return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
24 - 25 - 26/12 >>> Kerst-Weekend
View this Thread in Original format
FUSyke
Wat doen jullie allemaal met het Kerst-weekend? Gaan jullie gezellig tafelen met de familie? Of gaan jullie eens lekker uit? Wat staat er op het menu? Worden er al cadeautjes gegeven of doen jullie dit maar met oudejaarsavond?

=====================================================================

Vrijdag (Kerstavond): Met mijn vriendin en ouders bij mijn zus gaan eten. Menu: aperitiefhapjes - gourmet - ijsstronk. Een gezellig familieavondje dus.

Zaterdag (Kerstdag): Bij mijn vriendin haar ouders gaan eten. Wat daar de menu gaat zijn weet ik nog niet. Bij haar thuis worden alvast de cadeautjes uitgedeeld:D En s'avonds gaan we naar Tropicana voor een retro-avondje met YDR & Elof:)

Zondag: Uitslapen. En om 17u mss naar de VTM-Kerstparade in Gent:p
Gladius
LOL vtm-kerstparade :haha: :haha: :haha:
FUSyke
quote:
Originally posted by Gladius
LOL vtm-kerstparade :haha: :haha: :haha:

I know:) We gaan gewoon keer gaan kijken om keer buiten te zijn en met die kerststallekes en -verlichting is dat wel gezellig. En vergeet de gluwhein und shnaps niet:crazy: :tongue3
pooley
Vrijdag komt de hele familie hier + ouders van mijn broer zijn lief.
apperitief, cadeautjes voor iedereen, eten, blabla tot 23-24u dan ga ik even naar het jeugdhuis waar ne gansen hoop vrienden ne sneeuwbbq doen omdat ze thuis geen feest hadden ...
De dag erna uitrusten en dunno wat doen, misschein s avonds weg.
Eagle`
vrijdagavond: erges gaan eten in een restaurant met een vriendin van men ma, erges in grootbijgaarden. Totaal geen zin in tbh, restaurant :rolleyes: Ik ga mij uit verveliong zatzuipen peisk ....

zaterdagavond: met vrienden naar KLJ-fuif in studio monev (leeuw),zoals elk jaar, toch niks anders te doen, ma wordt wel fun

cadeaukes worden er ni opgedaan want die zijn er ni ;), hoewel ik ben wel content met die 4 paar kouse die ons ma voor mij gekocht heeft, stel u voor een paar kouse ;) Zal waarschijnlijk voor onze pa nog in de rapte nen dobbel palm gaan halen en voor ons ma hemmek geen gedacht, iemand een idee wa ge kunt kopen voor u ma ?
djcresto
ziet er dan nog niet volk tegen zo'n kerstweekend op, vrijdag komt familie nr hier, zaterdag naar familie. Kga toch steeds zorgen voor genoeg aperitief om toch een beke in de stemming te komen.
Afsluiten doe ik het weekend met een galamatch badminton tegen onze 2e ploeg (tequila als aperitief en het water tijdens de wedstrijden vervangen door bier en of sterke drank, fun gegarandeerd)
pooley
Kvind het wel tof met de familie samenzijn, vooral als ge ze minder ziet (doort werk vooral)
En ja men broer zit nu fulltime in holland dus die (en zijn vriendin) dan nog is terugzien is ook wel tof.
Misschien de vrijdag of zaterdag naar Illusion, who knows :x
Jasperovitsj
Vrijdagavond: gezellig thuis eten met vriendin en de rest van het gezin, maar eigenlijk vieren we vooral de verjaardag van m'n zusje. Natuurlijk worden er wel cadeautjes opengedaan! :D
Voor de rest van de avond nog niks gepland, we zien wel wat zich aandient I guess :)

Zaterdag: 's avonds gaan eten bij de zus van m'n moeder, en fijn dat het gaat worden! :rolleyes: Voor de rest weeral niks gepland...

Zondag: De andere kant van de familie komt wss op bezoek, dus een hele namiddag lawaai en rondrennende neefjes en nichtjes. Gelukkig is er genoeg taart om het goed te maken! :tongue2
Nyah
vrijdagavond: fondue bij johan thuis, kadootjes zijn er ni.
zaterdagmiddag: middageten bij mijn thuis en om 5u -> arbeiten
zondagmiddag: slapen -> 5u arbeiten
hmm, merry christmas ;)
_Jedi
vrijdag =

eerst nog hard werken voor de laagste prijs ... tgaat er zot worden met al die bestellingen voor hun kerst diners 's avonds..

Euhm tis weer koude oorlog tussen Jedi & familie dus tzal waarschijnlijk voor mezelf etentje klaarmaken, jammer want heb hier torentje cadeautjes gekocht voor hen .. :nervous:
misschien komt het nog goed in de week .. maar mezelf en de familie kennende ... :rolleyes:

zeer laat en zeer misschien naar TranceUniverse in den Highstreet.

Zaterdag =
X-Mas Retro @ Tropicana met Elof en Yves Deruyter .. Yves ga denken dat ik hem stalk als die mij 2x ziet opduiken waar hij draait :clown:

Zondag =
niets gepland .. uitrusten zeker...

dj Zevan
vrijdagavond: eten bij vriendin haar thuis en cadeaukes, moet nog iets zoeken btw
zaterdagnamiddag/avond: jaarlijks kerstfamiliefeest bij tante: eten, eten en nog ns eten, en de cadeaukes mogen ook niet ontbreken, best wel gezellig elk jaar
zondag: voormiddag voetballen, voor de rest nog geen plannen
lost_in_trance
Vrijdag avond : een typische feest bij de kerstboom zoals vorige jaren met mijn ouders, mijn dochter en mijn vriendinje. Cadeautjes tijdens het aperitief en daarna, kerstmaltijd,..,..

Zaterdag avond : nog niet besloten. Misschien een namiddag in de familie van mijn vader : dat will zeggen met mijn neven en nichten..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement