|
IBIZA SEPTEMBER 2004 - BACK TO PARADISE - THE REVIEW
|
View this Thread in Original format
| fusi |
IBIZA SEPTEMBER 2004 - BACK TO PARADISE - THE REVIEW
חשוב: חכו לפחות 5 דקות עד שהדף נטען במלואו כי הוא מכיל תמונות רבות
מצטער שלא שמתי את הריוויו בפורום זה (אלא נתתי קישור אליו), אבל יש סיבה דיי טובה לכך - הממשק פה ישן ואינו מתאים לצורת הכתיבה והפונטים שהשתמשתי בריוויו עצמו
בכל מקרה, פנו לכם שעה מהלו"ז לקריאה רציפה ומהנה, ויאללה צאו לדרך |
|
|
| Huge-A |
אחחחחחחחחח הזכרונות עולים שוב
סרטים קשים אחחח זההורס אותי ..
אני רוצה חוזרת בבית של פיוג'ן ... אמאאאאאא
לכל מי שהיה באיביזה השנה ומחכה לשוב שנה הבאה דקת דומיה ונאמר "בשנה הבאה באיביזה שכבר בנויה "
יאללה ירון הרסת אותי אחלה של ריווי ..
אני רוצה להוסיף שבאותו זמן שניגן סאטושי טומי בפא-צ'ה (במלעיל ולא במילרע:D) הוא שם את הקטע המהפנט של גי גרבר שעשה לי טוב בלב ..
עוד זכור לי מהשעות הראשונות שלנו באי אחרי המסיבה של DC10 שנתקע לנו גלגל מפריע מתחת לרכב שצץ מאלוהים יודע איפה..
ועוד להוסיף תודה לכל אחד ואחד מהמשלחת האחרונה השנה לאיביזה שסגרה את האי והשאירה אבק רציני שם...
זהו בינתיים .
אילן אתה סופר כסף או מה ??? :toothless
אל תגיד אני לא יכול , תגיד רק לסבול !!!
"לאיביזה באים באהבה או שלא באים בכללל" ;) |
|
|
| cluBBer |
רויאו ענק
נהנתי מכל רגע כשקראתי אותו |
|
|
| ROBERTO |
| מדהים תודה רבה נהנתי גם לקרוא. |
|
|
| Meltdown |
אחת הביקורות היותר יפות וגם משעשעות שקראתי.
לפי הביקורת שנכתבה, זה בהחלט עושה חשק לנסוע לאיביזה בקיץ הקרוב, מי יודע, אולי אני אצליח לארגן לעצמי את האמצעים הכספיים לכך.
אם הליין אפ של הדי ג'יים יהיה ברמה של איביזה 2004, בהחלט יהיה שווה לנסות ולארגן כסף לנסיעה
קבל ח"ח על הביקורת, ירון |
|
|
| Scorchio |
כנ"ל
נהניתי מאוד
מחכה ליום שבו אני אדרוך שם
:) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| אכן כן נפלא לקרוא שוב על נפלאות האי של ירון הסייבר השובב...:disbelief |
|
|
| KrazyDJs |
| ריוויו מעולה..וכל מילה מיותרת |
|
|
| princess cc |
חחחחחחחחחחחחחח עלק האיחוד המרגש: פיצה האט וקאנטקי פרייד צ'קן
:)
ריוויו ק ט ל נ י!
יותר טוף מהקודם...
סחתיקה ירון! יש'ך את זה!
אני בעד לתת לך איזה טור במעריב;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | חחחחחחחחחחחחחח עלק האיחוד המרגש: פיצה האט וקאנטקי פרייד צ'קן |
אח אח אח... KFC....
כמה חבל שהרשת לא תפסה בארץ....
השבוע זללתי כל יום דליים של עופות מצופים בפראג... |
|
|
| m0sh |
אהההההההההההההההההההההההההההה
IBIZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
געגועיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ולחשוב שהייתי אמור להשאר גם לשבוע הזה
אוי כל כך רחוק מלחזור לשםםםםםםם
עזבו אותי עד מתי
עד מתי איביזה ?!
2006
אני איתך ירון
:)
איך הצלחת להכניס מצלמה לספייס יא מנייאק
אחחח איזה מקום אדיר
פא-'צה חחחחח גדול
מרקו הפאג הזה צחוקים
גם אנחנו השגנו חינם לאל דבינו מהשומר באס פרדיס
בקרוב אני יפרסם סרט
ולך אני יתן את המלא
למרות שיש שם דברים פרטיים לא קשורים שאנחנו סתם חבורת סטלנים |
|
|
|
|