return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Nexus-feest !!!!!!!!!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Eye-Riz
oké trancefool, jij komt dus niet. too bad :D
ik verwacht in IEDER geval Little Theseus, Bellie, Optimus Trance en Partyhardy. Die hebben nl. geen excuus meer over om niet te komen :D
De rest verwacht ik eigenlijk ook wel, maar die kunnen nu nog met een lullig smoesje aan komen zetten hihihi!
TranceFool
quote:
Originally posted by Eye-Riz
ik verwacht in IEDER geval Little Theseus, Bellie, Optimus Trance en Partyhardy. Die hebben nl. geen excuus meer over om niet te komen :D
De rest verwacht ik eigenlijk ook wel, maar die kunnen nu nog met een lullig smoesje aan komen zetten hihihi!

nope surry, ik kom nie. Kom over een tijdje nog wel een keer als ik wat mobieler ben :), veel suc6 en plezier iig :)
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Eye-Riz

Ahem, ik heb dus WEL een goeie smoes:D:D:D Ik heb namelijk een kaartje Impulz gehad!!!! Een vriend van me heft er eentje geregeld/gepikt:D Sorry, heb je een feestje met de kerst of oud en nieuw misschien?
Eye-Riz
Slechte smoes Optimus, wordt niet geaccepteerd! Verzin maar een betere (lekke band ofzo? :D )

er staat geen feest voor oud en nieuw op stapel. Wat je als troost zou kunnen doen is naar &joi komen op 10 november of 8 december...
:p
Remy D
Wat een datums, Op Impulz, Qlimax en ILT :)

Maar als ik geen feest heb en er is weer een Nexusfeest of zo'n andere kom ik wel een keer langs. :D
Eye-Riz
too bad :D jullie missen wel de schone dame (DJ MARY) die mij komt versterken om de heren dj's eens een *** te laten ruiken! :D :D :D
Dj Alpha
Ik ben gisteren overtuigt hoor :) 1 december moet volgens jullie nog leuker worden, nou dan ben ik van de partij :)
Eye-Riz
:)
michiel
misschien ben ik volgende keer ook wel van de partij
ben wel benieuwd naar nieuw talent
is namelijk altijd leuk en verfrissend

later

michiel
Eye-Riz
gezellig!
ben heel benieuwd wie er van jullie Alpha en Dr Mystical gaan volgen! (met komen bedoel ik dus, hihihi, niet zoals de apostelen hoor, daarvoor moet je bij Petrus zijn :D )

Eye-Riz
bij de weg: voor Nexus geldt dus geen kledingvoorschrift (zoals dat wel bij &joi geldt, daar hebben we ons aan de regels van de club te houden). Dus sportschoenen geen probleem! (des te meer je kunt springen en dansen!)
Dj Alpha
Ik denk dat ik me aussi's weer uit de kast ga halen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement