|
Hi all..i'm new here..
|
View this Thread in Original format
| hatz |
שלום לכם אנשים!
טוב הגיע הזמן שאני אמצא את המקום שלי..חושב שמצאתי אותו..:cool:
הרבה זמן חיפשתי מקום כזה..רק לא ידעתי שהוא נמצא ממש מתחת לאף...:gsmile:
תמיד הייתי ב TA בטופיק של asot בפורום האחר..לא חשבתי שיש כאן משהו כל כך יפה של ישראל :gsmile:
קצת על עצמי:
קוראים לי אופיר,בן 19 מראשון לציון,חייל.
חולם על טראנס אנרגי,איביזה,וכמובן..מנסה בכל דרך שהיא להכנס למסיבות של next אך ללא הצלחה..:happy2:
מקווה להנות כאן כמה שאפשר ולעזור לכם בכל מה שרק אוכל..
תעשו חיים אנשים.! |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by hatz
שלום לכם אנשים!
טוב הגיע הזמן שאני אמצא את המקום שלי..חושב שמצאתי אותו..:cool:
הרבה זמן חיפשתי מקום כזה..רק לא ידעתי שהוא נמצא ממש מתחת לאף...:gsmile:
תמיד הייתי ב TA בטופיק של asot בפורום האחר..לא חשבתי שיש כאן משהו כל כך יפה של ישראל :gsmile:
קצת על עצמי:
קוראים לי אופיר,בן 19 מראשון לציון,חייל.
חולם על טראנס אנרגי,איביזה,וכמובן..מנסה בכל דרך שהיא להכנס למסיבות של next אך ללא הצלחה..:happy2:
מקווה להנות כאן כמה שאפשר ולעזור לכם בכל מה שרק אוכל..
תעשו חיים אנשים.! |
ברוך הבא אחי
אני אריק
DJ ARIK R
תרשם ב
MEET THE CREW |
|
|
| coby |
| ברוך הבא אחי אני קובי |
|
|
| Shahar |
אההה כפרה
אל דאג עם נקסט תוך שנתיים אתה בפנים
תהנה פה אחי |
|
|
| Rising |
אהלןןן
ברוך הבא אני אורן !
:) |
|
|
| Flotser |
ברוך הבא,
אתה נשמע מתאים
:p
(סתם זה בצחוק....)
:crazy: |
|
|
| KrazyDJs |
| אני אליאור...אני הכי יפה פה :p |
|
|
| yaman |
שלום לך
מקווה שתהנה כאן לי קוראים בני |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by hatz
שלום לכם אנשים!
טוב הגיע הזמן שאני אמצא את המקום שלי..חושב שמצאתי אותו..:cool:
הרבה זמן חיפשתי מקום כזה..רק לא ידעתי שהוא נמצא ממש מתחת לאף...:gsmile:
תמיד הייתי ב TA בטופיק של asot בפורום האחר..לא חשבתי שיש כאן משהו כל כך יפה של ישראל :gsmile:
קצת על עצמי:
קוראים לי אופיר,בן 19 מראשון לציון,חייל.
חולם על טראנס אנרגי,איביזה,וכמובן..מנסה בכל דרך שהיא להכנס למסיבות של next אך ללא הצלחה..:happy2:
מקווה להנות כאן כמה שאפשר ולעזור לכם בכל מה שרק אוכל..
תעשו חיים אנשים.! |
ברוך הבא...
תעשה חיים פה...
PS: RESPECT TO THE NEIGHBOR... :rolleyes: ;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaman
שלום לך
מקווה שתהנה כאן לי קוראים בני |
איזה שטויות באמת!
חחחחח:)
נעים מאוד אני אילן ומשום מה בני מפחד מהפוסטים שלי..:nervous: :nervous: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by yaman
שלום לך
מקווה שתהנה כאן לי קוראים בני |
ברוך הבא בני!
:p |
|
|
| -CosmicFire- |
Welcome M8
אני קיפר אחי
מצעירי הפורום |
|
|
|
|