return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אנשים שמבינים טוב במחשבים, עיזרו לי
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
טוב אז ככה
הורדתי
easy cd creator 5
ופתחתי את ה
zip
ואז היה הרבה קבצים של ראר בפנים וגם אותם פתחתי
ואז זה עושה לי קובץ אחד
שהסיומת שלו זה
BIN
מזה? ואיך אני פותח את זה?
בבקשה תעזרו לי למה לקח לי 3 ימים להוריד את זה ואני לא רוצה שזה יהיה לחינם
DJ-Energy
Easy Cd Creator 5
זאת הגרסה הכי מגעילה
אני אוהב את
4.0
גרסה ענקית..
וגם יש את
Nero
שהיא תוכנה טובה לאללה..
היה לי את
5
וזה נדפק לי כל הזמן...

אז מחקתי
MoSH_MaN
אוקי אוקי

תרגע

אגב תשתמשו ב
nero 5.5

הכי טוב נקודה

.bin

אומר שאתה צריל לצרוב
ב
CDRWIN
או ב
fireburner

צרוב
ב
פייר בארנר
הכי טוב

אם יש שמה גם קובץ
cue

אתה יכול ישר ממנו לתרוב את הBIN
אבל זה לא משנה
הרבה
www.fireburner.com

ככה
זה
משחקים
ISO
יעני משחק מקורי רק על דיסק צרוב
עושים לזה תמונה....
DJ-Kreing^^
מוש לא הבנתי הרבה ממה שאמרתה...
מה אני עושה אחרי שאני מוריד את ה
fire burner??
MoSH_MaN
אגב ממש חבל שהורדת את זה 3 ימים

אני הורדתי את זה 20 דקות ומחקתי.......;)

אוקי הורדת
ואז אתה פותח את התוכנה
load track
תפעלי את ה
BIN
צרוב על דיסק

אם אתה לא רוצה לצרוב את זה
אז לך
ל
www.gamecopyworld.com
תחפש
isobuster
תוריד
פתח איתה את הBIN
תעשה
EXTRECT

לאיזה תיקייה שבא לך
תתקין ותמחוק !
DJ-Kreing^^
כל מה שאני צריך בתוכנת צריבה זה
1. wav שאני לא יצתרך להפוך כל פעם ל
2. שזה יעשה לי עטיפה אוטומתית אחרי צריבה
3. שהתוכנה תוכל לצרוב דיסקים עם קיבולת 900 מגה

ואמרו לי שיש את זה
easy cd creator 5

חוץ מזה היה לי גם את 4
אבל זה לא עובד על
win xp
MoSH_MaN
3. שהתוכנה תוכל לצרוב דיסקים עם קיבולת 900 מגה


תגיד זה עושה 900 מגה של שירים

או של
DETA??

כי לי היה דיסקים כאילו וזה צרב 900 שירים
של טראקים לא דאטה

nero
הופך מMP3
לטראקים גם
עושה עטיפה בתוכנ המיוחדת בתוך
מERO
וצורב 900 מגה של טארקים

פשוט יותר אמין יותר טוב יותר
DJ-Kreing^^
אתה לא יכול לצרוב 900 שירים בדיסק
ה 900 מגה זה לדטה
ולטראקים זה 90 דקות
MoSH_MaN
אני יודע התבלבלתי

שאלתי אם אתה סגור

שראית מישה ו מצליח לצרוב

900 מגה של דטה
DJ-Kreing^^
בטח
כל החברים שלי כשהם צריכים לצרוב סט של יותר מ 80 דקות
או שהם צריכים לתרוב איזה סרט הם צורבים על דיסק 900
אבל רק תוכנות מיוחדות יכולות לצרוב על דיסקים כאלה.

luckystrike
nero
הכי טובה והכי אמינה

...

אף דיסק לא נופל בצריבה ואתה יכול לצרוב בה גם דיסק של 900 מגה.
MoSH_MaN
כי פשוט פעם שהיה לי דיסקים 900 מגה שמתי יותר מ700 מגה

וזה לא נתן לי את הפונקציה

OVERBURN!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement