|
Grattis Laszlo!
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| 23 år, på julafton och allt : |
|
|
| Cloudburst |
Grattis, märkte det på t.nu.. :)
Dubbelt med presenter.. ;) |
|
|
| Cham |
| grattis :D hoppas du fick nå smask :) |
|
|
| Cube |
| Grattis Laszlogubben och GOD JUL på dej och alla andra :) |
|
|
| CJ InterCity |
nämen ojsan, vilken dag att fylla år på! Grattis mannen!!:D
Boldog születésnapot és kellemes karácsony ;) |
|
|
| Laszlo |
| Tack tack alla snälla :) |
|
|
| jofawe |
| ey du .. .grattis i efterskott :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Grattis i efterskott!
Hoppas att du fick lite extra presenter :) |
|
|
|
|