|
hi everybody!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| shmintz_mix |
HELLO everyone!!!
it's me yaron.
i did a user name like u all asked from me this friday in P.U.S.H party!!!! it's cool to be a part of this forum!!!!!
cy all!!!!
b.t.w how can i attach a pic to my user name every time i post a messege? |
|
|
| Black Dragon |
HEy You welcome home :)
You can also register here:
ilta-agency forums
Enjoy! |
|
|
| Rising |
ברוך הבאאאאא
אני אורן
:) |
|
|
| shmintz_mix |
| hi here is ny pic with JONO GRANT |
|
|
| Black Dragon |
והנה אתה איתי
חחח
כשהבחורה ההיא רצתה לצלם אותי |
|
|
| ronsh |
Welcome..
ברוך הבא לפורום אני רון...
מקווה שתעשה פה חיים |
|
|
| FederalBI |
וולקום טו דיס פורום אנג'וי
:) |
|
|
| arik |
ברוך הבא גבר
תעשה חיים! |
|
|
| taltul |
!ירוווןןןן... מה מצב יקלאבר...ברוך הבא לפורום.... תעשה חיים
:) נ''ב: מסור ד''ש לרועי |
|
|
| Huge-A |
היי ברוכים הבאים .. אתה זכור לי מהמסיבה של מייק ..
תהנה כאן בפורום ... |
|
|
| fusi |
ירון מס' 3 בפורום הזה. מעניין
בכל שנותיי בבית ספר יסודי, תיכון ולימודים אקדמיים לא היה לי אפילו עוד ירון אחד בכיתה, והנה עכשיו יש שניים נוספים
:D
בכל מקרה, ברוך הבא. יש לך אחל'ה שם
:stongue: |
|
|
|
|