return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Hi all..i'm new here..
View this Thread in Original format
hatz
שלום לכם אנשים!
טוב הגיע הזמן שאני אמצא את המקום שלי..חושב שמצאתי אותו..:cool:
הרבה זמן חיפשתי מקום כזה..רק לא ידעתי שהוא נמצא ממש מתחת לאף...:gsmile:
תמיד הייתי ב TA בטופיק של asot בפורום האחר..לא חשבתי שיש כאן משהו כל כך יפה של ישראל :gsmile:

קצת על עצמי:
קוראים לי אופיר,בן 19 מראשון לציון,חייל.
חולם על טראנס אנרגי,איביזה,וכמובן..מנסה בכל דרך שהיא להכנס למסיבות של next אך ללא הצלחה..:happy2:

מקווה להנות כאן כמה שאפשר ולעזור לכם בכל מה שרק אוכל..
תעשו חיים אנשים.!
arik
quote:
Originally posted by hatz
שלום לכם אנשים!
טוב הגיע הזמן שאני אמצא את המקום שלי..חושב שמצאתי אותו..:cool:
הרבה זמן חיפשתי מקום כזה..רק לא ידעתי שהוא נמצא ממש מתחת לאף...:gsmile:
תמיד הייתי ב TA בטופיק של asot בפורום האחר..לא חשבתי שיש כאן משהו כל כך יפה של ישראל :gsmile:

קצת על עצמי:
קוראים לי אופיר,בן 19 מראשון לציון,חייל.
חולם על טראנס אנרגי,איביזה,וכמובן..מנסה בכל דרך שהיא להכנס למסיבות של next אך ללא הצלחה..:happy2:

מקווה להנות כאן כמה שאפשר ולעזור לכם בכל מה שרק אוכל..
תעשו חיים אנשים.!

ברוך הבא אחי
אני אריק
DJ ARIK R

תרשם ב
MEET THE CREW
coby
ברוך הבא אחי אני קובי
Shahar
אההה כפרה
אל דאג עם נקסט תוך שנתיים אתה בפנים
תהנה פה אחי
Rising
אהלןןן
ברוך הבא אני אורן !

:)
Flotser
ברוך הבא,
אתה נשמע מתאים
:p

(סתם זה בצחוק....)
:crazy:
KrazyDJs
אני אליאור...אני הכי יפה פה :p
yaman
שלום לך

מקווה שתהנה כאן לי קוראים בני
taltul
quote:
Originally posted by hatz
שלום לכם אנשים!
טוב הגיע הזמן שאני אמצא את המקום שלי..חושב שמצאתי אותו..:cool:
הרבה זמן חיפשתי מקום כזה..רק לא ידעתי שהוא נמצא ממש מתחת לאף...:gsmile:
תמיד הייתי ב TA בטופיק של asot בפורום האחר..לא חשבתי שיש כאן משהו כל כך יפה של ישראל :gsmile:

קצת על עצמי:
קוראים לי אופיר,בן 19 מראשון לציון,חייל.
חולם על טראנס אנרגי,איביזה,וכמובן..מנסה בכל דרך שהיא להכנס למסיבות של next אך ללא הצלחה..:happy2:

מקווה להנות כאן כמה שאפשר ולעזור לכם בכל מה שרק אוכל..
תעשו חיים אנשים.!

ברוך הבא...
תעשה חיים פה...

PS: RESPECT TO THE NEIGHBOR... :rolleyes: ;)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yaman
שלום לך

מקווה שתהנה כאן לי קוראים בני


איזה שטויות באמת!


חחחחח:)

נעים מאוד אני אילן ומשום מה בני מפחד מהפוסטים שלי..:nervous: :nervous:

Flotser
quote:
Originally posted by yaman
שלום לך

מקווה שתהנה כאן לי קוראים בני


ברוך הבא בני!
:p
-CosmicFire-
Welcome M8
אני קיפר אחי
מצעירי הפורום
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement