return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
IBIZA SEPTEMBER 2004 - BACK TO PARADISE - THE REVIEW
View this Thread in Original format
fusi
IBIZA SEPTEMBER 2004 - BACK TO PARADISE - THE REVIEW

חשוב: חכו לפחות 5 דקות עד שהדף נטען במלואו כי הוא מכיל תמונות רבות

מצטער שלא שמתי את הריוויו בפורום זה (אלא נתתי קישור אליו), אבל יש סיבה דיי טובה לכך - הממשק פה ישן ואינו מתאים לצורת הכתיבה והפונטים שהשתמשתי בריוויו עצמו

בכל מקרה, פנו לכם שעה מהלו"ז לקריאה רציפה ומהנה, ויאללה צאו לדרך
Huge-A
אחחחחחחחחח הזכרונות עולים שוב
סרטים קשים אחחח זההורס אותי ..
אני רוצה חוזרת בבית של פיוג'ן ... אמאאאאאא

לכל מי שהיה באיביזה השנה ומחכה לשוב שנה הבאה דקת דומיה ונאמר "בשנה הבאה באיביזה שכבר בנויה "

יאללה ירון הרסת אותי אחלה של ריווי ..
אני רוצה להוסיף שבאותו זמן שניגן סאטושי טומי בפא-צ'ה (במלעיל ולא במילרע:D) הוא שם את הקטע המהפנט של גי גרבר שעשה לי טוב בלב ..

עוד זכור לי מהשעות הראשונות שלנו באי אחרי המסיבה של DC10 שנתקע לנו גלגל מפריע מתחת לרכב שצץ מאלוהים יודע איפה..

ועוד להוסיף תודה לכל אחד ואחד מהמשלחת האחרונה השנה לאיביזה שסגרה את האי והשאירה אבק רציני שם...

זהו בינתיים .

אילן אתה סופר כסף או מה ??? :toothless
אל תגיד אני לא יכול , תגיד רק לסבול !!!

"לאיביזה באים באהבה או שלא באים בכללל" ;)
cluBBer
רויאו ענק

נהנתי מכל רגע כשקראתי אותו
ROBERTO
מדהים תודה רבה נהנתי גם לקרוא.
Meltdown
אחת הביקורות היותר יפות וגם משעשעות שקראתי.
לפי הביקורת שנכתבה, זה בהחלט עושה חשק לנסוע לאיביזה בקיץ הקרוב, מי יודע, אולי אני אצליח לארגן לעצמי את האמצעים הכספיים לכך.
אם הליין אפ של הדי ג'יים יהיה ברמה של איביזה 2004, בהחלט יהיה שווה לנסות ולארגן כסף לנסיעה
קבל ח"ח על הביקורת, ירון
Scorchio
כנ"ל
נהניתי מאוד
מחכה ליום שבו אני אדרוך שם
:)
THE_BLUE_DRAGON
אכן כן נפלא לקרוא שוב על נפלאות האי של ירון הסייבר השובב...:disbelief
KrazyDJs
ריוויו מעולה..וכל מילה מיותרת
princess cc
חחחחחחחחחחחחחח עלק האיחוד המרגש: פיצה האט וקאנטקי פרייד צ'קן
:)

ריוויו ק ט ל נ י!
יותר טוף מהקודם...

סחתיקה ירון! יש'ך את זה!
אני בעד לתת לך איזה טור במעריב;)
markfeldman
quote:
חחחחחחחחחחחחחח עלק האיחוד המרגש: פיצה האט וקאנטקי פרייד צ'קן


אח אח אח... KFC....

כמה חבל שהרשת לא תפסה בארץ....

השבוע זללתי כל יום דליים של עופות מצופים בפראג...

m0sh
אהההההההההההההההההההההההההההה

IBIZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

געגועיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

ולחשוב שהייתי אמור להשאר גם לשבוע הזה
אוי כל כך רחוק מלחזור לשםםםםםםם
עזבו אותי עד מתי

עד מתי איביזה ?!
2006
אני איתך ירון
:)

איך הצלחת להכניס מצלמה לספייס יא מנייאק
אחחח איזה מקום אדיר

פא-'צה חחחחח גדול
מרקו הפאג הזה צחוקים
גם אנחנו השגנו חינם לאל דבינו מהשומר באס פרדיס

בקרוב אני יפרסם סרט
ולך אני יתן את המלא
למרות שיש שם דברים פרטיים לא קשורים שאנחנו סתם חבורת סטלנים
fusi
m0sh סבבה, אני מחכה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement