|
Monday Bar Mania !
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |

Monday Bar 12 år!
Datum: 2004-12-27
Tid: 22:00 - 03:00
Plats: Göta Källare
Stad: Stockholm
Pris: 100 buck (inget förköp)
Ålder: 20 (mejla ditt namn till oss om du är 18-19 år och väldigt gärna vill komma på festen: [email protected])
Site: http://www.doghouseboys.com/events/20041227.asp
Line-up:
23.00-00.00 Henrik Löwenhamn & Dana Bergquist
00.00-01.00 Andreas Hansson & Ronny Elvebakk
01.00-02.00 Inkfish & David West
02.00-03.00 Adam Beyer & Cari Lekebusch
Ministry of Sound & Monday Bar Nyårsbaluns!
Datum: 2004-12-31
Tid: 22:00 - 05:00
Plats: Münchenbryggeriet
Stad: Stockholm
Pris: 340 bagare. Förköp: 280 spencers
Ålder: 20
Site: http://www.doghouseboys.com/events/20041231.asp
Line-up:
FLOOR 1 (House)
Mark Knight
Martijn ten Velden (Dex n FX)
Geoff Gains
FLOOR 2 (Techno, trance)
John Askew
Özgur Can
FLOOR 3 (Tribal house)
Victor Sanchez
Esteban Nuñez
Trettondagstrance med
Cosmic Gate aka DJ Bossi!
Datum: 2005-01-06
Tid: 22:00 - 03:00
Plats: Göta Källare
Stad: Stockholm
Pris: 200 bananer Förköp: 160 dollars
Ålder: 20 , 18 med förköp
Site: http://www.doghouseboys.com/events/20050106.asp
Line-up:
Cosmic Gate aka DJ Bossi
Patrik Simolin (warmup)
Förköpsställen
Pitch Control, Ynglingagatan 2 (08-506 212 72)
C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkog. 21-23 (08-10 40 18)
Truly Vinyl, Åsögatan 136 (08-714 99 42) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag tänker gå på 12-års festen samt Trettondagstrance med Cosmic Gate...
Fan önskar jag kunde gå på nyårsfesten också men har fan hemmafest med mina icke EDM-vänner :rolleyes:
Vilka ser vi mer då på festerna ?
Galet mycke MB nu :wtf: |
|
|
| NooN |
Nyårsracet vore fan inte fel asså. Askew har man iofs hört förut, men Can lockar. Och Trettondagsfesten verkar grym den med :D
Får se om man kan locka med sig nån polare som man kan glida dit med. |
|
|
| Vizay |
gäller mejlningsgrejen för trettondagstrancen också? (mejla om man e under 20 alltså)
i sånt fall lär ni se mig och pjox där då :D
[edit]
såg att det står 18 med förköp så glöm min fråga ovan...jag å pjox kommer definitivt dit :D |
|
|
| Funfrock |
lite sugen på nyårsfesten
får se om jag lyckas få med mig nån samt styra upp med boende |
|
|
| JayBee |
| jag har alltid velat se cosmic gate. minns inte riktigt när lumpen satte igång igen men om jag inte gör lumpen så kommer jag i alla fall då. |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka ser jag ikväll ? |
Om du har tur kanske du träffar mig!;)
Eventuellt släpar jag med mig ett riktigt wild card också. Den som lever får se... |
|
|
| SteveTranz4ever |
(kunde tyvärr inte gå på MB 12-år)
Bilder från Monday Bars nyårsfest
http://www.doghouseboys.com/bilder/...es40.asp?bild=1
Biljett är inhandlad för Trettondagstrance med Cosmic Gate...
Vilka mer kommer ?
| quote: | Saxat ur senaste nyhetsmailet
Monday Bar Trettondagstrance..
Cosmic Gate aka DJ Bossi 6 januari
50 procent av tyska tranceduon Cosmic Gate, DJ Bossi kommer och förgyller ännu en trettondag på Monday Bar nu på torsdag. Förra årets fest drog närmare 950 pers på Dailys, och årets lokal, Göta Källare rymmer bara 650, så en gott råd är att skynda och köpa någon av de 500 förköpsbiljetter vi släpper. Resten släpps i dörren. Öppettider på respektive förköpsställe hittar du nedan:
|
Nu vet jag hur förövaren ser ut som stal mina solbrillor på kryssen

(en del kanske tänker "men de finns nog fler som äger sådana", ja jo om personen köpt dom i Amsterdam precis som jag) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Biljett är inhandlad för Trettondagstrance med Cosmic Gate...
Vilka mer kommer ?
Nu vet jag hur förövaren ser ut som stal mina solbrillor på kryssen

|
Jag kanske dyker upp imon, beror på en massa faktorer dock.
Smart kille btw att festen efter, komma i stulna brillor och gå med på att bli fotograferad i dem... verkar inte vara det skarpaste verktyget... |
|
|
| reveal |
Är faktiskt inte säker på att det är samma, dina verkar vara ljusare samt ha en rundare form än de som den andra killens hade... Kan dock ha fel :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
Är faktiskt inte säker på att det är samma, dina verkar vara ljusare samt ha en rundare form än de som den andra killens hade... Kan dock ha fel :) |
Beror på blixt hur dom ser ut, mina var också lite mörksilvriga i dåligt ljus, jag är övertygad om att dessa är mina som blev stulna på kryssen, har inte sett några med exakt samma design tidigare... |
|
|
|
|