|
אנשים שמבינים טוב במחשבים, עיזרו לי
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
טוב אז ככה
הורדתי
easy cd creator 5
ופתחתי את ה
zip
ואז היה הרבה קבצים של ראר בפנים וגם אותם פתחתי
ואז זה עושה לי קובץ אחד
שהסיומת שלו זה
BIN
מזה? ואיך אני פותח את זה?
בבקשה תעזרו לי למה לקח לי 3 ימים להוריד את זה ואני לא רוצה שזה יהיה לחינם |
|
|
| DJ-Energy |
Easy Cd Creator 5
זאת הגרסה הכי מגעילה
אני אוהב את
4.0
גרסה ענקית..
וגם יש את
Nero
שהיא תוכנה טובה לאללה..
היה לי את
5
וזה נדפק לי כל הזמן...
אז מחקתי |
|
|
| MoSH_MaN |
אוקי אוקי
תרגע
אגב תשתמשו ב
nero 5.5
הכי טוב נקודה
.bin
אומר שאתה צריל לצרוב
ב
CDRWIN
או ב
fireburner
צרוב
ב
פייר בארנר
הכי טוב
אם יש שמה גם קובץ
cue
אתה יכול ישר ממנו לתרוב את הBIN
אבל זה לא משנה
הרבה
www.fireburner.com
ככה
זה
משחקים
ISO
יעני משחק מקורי רק על דיסק צרוב
עושים לזה תמונה.... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מוש לא הבנתי הרבה ממה שאמרתה...
מה אני עושה אחרי שאני מוריד את ה
fire burner?? |
|
|
| MoSH_MaN |
אגב ממש חבל שהורדת את זה 3 ימים
אני הורדתי את זה 20 דקות ומחקתי.......;)
אוקי הורדת
ואז אתה פותח את התוכנה
load track
תפעלי את ה
BIN
צרוב על דיסק
אם אתה לא רוצה לצרוב את זה
אז לך
ל
www.gamecopyworld.com
תחפש
isobuster
תוריד
פתח איתה את הBIN
תעשה
EXTRECT
לאיזה תיקייה שבא לך
תתקין ותמחוק ! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כל מה שאני צריך בתוכנת צריבה זה
1. wav שאני לא יצתרך להפוך כל פעם ל
2. שזה יעשה לי עטיפה אוטומתית אחרי צריבה
3. שהתוכנה תוכל לצרוב דיסקים עם קיבולת 900 מגה
ואמרו לי שיש את זה
easy cd creator 5
חוץ מזה היה לי גם את 4
אבל זה לא עובד על
win xp |
|
|
| MoSH_MaN |
3. שהתוכנה תוכל לצרוב דיסקים עם קיבולת 900 מגה
תגיד זה עושה 900 מגה של שירים
או של
DETA??
כי לי היה דיסקים כאילו וזה צרב 900 שירים
של טראקים לא דאטה
nero
הופך מMP3
לטראקים גם
עושה עטיפה בתוכנ המיוחדת בתוך
מERO
וצורב 900 מגה של טארקים
פשוט יותר אמין יותר טוב יותר |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אתה לא יכול לצרוב 900 שירים בדיסק
ה 900 מגה זה לדטה
ולטראקים זה 90 דקות |
|
|
| MoSH_MaN |
אני יודע התבלבלתי
שאלתי אם אתה סגור
שראית מישה ו מצליח לצרוב
900 מגה של דטה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
בטח
כל החברים שלי כשהם צריכים לצרוב סט של יותר מ 80 דקות
או שהם צריכים לתרוב איזה סרט הם צורבים על דיסק 900
אבל רק תוכנות מיוחדות יכולות לצרוב על דיסקים כאלה. |
|
|
| luckystrike |
nero
הכי טובה והכי אמינה
...
אף דיסק לא נופל בצריבה ואתה יכול לצרוב בה גם דיסק של 900 מגה. |
|
|
| MoSH_MaN |
כי פשוט פעם שהיה לי דיסקים 900 מגה שמתי יותר מ700 מגה
וזה לא נתן לי את הפונקציה
OVERBURN! |
|
|
|
|