return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
@ddicted Gamers Only Thread!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Muppet
He,

Ik speel wel Age of empires2 online en soms unreal2 (bij iemand dan, kam mijn pc niet aan) en nog ee spel dat ruled: Diablo 1 en2. Echt vet.

En wat jammer genoeg (nog) niet op internet kan is Final Fantasy. Die spelen zijn goed!!!!!!!

Greetz Muppet
Rudy
Commandos 2 roelt echt extreem!
TranceFool
Ik speel ook redelijk veel online, vroeger veel Counter-Strike, maar de laatste tijd weer veel Unreal Tournament (bijna altijd Instagib). Instagib is dat van 1x schieten gelijk dood, mensen die UT spelen kennen het wel.

Competitie lijkt me zeer cool!!!!!! strak idee!!! Als het kan het liefst Unreal Tournament. Ik speel vaak bij een vriend die ADSL heeft met zn tweeen onder de naam Exclusive_nl. Ik speel thuis nie zo vaak, maar als ik speel, speel ik onder de naam *-UrinatoR-* (:p), dus misschien heb ik weles tegen een TA'er gegamed??
Flippe
Zo te zien spelen de meeste mensen hier 3d-shooters.

Das zijn ook de spellen die het je het beste online kan spelen ( denk Ik )
Ding Chavez
Ik own nog steeds met CS :D
Ben totally addicted aan dat spel, doe ook mee in de clanbase ladder en al die troep :) Dus wie zin heeft in een uitdaging, kom eens naar irc en spreken we wat af. Prepare to be owned :D

GreetZ, DC
Henkie_henk
whehe ding.. "i accept the challenge".. ik zit alleen niet in zon nerd clan hoor.. sorry.. ownen zal ik je hoogstwaarschijnlijk wel..

lol lol.. doet timeportE ook mee.. (die niet durde te komen naar wolfestein server die ik had gestart)..

matig weer...

moet k wel nog ff cs 1.3 installe :p Hoest nu met de recoil? overal zeker? awm 20 schoten dood? jammer ..

GreetZzz
TimeportE
quote:
Originally posted by Henkie_henk

lol lol.. doet timeportE ook mee.. (die niet durde te komen naar wolfestein server die ik had gestart)..

matig weer...

uuh.. welke wolfenstein server.. trouwens had ik waarschijnlijk toch niet mee kunnen doen.. heb maar een pentium III 450, 128 sdram.. dus dan had ik het spel nie eens kunnen spelen :(:(.. trouwens met dat cs doe ik wel mee.. alleen zou het voor mij wel het eerste potje cs zijn.. dus zal ik wel worden afgemaakt :p.. time and place (server :D) please!
Little Theseus
hmm ik kan niet ff snel cs downen.
Dan maar Wolfenstein vanavond, dan kan ik ook meedoen: maken we ff teams op irc.
:whip: Theseus guns down Henk :whip:
hawaii 5-0 :)
HiGH_NrG
Hmm...ik speel online: UT Instagib en Tactical Ops...en soms de nieuwe Wolfenstein...dus ik kan ook wel ff meedoen :)

En verder speel ik Commmandos 2! Zeer cool spelletje :D
Flippe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik own nog steeds met CS :D
Ben totally addicted aan dat spel, doe ook mee in de clanbase ladder en al die troep :) Dus wie zin heeft in een uitdaging, kom eens naar irc en spreken we wat af. Prepare to be owned :D

GreetZ, DC

Als ik Nog Cs speelde zou ik je wel ff zwaar gaan ownen!
Ik heb in Bash Gespeeld ( wie deze clan neit kent is dus Cs Newb )

Dj Lex
Kben al verslaafd aan Gran Turismo 3.
Enne ik speelde gister ff Max Payne bij een vreind van me, dat is een cool spel zeg. Echt gave slow motion enzo.
magrec
Whehe toen ik nog GEen kabel internet had was gamen mijn favo bezigheid zeg maar :D

Half life is het enigste spel wat ik ooit heb uitgespeeld zonder te cheaten. Damn wat ben ik toen verslaafd geweest kwam ik uit school met1 half life spelen dan eten en dan gewoon tot 23:00 verder gamen vonden mijn ouders niet zo goed hehe maar half life is echt de beste 3d shooter vind ik.

Maar nu las ik gister dat Half life 2 ofzo uit is?????
Euhm is dat dan niet zo'n upgrade voor halflife 1 zoals opposing force enzo maar echt een nieuw spel???

Ik heb ook een tijdje quake 2 gespeeld maar daar deed een jongen mee die in een clan zat jezus die zijn echt goed. Heb ik zo'n 3 maandjes gespeeld online nu speel ik niks meer. Ik wil wel CS spelen maar dan moet iemand hem ergens op een snelle ftp zetten een PUB ftp ofzo dat ik hem ff kan downloaden.

P.S voor de echte freaks wie weet wanneer de pc versie van GTA 3 uitkomt (Volledig 3D enzo hehe vet mooi)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement