return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
(!על איזה שיר אתם חושבים עכשיו?(הטופיק האגדי (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
חחחחח
קודם כל מוש אחי, אתה עוד מעט תגיד שאתה היית פה לפני כולם, אז מה אם יש לך וותק, זה לא אומר כלום, אם טיאסטו היה מצטרף ובא לפה לדבר איתנו בסבבה, והוא פירסם רק איזה 10 הודאות, זה אומר שהוא פחות טוב ממך?
הוא רק הדיגי הכי טוב בעולם (כך אומר אני ועוד רבים)...
:):):):)

:):):):):):):):):):):):)


די בסך הכל אמרתי שהטופיק האגדי היה בינואר זהו נקודה.
אני חושב על
thuder in predise
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


די בסך הכל אמרתי שהטופיק האגדי היה בינואר זהו נקודה.
אני חושב על
thuder in predise


מלודיה ענקית!!!!!!!!!!!

Edit- אני עכשיו שומע
Push - Universal Nation (Live Mix)
אחד הטראקים שהכניסו אותי לקטע של הטראנס!!
אני חושב לעצמי איזה טראק פרוגרסיב פשוט ענק!!!!!!!!

זה מיקס פשוט אדיר
DJ-Kreing^^
מזה השיר
thuder in predise
???
MoSH_MaN
thunder in paradise

יותר נכון....

תוריד ותראה
של
BEAM VS.CYRUS

שיר ענק

יש גם גירסא ענקית של
SCOT PROJECT!
DJ-Kreing^^
אתה בטח מתכוון
beam vs. cyrus - thunder in paradise
טוב אני יוריד ונראה....
DJ-Kreing^^
אופס לא שמתי לב שתיקנתה
Dj-2TaLL
נכון...
שיר הארד טרנס מקפיץ כזה...

מוש אני הולך לישון...
אם אתה יכול להביא לי דיסק של 900 למחר אז סבבה...
אני ידבר איתך מחר בבספר...

לילה טוב...
:)
MoSH_MaN
תוריד את שתי הגירסאות

אחד ה
CLUB MIX
6:22
ושל
SCOT PROJECT
the HARD VERSION!!!-ITS WAS AMIAZING PARTY TUNE!!
9:28
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
נכון...
שיר הארד טרנס מקפיץ כזה...

מוש אני הולך לישון...
אם אתה יכול להביא לי דיסק של 900 למחר אז סבבה...
אני ידבר איתך מחר בבספר...

לילה טוב...
:)


אין לי!!

היה לי פעם...

החלפתי בשביל 25 דיסקים של אופיס דיפו
deluxe
אין לא יעזור לכם אני מנגן בראש את
Planet Perfecto - Bullet in the gun
מהיום שזה יצא
טראק ענק
אחלה שירה
מלודיה גאונית

חוצמיזה הטראק שהכניס אותי למוסיקה אלקטרונית היה
Ayla- Ayla (Part 1)
Ayla- Ayla (Part 2)
Ayla- Ayla (Part 3)

זה שלושה חלקים ליצירה אחת

DJ_BoN
המממממממממממממ
אז ככה קודם כל
Thunder In Paradise
היה הטראק הראשון שהורדתי ומאז התאהבתי באלקטרונית והוא טראק די נחמד יותר מדי מלודיה לטעמי
אני אוהב יותר דברים כמו מה שאני שומע עכשיו
Katana - Fancy Fair
אנימממממש אוהב את זה למרות שזה לא הכי חדש
אה ועוד קטע שלא יוצא לי מהראש, הקטע בצרפתית מ
Mario Piu - Serendipity (Mas Mix)
ואני עדיין לא יודע מה זה אומר!!
אם מישהו יכול לעזור בבבקשה =)
אה ועוד דבר שפעם ממש ממש ממש ממש ממש אהבתי......וגם עכשיו הוא מעולה
ניסיתי גם עםאיזה תוכנה נחמדה שהורדתי לעשות לו מיקס עם פלייט 643
DJ Spoiled & Z-Go - More&More (Vocal Mix)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ_BoN
המממממממממממממ
אז ככה קודם כל
Thunder In Paradise
היה הטראק הראשון שהורדתי ומאז התאהבתי באלקטרונית והוא טראק די נחמד יותר מדי מלודיה לטעמי


אני חולק על זה...

לדעתי זה שיר ענק

שתי הגירסאות פשוט חווה על הזמן........
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement