|
Nexus-feest !!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| Ja wordt wel leuk feestje kan alleen niet komen, te ver voor mij, zo ik heb gereplyd especially for Dagobertje :D |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Hartstikke bedankt Lex!! :D:D :D :D :D |
|
|
| TranceFool |
| nanananah, het wordt toch Impulz :p |
|
|
| Dago "B" Duck |
| quote: | | nanananah, het wordt toch Impulz |
Je nick is vast niet voor niets Trance"FOOL"! :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Je nick is vast niet voor niets Trance"FOOL"! :D |
ja daarom joh, ben af en toe nog weles stom bezig snappie :) |
|
|
| Eye-Riz |
Helleu!
Ik ben er nog wel hoor miss P! Ben dus inderdaad net terug van vakantie uit Griekenland. Weekje zon, strand, tzatziki en ouzo :D
Veel drank geeft een kater, maar wij hebben een katertje: een echte. Souvenirtje :D
Anyway, er komt dus weer een party aan. Zowel de techno addicts als de trance addicts moeten komen: we hebbem UP et moi voor het trance-progressive gehalte, en Bemmel en Mary voor het acid-techno gehalte. Mary is onze gast dj, vrouwelijk dus (yeah) en ze draait lekkere techno. (ben zelf niet zo'n techno fan, maar haar techno trek ik goed!) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik trek elke dag aan iets...
Damn, sorry hoor...
Ik heb gedronken en dat doe ik niet zo vaak meer...
Toedels
(normaal ben ik heel lief hoor en niet zo sexistisch :rolleyes:
GReeTZ |
|
|
| Dago "B" Duck |
| quote: | | Anyway, er komt dus weer een party aan. Zowel de techno addicts als de trance addicts moeten komen: we hebbem UP et moi voor het trance-progressive gehalte, en Bemmel en Mary voor het acid-techno gehalte. Mary is onze gast dj, vrouwelijk dus (yeah) en ze draait lekkere techno. (ben zelf niet zo'n techno fan, maar haar techno trek ik goed!) |
En ik heb de line-up van Impulz gecheckt, maar die valt best tegen! |
|
|
| TranceFool |
En ik heb de line-up van Impulz gecheckt, maar die valt best tegen! |
OMG ????? TEGEN :conf: :conf: , ik hou van hardhouse, nou da vinnik echt niet tegenvallen, er zitten geen top-trance-dj's bij, das waar |
|
|
| Dago "B" Duck |
| quote: | | OMG ????? TEGEN , ik hou van hardhouse, nou da vinnik echt niet tegenvallen, er zitten geen top-trance-dj's bij, das waar |
ja, maar de line-up valt toch compleet in het niet bij onze line-up !:D |
|
|
| TranceFool |
ja, maar de line-up valt toch compleet in het niet bij onze line-up !:D |
haha, ****** :p:D. Je ken me toch nie overhalen, volgende keer misschien :)
edit: * naja ik mag niet eens f u c k e r zeggen :D:D, naja dat staat er dus :D j/k * |
|
|
|
|