|
Nexus-feest !!!!!!!!!!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
oké trancefool, jij komt dus niet. too bad :D
ik verwacht in IEDER geval Little Theseus, Bellie, Optimus Trance en Partyhardy. Die hebben nl. geen excuus meer over om niet te komen :D
De rest verwacht ik eigenlijk ook wel, maar die kunnen nu nog met een lullig smoesje aan komen zetten hihihi! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
ik verwacht in IEDER geval Little Theseus, Bellie, Optimus Trance en Partyhardy. Die hebben nl. geen excuus meer over om niet te komen :D
De rest verwacht ik eigenlijk ook wel, maar die kunnen nu nog met een lullig smoesje aan komen zetten hihihi! |
nope surry, ik kom nie. Kom over een tijdje nog wel een keer als ik wat mobieler ben :), veel suc6 en plezier iig :) |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Ahem, ik heb dus WEL een goeie smoes:D:D:D Ik heb namelijk een kaartje Impulz gehad!!!! Een vriend van me heft er eentje geregeld/gepikt:D Sorry, heb je een feestje met de kerst of oud en nieuw misschien? |
|
|
| Eye-Riz |
Slechte smoes Optimus, wordt niet geaccepteerd! Verzin maar een betere (lekke band ofzo? :D )
er staat geen feest voor oud en nieuw op stapel. Wat je als troost zou kunnen doen is naar &joi komen op 10 november of 8 december...
:p |
|
|
| Remy D |
Wat een datums, Op Impulz, Qlimax en ILT :)
Maar als ik geen feest heb en er is weer een Nexusfeest of zo'n andere kom ik wel een keer langs. :D |
|
|
| Eye-Riz |
| too bad :D jullie missen wel de schone dame (DJ MARY) die mij komt versterken om de heren dj's eens een *** te laten ruiken! :D :D :D |
|
|
| Dj Alpha |
| Ik ben gisteren overtuigt hoor :) 1 december moet volgens jullie nog leuker worden, nou dan ben ik van de partij :) |
|
|
| michiel |
misschien ben ik volgende keer ook wel van de partij
ben wel benieuwd naar nieuw talent
is namelijk altijd leuk en verfrissend
later
michiel |
|
|
| Eye-Riz |
gezellig!
ben heel benieuwd wie er van jullie Alpha en Dr Mystical gaan volgen! (met komen bedoel ik dus, hihihi, niet zoals de apostelen hoor, daarvoor moet je bij Petrus zijn :D ) |
|
|
| Eye-Riz |
| bij de weg: voor Nexus geldt dus geen kledingvoorschrift (zoals dat wel bij &joi geldt, daar hebben we ons aan de regels van de club te houden). Dus sportschoenen geen probleem! (des te meer je kunt springen en dansen!) |
|
|
| Dj Alpha |
| Ik denk dat ik me aussi's weer uit de kast ga halen :D |
|
|
|
|