|
Musikvideos?
|
View this Thread in Original format
| Masken |
Tjena! :)
Var mycket längesedan jag var här sist, nästan 5 år sedan! :o
Mitt konto på forumet fanns dock kvar hehe :D
Hur som helst; någon här som är intresserad av musikvideos? Nu när man funderar på att skaffa projje är det ju en grym partydetalj att kunna lira musikvideos på väggen hemma :)
Lever BMI & ja9war, OnlyJ, TeleJunkie? BBviDz är väl nedlagt för längesedan? |
|
|
| Cloudburst |
"Dec 2000", u r teh omg! :eek:
UID 558
I'm not wrothy.
:p
sorry om jag är offtopic, men du har väl nästan tidigast account av alla svennar?
edit: mindshooter har Nov 2000. Synd där. :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
Musikvideos är alltid intressant.
Har väl runt en 150st.
Är ett bra tag sedan jag laddade några, förutom alla event och sådant då. Har inte riktigt haft tid på ett bra tag. |
|
|
| Masken |
@Cloudburst, bow for me, tror jag har typ 5 inlägg i detta forumet hehe ;) Forumet var inte precis första prioritet när man besökte TranceAddict på den tiden :D
@SWE_TRANCE, Finns ju några som man verkligen vill ha tag i, typ Eric Prydz - Call on Me, Outkast - Hey ya, samt MTV's Dance-mixar etc etc... :)
EDIT
BBViDz lever! Wohoo!! http://www.bbvidz.net/ |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
sorry om jag är offtopic, men du har väl nästan tidigast account av alla svennar?
Spana in användare nummer 20, "lurkar" här då oh då :)
Välkommen (tillbaka) Masken, hoppas du ska trivas här, för nu kommer du ju att stanna eller hur? ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Masken
@SWE_TRANCE, Finns ju några som man verkligen vill ha tag i, typ Eric Prydz - Call on Me, Outkast - Hey ya, samt MTV's Dance-mixar etc etc... :) |
Yes!
Eric Pryds - Call on me är så jävla nice, brudarna ser ju bara SÅ horny ut asså :p Kan tro att han är nöjd i den videon :)
BBViDz, där verkar ju vara stendött. |
|
|
| dbl |
hade en massa musik videos förut... nu är dock den enda jag har "eric prydz - call on me (late night version)"
ett måste att ha om man har projje och ska ha fest.. hehe :p
samma som satisfaction måste man ju också ha...
fast beror la kanske på festen om man ska ha den klippta versionen eller inte :p |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by dbl
hade en massa musik videos förut... nu är dock den enda jag har "eric prydz - call on me (late night version)"
ett måste att ha om man har projje och ska ha fest.. hehe :p
samma som satisfaction måste man ju också ha...
fast beror la kanske på festen om man ska ha den klippta versionen eller inte :p |
passar såväl på begravning som bröllop. :p |
|
|
| Laszlo |
Welcome back man :)
Jag har ett gäng privatfotade filmer från lite större events, Dance Valley x 2, Sensation, MondayBar kryssningar x 5, Tiesto @ Slagthuset med mera....hör av dig om du är intresserad av att få de...
finns på ICQ 158208915
Cheers |
|
|
| CJ InterCity |
har något sett Stiiv's video från Tiesto @ Slagthuset? den har jag längtat efter :p
Vad gäller Call On Me videon fattar jag inte vad alla är så heta på? dom har ju heltäckande baddräckter för fan!! kolla in "Galleon - So I Begin" t.ex om ni vill se en het brud i underkläder ;) |
|
|
| Masken |
Ja BBviDz var visst ganska dött :( En gång i tiden var det det ultimata stället för musikvideos. RIP.
Ja, får väl hänga lite här, alltid kul med svenska forum på de mest oväntade ställena :D
@Laszlo, nice :) Kanske kontaktar dig ikväll eller så :)
@dbl, finns det möjlighet att man skulle få ta en kik på den? 
..som kuriosa, Robbie Williams är tydligen tillsammans med bruden som spelar "huvudrollen" i videon. ;) |
|
|
| Jre |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
"Dec 2000", u r teh omg! :eek:
UID 558
I'm not wrothy.
:p
Fy fan! Då är ju jag också 31337 :)
Uniting Nations - Out Of Touch .I den videon är det också några
trevliga tjejer med. |
|
|
|
|