return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
@ddicted Gamers Only Thread!!
View this Thread in Original format
Little Theseus
Tot mijn verbazing ben ik niet de enige TA die graag wel is een online gamepje speelt. Daarom leek het me misschien wel leuk om is te vergelijken wat er zoal gespeeld wordt, en of het misschien niet een idee is om voor een bepaald spel een hele poule te organiseren, en zo een TA gamers CUP instellen. We kunnen dat per team doen of prive, wat jullie maar willen. Ik speel het liefst een 3d-shooter, het allerliefst tribes, maar dat is vrij onbekend, dus be creative en discussieer eeuwen over welk spel het worden moet :).
Blik
FIFA 2001 roelt de pan uit, nothing beats fifa
Flippe
IK speelde veel CS, maar nu geen zin meer in/tijd voor.

Nu speel ik heel soms UT ( ja oud ik weet t)

Tribe slijkt me kewl , maar heb het nooit gespeeld.
Ik zit met smart te wachten op Team Fortress 2 en Unreal 2
maar ja
dat kan nog ff duren.schijnt trouwns binnen kort ook nog een nieuwe Quake uit t e komen, ook wel kewl.

Conclusie: Ik vind alles wel kewl ( vooral 3d-schieters )
TimeportE
Ik speel ,als ik online speel , vooral quake 3.. maar daar heb ik nooit echt veel tijd in gestoken.. wel heb ik half life helemaal uit gespeeld.. en ik vind dat ook een wereld spel!! ook blade runner is een extreem vet spel wat ik echt iedereen aan bevelen. nu speel ik soms de demo van max payne (wachtend op de volledige versie die binnenkort krijg).. alleen is mijn comp nie super snel dus moet ik alle instellingen helemaal naar beneden halen (wat behoorlijk sucked).. ik was erg fan van adventures (ala myst atlantis etc), maar nu ben ik meer shooter en strategie gamer.. uuh trouwens ik ben wel van mening dat de beste spellen uit kwamen op nintendo (8 bit wel te verstaan).. zelda 1 en 2 zijn gewoon master!!
Henkie_henk
Tribes 2 ownd...speel k nooit...

CS...is nog steeds rlxt :p.. oude versie eropstaan omdat k te lui ben om nieuwe te downloade..

wolfestein test demo is ook fat en speel k ook weles :)

vast nog meer maar ik gaat weer verder met phonen
Optimus Trance
quote:
Originally posted by TimeportE
wel heb ik half life helemaal uit gespeeld.. en ik vind dat ook een wereld spel!!

Kan je m uitspelen dan??? Ik kwam niet verder dan dat ding, meteoriet of whatever ofzo waar je vanaf moest jumpen, mar ik pleurde elke keer dood omdat de volgende ding 50 meter lager lag....
Hoe heb je dat gedaan dan???
Blik
quote:
Originally posted by Optimus Trance

Kan je m uitspelen dan??? Ik kwam niet verder dan dat ding, meteoriet of whatever ofzo waar je vanaf moest jumpen, mar ik pleurde elke keer dood omdat de volgende ding 50 meter lager lag....
Hoe heb je dat gedaan dan???

nooit van een walkthrough gehoord, die lees je dan tot het stuk wat je niet weet, en dan niet verder lezen en verder spelen......
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Blik

nooit van een walkthrough gehoord, die lees je dan tot het stuk wat je niet weet, en dan niet verder lezen en verder spelen......

een watte??? leg s uit???
TimeportE
quote:
Originally posted by Optimus Trance

een watte??? leg s uit???

ik zal het eff uitleggen, een walkthough is een soort uitleg van wat je op een bepaalde moment moet doen. er staat dus stap voor stap in hoe je door een level heen moet komen. en over dat meteoriet gedoe, eerst sta je helemaal boven op zon ding, maar er draaien ook andere metorieten rond, pak die zodat je steeds iets lager komt (de zwaartekracht is in dat hele stuk anders, dus je kan super ver springen)<<== waarna je dus wel zonder je nek te breken op de grond kan komen! :D:D
Sandman
Ik heb het wel eens gedaan met kwak 3. Maar dat ging een beetje traag...

Dus hou ik het bij het gamen via lan... Dat is goed gaaf.

kwak 3 en Emperor:B.F.D. en red alert 2 natuurlijk

Die nieuwe wolfenstein schijnt heel erg goed te zijn. Er is nu alleen nog maar een versie voor internet verkrijgbaar om tegen elkaar te knallen. Ik zal hem eens gaan d/l

greetz Sandman

Jukx
Ik speel nooit zoveel van die 3-d shooters eigenlijk. Trekt me niet zo. Wat ik wel heeeeel cool vind zijn van die RPG's! (oftewel, Role Playing Games) Of spellen die daar aan verwant zijn, zoals FINAL FANTASY, Breath of Fire, Resident Evil, BALDUR'S GATE <-- dit is echt het beste spel ooit!!! Was ik echt superverslaafd aan, ben voor dat spel vaak op bv zaterdag thuis gebleven zodat ik tot 06.00 's ochtends kon blijven spelen... lol! :)
Laatste spel wat ik gedaan heb: Metal Gear Solid... aanrader!
Dj Alpha
Ik speel graag UT, Q3 en Fifa :)
Alle3 leuke gamepies, vooral die eerste was ik zwaar verslaafd aan :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement