return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
ILTA Sessions @ DI.FM !!!
View this Thread in Original format
Black Dragon
אז ככה כמו שרמזתי לכם לא מזמן אני אירגנתי לסוכנות שלנו תוכנית בדיגיטלי אימפורטד.
ILTA SESSIONS
תהיה אחת לחודש..כל יום רביעי בכל שבוע רביעי בחודש
בין השעות
19:00 - 21:00

התוכנית הראשונה כנראה תתחיל ב26 לינואר 2005
כן כן ככה פותחים שנה חדשה :)
הסדר לבינתיים ל3 תוכניות הראשונות
1. Sketch
2. Black Dragon
3. Elin Gersin
נמשיך לעדכן אתכם פה ובפורום של האתר שלנו
לכניסה לאתר של הרדיו לחצו פה


Black Dragon - ILTA Agency.
FederalBI
לאט לאט תגיעו ל
id&t
arik
טוב יש לי הרבה זמן להכין סט
:)
KrazyDJs
והתוכנית ב ets תמשיך כרגיל ?
Black Dragon
בהחלט
התוכנית הקבועה שלי תמשיך כרגיל
התוכנית בדיגיטלי תהיה במיוחד בשביל הסוכנות
אני רוצה שישמעו עליהם יותר ויותר
אני חושב שבאיטיאס זה לא יקרה כמו ברדיו הזה :)
אני פשוט אוהב את איטיאס כמו בית כזה
ויש לי הרבה מאזינים קבועים משם
אז אני ממשיך כרגיל
מדיי פעם יהיו גם סטים שלי בדיגיטלי כשיגיע זמני :) זה יהיה בתורות

אגב שכחתי לציין שיש אפשרות ששניים ינגנו בכל תוכנית
זה אומר כל אחד שעה
yaman
אתה חמוד אתה


שיהיה בהצלחה
sh33p
מזל טוב ובהצלחה
Black Dragon
אני מודההה מודהההה מודההה מודההה מודהההה לכם מקרב לב :)
חחחח
בסוף נעשה ספיישל ארץ נהדרת
אמרתי פעם אחת אתה חמוד אתה ועכשיו כולם רושמים לי את זה חח :tongue2
princess cc
quote:
Originally posted by Black Dragon
אני מודההה מודהההה מודההה מודההה מודהההה לכם מקרב לב :)
חחחח
בסוף נעשה ספיישל ארץ נהדרת
אמרתי פעם אחת אתה חמוד אתה ועכשיו כולם רושמים לי את זה חח :tongue2


כולכם מוזמנים לכפר מרער לחגוג את התוכנית החדשה!
תארו לכם... באמצע הכפר... אלף מוסלמים דלוקים...
אליקו נותן בראש...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

:D
Meltdown
שיהיה בהצלחה עם התוכנית החדשה.
מי יודע אולי עוד איזה שנה, אתה תתקלט במקום הלפרין, כרזידנט של נקסט הפקות

:D

Scorchio
אלי מפתיע אותי אה
אני צריך להכין סט של שעתיים אם ככה או שעה?
arik
quote:
Originally posted by Scorchio
אלי מפתיע אותי אה
אני צריך להכין סט של שעתיים אם ככה או שעה?

תכין סט כמו שאתה מכין סנדויץ
שתי פרוסות
שבכל אחת יש ממרח שוקולד

כלומר שעתיים
ומקסימום יעשו לך CUT
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement