return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
eej misschien heeft iemand een goeie oplossing voor mijn probleem
View this Thread in Original format
slayon
asbakjes kleien heb ik al geprobeert maar dat werkte niet, misschien draaitafels?

maar goed;
ik heb zo'n labtec subwoofer op me computer maar wat ik ook doe me ouders+broertje blijven zeiken dat die bass tot buiten te horen is.
als ik hem aanzet met het volume bijna dicht en de bassen bijna dicht zodat ik hem zelf niet eens meer hoor dan nog hoor je beneden in de kamer en op de 1e verdieping zo'n irritante bonk.

heeft er hier iemand een (goedkope:D)oplossing voor dit probleempje?

tnx

(ik heb geen zin om heel me kamer van schuimplastic te voorzien, word me ook wat te duur)
blighty
Hoi,

Is dat gebonk niet juist prachtig??:D

Greetz,
Blighty
slayon
yo snelle reply..

heh ja prachtig maar mijn ouders vinden van niet.. gek hoor

ik zal de vraag anders stellen:

hoe zorg ik dat de bass beneden weg is maar 2x zo hard me kamer word ingeblazen? :-p
Miss Proximus
1) koptelefoon kopen

2) boxen van de vloer af halen

3) oren laten uitspuiten

4) op jezelf gaan wonen

verder weet ik t niet :) of spreek anders gewoon een uurtje af dat jij f los mag (gebruik als smoes dat jij 's nachts ook altijd last van hén hebt hehe ;))
slayon
haha

1: dat stelde me moeder ook voor maar dat wil ik alleen als zij dat ding betaalt :-)

2: ja al geprobeert maar subwoofer gaat echt overal doorheen :-/

3: ook al gedaan :rolleyes:

4: tja das ook slim natuurlijk maar thuis is wel goedkoper.. misschien volgend jaar :-)
Flippe
Ik heb daar zelf ook last van, hoe zacht ik het geluid ook zet , die bass blijven ze horen.

Dus moet dat geluid altijd super zagt zetten, das dus niet gaaf want das zonde van de boxen.

Ben al een tijdje aan t zoeken voor een oplossing maar k heb nog steeds neit kunnen vinden
M5
houten vloer hiero....gaat ook lekkur :mad:
LightForce
Ok ff denken zo'n probleem had ik met mijn Microsoft Soundsystem 80!

Maar eerst, op wat voor ondergrond staat dat ding te bonken, hoeveel dingen staan er in je kamer?? (hoe meer dingen hoe meer acoustiek en geluid word opgenomen) Levert weer minder bass, euhm de speakers van de subwoofer waar staan die naar toe gericht?

Als ze naar beneden gericht staan zou je een matje kunnen gebruiken die absorbeerd iets. Maar ja klinkt heel stom maar een subwoofer kan je ze geluid minder laten door dreunen door in zijn lucht uitlaat papier (zacht papier ala wc papier) te proppen. Werkt wel alleen tja is natuurlijk geen oplossing.

Waarschijnlijk zit je in een huis wat dan nogal gehorig is. Euhm equalizer modus in je pc bijstellen ;)
Of je subwoofer zo plaatsen dat het geluid in jou kamer dreunt en beneden zo min mogelijkt te horen is. neem bijvoorbeeld een hoek, en plaats daar spullen voor. Plant, Pc, etc.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Gegroet,
basvh
je heb toch van die spikes die je onder je boxen kan zetten misschien helpen die
-TAIS-
quote:
Originally posted by slayon
ik heb zo'n labtec subwoofer op me computer maar wat ik ook doe me ouders+broertje blijven zeiken dat die bass tot buiten te horen is.
als ik hem aanzet met het volume bijna dicht en de bassen bijna dicht zodat ik hem zelf niet eens meer hoor dan nog hoor je beneden in de kamer en op de 1e verdieping zo'n irritante bonk.

heeft er hier iemand een (goedkope:D)oplossing voor dit probleempje?

Ok, je zegt dat als je het zelf amper meer hoort als je em zacht zet, dat je dan de bass beneden wel hoort. Er is dan dus maar 1 oplossing: zet die speakers beneden neer, zodat zij het amper horen, en jij die relaxe bonk op je kamer hebt :D

Blik
quote:
Originally posted by -TAIS-

Ok, je zegt dat als je het zelf amper meer hoort als je em zacht zet, dat je dan de bass beneden wel hoort. Er is dan dus maar 1 oplossing: zet die speakers beneden neer, zodat zij het amper horen, en jij die relaxe bonk op je kamer hebt :D

wijsneus alert......whehe, trouwens wel goede opmerking

maarreh, zet je boxen van de muur af, zet iets isolerends onder je boxen......das de beste oplossing denk ik
raoel
Zet iig iets dempends onder de woofer. Dat moet al schelen. en als het kan ook nog wat hoger zetten.
Maar wat het beste werkt is: Zet die woofer in het midden van je kamer, tenminste als je pc in een hoek staat.

Want de bassen komen (zeg maar) bij elkaar in hoeken, en klinken daar altijd voller. Ik kan dit niet helemaal uit gaan leggen, maar het is gewoon zo.

Wat een andere oplossing is, is misschien de woofer boven je hoofd/scherm op een plank zetten. Hangt natuurlijk ook af van de soort woofer. maar sommige geven de bass zelf aan de onderkant af, dan is dit helemaal de ideale oplossing.

Experimenteer vooral met verschillende locaties van je woofer.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement