return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Nexus-feest !!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Ja wordt wel leuk feestje kan alleen niet komen, te ver voor mij, zo ik heb gereplyd especially for Dagobertje :D
Dago "B" Duck
Hartstikke bedankt Lex!! :D:D :D :D :D
TranceFool
nanananah, het wordt toch Impulz :p
Dago "B" Duck
quote:
nanananah, het wordt toch Impulz

Je nick is vast niet voor niets Trance"FOOL"! :D
TranceFool
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck

Je nick is vast niet voor niets Trance"FOOL"! :D

ja daarom joh, ben af en toe nog weles stom bezig snappie :)
Eye-Riz
Helleu!
Ik ben er nog wel hoor miss P! Ben dus inderdaad net terug van vakantie uit Griekenland. Weekje zon, strand, tzatziki en ouzo :D
Veel drank geeft een kater, maar wij hebben een katertje: een echte. Souvenirtje :D

Anyway, er komt dus weer een party aan. Zowel de techno addicts als de trance addicts moeten komen: we hebbem UP et moi voor het trance-progressive gehalte, en Bemmel en Mary voor het acid-techno gehalte. Mary is onze gast dj, vrouwelijk dus (yeah) en ze draait lekkere techno. (ben zelf niet zo'n techno fan, maar haar techno trek ik goed!)
!_PeTrUs_!
Ik trek elke dag aan iets...

Damn, sorry hoor...
Ik heb gedronken en dat doe ik niet zo vaak meer...

Toedels

(normaal ben ik heel lief hoor en niet zo sexistisch :rolleyes:

GReeTZ
Eye-Riz
zuiplap :D
Dago "B" Duck
quote:
Anyway, er komt dus weer een party aan. Zowel de techno addicts als de trance addicts moeten komen: we hebbem UP et moi voor het trance-progressive gehalte, en Bemmel en Mary voor het acid-techno gehalte. Mary is onze gast dj, vrouwelijk dus (yeah) en ze draait lekkere techno. (ben zelf niet zo'n techno fan, maar haar techno trek ik goed!)

En ik heb de line-up van Impulz gecheckt, maar die valt best tegen!
TranceFool
quote:

En ik heb de line-up van Impulz gecheckt, maar die valt best tegen!

OMG ????? TEGEN :conf: :conf: , ik hou van hardhouse, nou da vinnik echt niet tegenvallen, er zitten geen top-trance-dj's bij, das waar

Dago "B" Duck
quote:
OMG ????? TEGEN , ik hou van hardhouse, nou da vinnik echt niet tegenvallen, er zitten geen top-trance-dj's bij, das waar

ja, maar de line-up valt toch compleet in het niet bij onze line-up !:D
TranceFool
quote:

ja, maar de line-up valt toch compleet in het niet bij onze line-up !:D

haha, ****** :p:D. Je ken me toch nie overhalen, volgende keer misschien :)

edit: * naja ik mag niet eens f u c k e r zeggen :D:D, naja dat staat er dus :D j/k *
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement