|
IBIZA SEPTEMBER 2004 - BACK TO PARADISE - THE REVIEW (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | וואי! איך נעלבתי...
לידיעתך אני בשלנית מעולה |
PROVE IT !
| quote: | | אנ'לא יכולה להזמין אותך סורי... יש לי בעיה של הארקה בחשמל..., |
חחחחחחחח |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
PROVE IT !
חחחחחחחח |
יאללה שישי בערב חריימה?:) |
|
|
| fusi |
:רגע של רצינות
חבר'ה את הנסיונות שלכם להיות מצחיקים קחו למקום אחר ואל תחללו בשטויות את הקודש שנקרא איביזה. כבר 2 עמודים שאתם
OFF TOPIC
:whip:
...לתשומת ליבכם |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by ReAz
פייייייי איזה סיקור אדיר
העברת לי תזרמים שהיו שם
וכמובן הבאת לי תחשק ליסוע שם גם אבל אני לא יודע אם זה הגיל (15)
;x |
הגיל לא משחק פה כל כך אבל למרות זאת .. אם אתה רוצה להנות לפחות עם בני גילך תחכה עוד כמה שנתיים שלוש...:)
וסיסי יציאה טובה ! ;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | יאללה שישי בערב חריימה? |
דג חריף - יאמי ! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by fusi
:רגע של רצינות
חבר'ה את הנסיונות שלכם להיות מצחיקים קחו למקום אחר ואל תחללו בשטויות את הקודש שנקרא איביזה. כבר 2 עמודים שאתם
OFF TOPIC
:whip:
...לתשומת ליבכם |
sorry love :sadgreen: |
|
|
| shmintz_mix |
באונה...........זה פשוט גן עדן!!!!!!!!!!
אין מה להגיד.......יש מצב גדול שאני רוצה לנסוע לשמה הקיץ.....אז יש לי כמה שאלות לירון
עדיף לנסוע לשמה בסגירת העונה בספטמבר?
האם זאת התקופה של המסיבות הכי טובות?
או שעדיף לנסוע ביולי אוגוסט?!!?!?
בכל מקרה אני בעיקר בקטע של טראנס? יש שמה בשוטף מסיבות טראנס?
או שהרוב זה טק האוס וכאלה!?
וסתם ככה לידע הכללי 8 ימים באביזה....כמה כסף הוצאתם סה"כ?!?(כולל הטיסה כולל הכל...)
בוא נגיד מעל 5,000 או פחות?
ממש תודה על העזרה!!!!!!!!!!!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | באונה...........זה פשוט גן עדן!!!!!!!!!!
אין מה להגיד.......יש מצב גדול שאני רוצה לנסוע לשמה הקיץ.....אז יש לי כמה שאלות לירון
עדיף לנסוע לשמה בסגירת העונה בספטמבר?
האם זאת התקופה של המסיבות הכי טובות?
או שעדיף לנסוע ביולי אוגוסט?!!?!?
בכל מקרה אני בעיקר בקטע של טראנס? יש שמה בשוטף מסיבות טראנס?
או שהרוב זה טק האוס וכאלה!?
וסתם ככה לידע הכללי 8 ימים באביזה....כמה כסף הוצאתם סה"כ?!?(כולל הטיסה כולל הכל...)
בוא נגיד מעל 5,000 או פחות?
ממש תודה על העזרה!!!!!!!!!!!!; |
טראנס זה בעיקר הליין של ארמדה.
ככללי נראה לי ש-5000 ש"ח זה מספיק. |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by shmintz_mix
עדיף לנסוע לשמה בסגירת העונה בספטמבר?
זה תלוי בהרבה גורמים. החודשים שם שונים במהותם האחד מהשני, מבחינת מזג אוויר, תפיפות וכ"ו, ולכן זה תלוי בהעדפות אישיות של כל אחד מאיתנו
האם זאת התקופה של המסיבות הכי טובות?
או שעדיף לנסוע ביולי אוגוסט?!!?!?
תקופת המסיבות הכי טובה היא בין תחילת יולי ועד סוף ספטמבר. ושוב - זה תלוי בהעדפות אישיות
בכל מקרה אני בעיקר בקטע של טראנס? יש שמה בשוטף מסיבות טראנס?
או שהרוב זה טק האוס וכאלה!?
יש ליין של טראנס כמעט כל יום, אבל הצעה אישית היא שתנסה גם את הליינים של ההאוס והטכנו. אני בטוח שלא תתאכזב
וסתם ככה לידע הכללי 8 ימים באביזה....כמה כסף הוצאתם סה"כ?!?(כולל הטיסה כולל הכל...)
בוא נגיד מעל 5,000 או פחות?
גם התשובה לשאלה זו תלויה בהרבה גורמים. לי אישית יוצא שבוע ממוצע באיביזה משהו כמו 6300+- ש"ח, להכל כולל הכל
|
אם יש לך עוד שאלות תעשה את זה באיי.סי.קיו (שמספרו מופיע בפרטים האישיים שלי), או במסנג'ר שלי שכתובתו
[email protected]
ככה גם תוכל לקבל מידע יותר מדוייק |
|
|
| m0sh |
עד מתי איביזה 04!!!!
חחח
עד 06
:(
אני לא מאמין שאני לא שם שנה הבאה
הסרט נדחה בכמה שבועות כי אין לי זמן
יאללה לסגור שבת בבסיס
סעמק |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by m0sh
עד מתי איביזה 04!!!!
חחח
עד 06
:(
אני לא מאמין שאני לא שם שנה הבאה
הסרט נדחה בכמה שבועות כי אין לי זמן
יאללה לסגור שבת בבסיס
סעמק |
איך אומר השיר ...
"עוד תבוא איביזה עלינו ועם כולם ... ספרד עלינו ועל כל העולם... ספרד ספרד..." :)
או השיר ...
"שושנת ספרד יפה.. מרחוק היא עצובה ... שתיי עינייה בוכות כי אין שם הפרעה!!!" :disbelief
או הווקאל המטורף..
Hey ibiza we are come ...we are flying to ibiza... :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| markfeldman |
| אני לא יודע מה איתכם, אבל לי אמסטרדם יותר עושה את זה... |
|
|
|
|