return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Monday Bar Mania !
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever



Monday Bar 12 år!
Datum: 2004-12-27
Tid: 22:00 - 03:00
Plats: Göta Källare
Stad: Stockholm
Pris: 100 buck (inget förköp)
Ålder: 20 (mejla ditt namn till oss om du är 18-19 år och väldigt gärna vill komma på festen: [email protected])
Site: http://www.doghouseboys.com/events/20041227.asp

Line-up:
23.00-00.00 Henrik Löwenhamn & Dana Bergquist
00.00-01.00 Andreas Hansson & Ronny Elvebakk
01.00-02.00 Inkfish & David West
02.00-03.00 Adam Beyer & Cari Lekebusch



Ministry of Sound & Monday Bar Nyårsbaluns!
Datum: 2004-12-31
Tid: 22:00 - 05:00
Plats: Münchenbryggeriet
Stad: Stockholm
Pris: 340 bagare. Förköp: 280 spencers
Ålder: 20
Site: http://www.doghouseboys.com/events/20041231.asp


Line-up:
FLOOR 1 (House)
Mark Knight
Martijn ten Velden (Dex n FX)
Geoff Gains

FLOOR 2 (Techno, trance)
John Askew
Özgur Can

FLOOR 3 (Tribal house)
Victor Sanchez
Esteban Nuñez



Trettondagstrance med
Cosmic Gate aka DJ Bossi!

Datum: 2005-01-06
Tid: 22:00 - 03:00
Plats: Göta Källare
Stad: Stockholm
Pris: 200 bananer Förköp: 160 dollars
Ålder: 20 , 18 med förköp
Site: http://www.doghouseboys.com/events/20050106.asp


Line-up:
Cosmic Gate aka DJ Bossi
Patrik Simolin (warmup)


Förköpsställen
Pitch Control, Ynglingagatan 2 (08-506 212 72)
C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkog. 21-23 (08-10 40 18)
Truly Vinyl, Åsögatan 136 (08-714 99 42)
SteveTranz4ever
Jag tänker gå på 12-års festen samt Trettondagstrance med Cosmic Gate...
Fan önskar jag kunde gå på nyårsfesten också men har fan hemmafest med mina icke EDM-vänner :rolleyes:

Vilka ser vi mer då på festerna ?

Galet mycke MB nu :wtf:
NooN
Nyårsracet vore fan inte fel asså. Askew har man iofs hört förut, men Can lockar. Och Trettondagsfesten verkar grym den med :D
Får se om man kan locka med sig nån polare som man kan glida dit med.
Vizay
gäller mejlningsgrejen för trettondagstrancen också? (mejla om man e under 20 alltså)

i sånt fall lär ni se mig och pjox där då :D


[edit]

såg att det står 18 med förköp så glöm min fråga ovan...jag å pjox kommer definitivt dit :D
Funfrock
lite sugen på nyårsfesten
får se om jag lyckas få med mig nån samt styra upp med boende
JayBee
jag har alltid velat se cosmic gate. minns inte riktigt när lumpen satte igång igen men om jag inte gör lumpen så kommer jag i alla fall då.
lonne
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka ser jag ikväll ?


Om du har tur kanske du träffar mig!;)

Eventuellt släpar jag med mig ett riktigt wild card också. Den som lever får se...
SteveTranz4ever
(kunde tyvärr inte gå på MB 12-år)


Bilder från Monday Bars nyårsfest
http://www.doghouseboys.com/bilder/...es40.asp?bild=1



Biljett är inhandlad för Trettondagstrance med Cosmic Gate...
Vilka mer kommer ?

quote:
Saxat ur senaste nyhetsmailet
Monday Bar Trettondagstrance..
Cosmic Gate aka DJ Bossi 6 januari

50 procent av tyska tranceduon Cosmic Gate, DJ Bossi kommer och förgyller ännu en trettondag på Monday Bar nu på torsdag. Förra årets fest drog närmare 950 pers på Dailys, och årets lokal, Göta Källare rymmer bara 650, så en gott råd är att skynda och köpa någon av de 500 förköpsbiljetter vi släpper. Resten släpps i dörren. Öppettider på respektive förköpsställe hittar du nedan:



Nu vet jag hur förövaren ser ut som stal mina solbrillor på kryssen


(en del kanske tänker "men de finns nog fler som äger sådana", ja jo om personen köpt dom i Amsterdam precis som jag)
Aendy
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Biljett är inhandlad för Trettondagstrance med Cosmic Gate...
Vilka mer kommer ?




Nu vet jag hur förövaren ser ut som stal mina solbrillor på kryssen



Jag kanske dyker upp imon, beror på en massa faktorer dock.

Smart kille btw att festen efter, komma i stulna brillor och gå med på att bli fotograferad i dem... verkar inte vara det skarpaste verktyget...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Aendy
Jag kanske dyker upp imon, beror på en massa faktorer dock.

Smart kille btw att festen efter, komma i stulna brillor och gå med på att bli fotograferad i dem... verkar inte vara det skarpaste verktyget...

Vore kul om du döck upp...


Nä verkligen inte... den som tvekar kan ju även jämföra...
http://quby.frontdesign.com/~skelet...4-05-30/015.jpg
http://www.tranceclubber.com/images...04/DSC_1927.JPG

reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nä verkligen inte... den som tvekar kan ju även jämföra...
http://quby.frontdesign.com/~skelet...4-05-30/015.jpg
http://www.tranceclubber.com/images...04/DSC_1927.JPG


Är faktiskt inte säker på att det är samma, dina verkar vara ljusare samt ha en rundare form än de som den andra killens hade... Kan dock ha fel :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
Är faktiskt inte säker på att det är samma, dina verkar vara ljusare samt ha en rundare form än de som den andra killens hade... Kan dock ha fel :)

Beror på blixt hur dom ser ut, mina var också lite mörksilvriga i dåligt ljus, jag är övertygad om att dessa är mina som blev stulna på kryssen, har inte sett några med exakt samma design tidigare...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement