally posted by fusi
ירון מס' 3 בפורום הזה. מעניין

בכל שנותיי בבית ספר יסודי, תיכון ולימודים אקדמיים לא היה לי אפילו עוד ירון אחד בכיתה, והנה עכשיו יש שניים נוספים

:D


איזה מגניב אם באמת כולנו היינו באותה כיתה
:p

(כאילו רבע כיתה , עם עוד 4\3 בנות
:wtf: )
Meltdown
ברוך הבא!
אני מאמין שבהחלט תהנה כאן
princess cc
quote:
Originally posted by Huge-A
היי ברוכים הבאים .. אתה זכור לי מהמסיבה של מייק ..
תהנה כאן בפורום ...


הוא זכור לי מכל המסיבות של נקסט... אם אנ'לא טועה!
חחחחחחחחח איזה ענק!
אם זה אתה וולקאם!!!!!!!!!!!!!!:)
princess cc
quote:
Originally posted by princess cc
הוא זכור לי מכל המסיבות של נקסט... אם אנ'לא טועה!
חחחחחחחחח איזה ענק!
אם זה אתה וולקאם!!!!!!!!!!!!!!:)


ואם זה לא אתה אז גם וולקאם!:)

p.s
לא רציתי לערוך! ושמישהו רק יעז להגיד משו!
markfeldman
quote:
הוא זכור לי מכל המסיבות של נקסט... אם אנ'לא טועה!
חחחחחחחחח איזה ענק!
אם זה אתה וולקאם!!!!!!!!!!!!!!;


כן כן, האיש והאגדה...

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
כן כן, האיש והאגדה...


חשבתי שזה אתה...
markfeldman
quote:
חשבתי שזה אתה...


:toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement