|
(!על איזה שיר אתם חושבים עכשיו?(הטופיק האגדי (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
הורדתי את השיר הזה וזה פשוט שיר בן זונה
אני לא יודע איך לא עליתי עליו קודם
זה בדיוק סגנון הטראנס שאני אוהב
ובכלל
beam
נראה לי אחלה מפיק יש לו אחלה טראנסים
אגב מישהו יכול להביא לי שירים שדומים בסגנון ל
thunder in paradise
??
תודה מראש
:D |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני שומע
felix da housecat - silverscreen...
וגם
Superchumbo - Revolution
בן זונה של שיר!!!! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
הם בסגנון של
thunder in paradise?? |
|
|
| MoSH_MaN |
אני שומע
paul van dyk - binary finary 1998
איזה קלאסה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
הורדתי את השיר הזה וזה פשוט שיר בן זונה
אני לא יודע איך לא עליתי עליו קודם
זה בדיוק סגנון הטראנס שאני אוהב
ובכלל
beam
נראה לי אחלה מפיק יש לו אחלה טראנסים
אגב מישהו יכול להביא לי שירים שדומים בסגנון ל
thunder in paradise
??
תודה מראש
:D |
על איזה גירסא?
הרגילה
או של סקוט? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
ובכלל
beam
נראה לי אחלה מפיק יש לו אחלה טראנסים
אגב מישהו יכול להביא לי שירים שדומים בסגנון ל
thunder in paradise
??
תודה מראש
:D |
תוריד
BEAM AND YANU - SOUND OF LOVE (sunbeam remix)
הרמיקס הכי טוב לטראק הזה ...
ובאותו סגנון |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
הם בסגנון של
thunder in paradise?? |
לא ממש אבל תוריד אני ממש אהבתי את שניהם!!! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יש לי את הגירסא של קוסמיק גייט
beam & yanou - sound of love (cosmic gate remix)
וזה גם אחלה של שיר,אני יוריד את הגירסא של
sunbeam
אבל תביאו לי עוד שירים כאלה שדומים בסגנון ל
thunder in paradise
המקורי לא הרמיקס של
scot project |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אני עכשיו שומע
02-PPK-Resurection__Space_Club_Mix-Promo_CDM-POW.mp3
וחושב איך הם הכינו את המלודיה הגאונית הזאת!?!?!?!?!? |
הם לא כתבו את המלודיה -הם שני רוסים
(PPK)
שהעתיקו אותה מאיזה סרט של שנות השבעים ... |
|
|
| MoSH_MaN |
טוני משהו
where is the bassdrum(Beam Vs.cyrus Remix)
אחרי שתשמע את זה תבין שהם בנו את השיר השזה על אותו עיקרון...! |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוני משהו
where is the bassdrum(Beam Vs.cyrus Remix)
אחרי שתשמע את זה תבין שהם בנו את השיר השזה על אותו עיקרון...! |
כמו
public domain |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
שמעתם פעם את
space melody
לא זוכר מי עשה את השיר אבל זה נשמע בדיוק כמו
Resurection
ותביאו לי בבקשה שירים שדומים בסאונד ובסגנון ל
thunder in paradise
וגם ל
J&R - keep it up
שהם אותו סגנון ,מלודיה שונה
שירים כאלה אני מחפש
אז בקשה תביאו לי שמות
:D |
|
|
|
|