|
(!על איזה שיר אתם חושבים עכשיו?(הטופיק האגדי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
חחחחח
קודם כל מוש אחי, אתה עוד מעט תגיד שאתה היית פה לפני כולם, אז מה אם יש לך וותק, זה לא אומר כלום, אם טיאסטו היה מצטרף ובא לפה לדבר איתנו בסבבה, והוא פירסם רק איזה 10 הודאות, זה אומר שהוא פחות טוב ממך?
הוא רק הדיגי הכי טוב בעולם (כך אומר אני ועוד רבים)...
:):):):)
:):):):):):):):):):):):) |
די בסך הכל אמרתי שהטופיק האגדי היה בינואר זהו נקודה.
אני חושב על
thuder in predise |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
די בסך הכל אמרתי שהטופיק האגדי היה בינואר זהו נקודה.
אני חושב על
thuder in predise |
מלודיה ענקית!!!!!!!!!!!
Edit- אני עכשיו שומע
Push - Universal Nation (Live Mix)
אחד הטראקים שהכניסו אותי לקטע של הטראנס!!
אני חושב לעצמי איזה טראק פרוגרסיב פשוט ענק!!!!!!!!
זה מיקס פשוט אדיר |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מזה השיר
thuder in predise
??? |
|
|
| MoSH_MaN |
thunder in paradise
יותר נכון....
תוריד ותראה
של
BEAM VS.CYRUS
שיר ענק
יש גם גירסא ענקית של
SCOT PROJECT! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אתה בטח מתכוון
beam vs. cyrus - thunder in paradise
טוב אני יוריד ונראה.... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| אופס לא שמתי לב שתיקנתה |
|
|
| Dj-2TaLL |
נכון...
שיר הארד טרנס מקפיץ כזה...
מוש אני הולך לישון...
אם אתה יכול להביא לי דיסק של 900 למחר אז סבבה...
אני ידבר איתך מחר בבספר...
לילה טוב...
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
תוריד את שתי הגירסאות
אחד ה
CLUB MIX
6:22
ושל
SCOT PROJECT
the HARD VERSION!!!-ITS WAS AMIAZING PARTY TUNE!!
9:28 |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
נכון...
שיר הארד טרנס מקפיץ כזה...
מוש אני הולך לישון...
אם אתה יכול להביא לי דיסק של 900 למחר אז סבבה...
אני ידבר איתך מחר בבספר...
לילה טוב...
:) |
אין לי!!
היה לי פעם...
החלפתי בשביל 25 דיסקים של אופיס דיפו |
|
|
| deluxe |
אין לא יעזור לכם אני מנגן בראש את
Planet Perfecto - Bullet in the gun
מהיום שזה יצא
טראק ענק
אחלה שירה
מלודיה גאונית
חוצמיזה הטראק שהכניס אותי למוסיקה אלקטרונית היה
Ayla- Ayla (Part 1)
Ayla- Ayla (Part 2)
Ayla- Ayla (Part 3)
זה שלושה חלקים ליצירה אחת |
|
|
| DJ_BoN |
המממממממממממממ
אז ככה קודם כל
Thunder In Paradise
היה הטראק הראשון שהורדתי ומאז התאהבתי באלקטרונית והוא טראק די נחמד יותר מדי מלודיה לטעמי
אני אוהב יותר דברים כמו מה שאני שומע עכשיו
Katana - Fancy Fair
אנימממממש אוהב את זה למרות שזה לא הכי חדש
אה ועוד קטע שלא יוצא לי מהראש, הקטע בצרפתית מ
Mario Piu - Serendipity (Mas Mix)
ואני עדיין לא יודע מה זה אומר!!
אם מישהו יכול לעזור בבבקשה =)
אה ועוד דבר שפעם ממש ממש ממש ממש ממש אהבתי......וגם עכשיו הוא מעולה
ניסיתי גם עםאיזה תוכנה נחמדה שהורדתי לעשות לו מיקס עם פלייט 643
DJ Spoiled & Z-Go - More&More (Vocal Mix) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
המממממממממממממ
אז ככה קודם כל
Thunder In Paradise
היה הטראק הראשון שהורדתי ומאז התאהבתי באלקטרונית והוא טראק די נחמד יותר מדי מלודיה לטעמי
|
אני חולק על זה...
לדעתי זה שיר ענק
שתי הגירסאות פשוט חווה על הזמן........ |
|
|
|
|