return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
בא לשכונה קלאבר חדש
View this Thread in Original format
Trancemania
אהלן חברה !!

כמו שאתה רואים , זאת הודעה ראשונה בפורום הזה.. אני חדש פה אך די ותיק בסצנה.

בגדול, אני לא מבין איך לא ראיתי שיש פורום על קלאב טראנס / אפיק / אפליפטינג /וואט-אבר בשפת ארץ הקודש.
שנים אני בטראנסאדדיקט מתעדכן בחומר חדש אבל לא נתקלתי בפורום הנ"ל עד שלשום...

קצת בקצרה: אני דני בן 22 מת"א. מת אבל מת על מוסיקה אלקטרונית שבראשה טראנס ואח"כ שאר הירקות שמסביב. שנתיים וחצי בסצנה.
מת על האיש שעשה את סצינת הטראנס לאיך שהיא כיום ואיך שהיא תיראה בעתיד
לא צריך להציג אותו כי כולנו יודעים מי הוא: טיג' וורוסט הלו הוא טייסטו

אני גם תקליטן שמנסה להכנס לסצנה התל-אביבית אך הדרך לתהילה רצופה בים של מכשולים שיצא לי לחוות אותם.

הייתי באמסטרדם לפני כחודש ושם נכנסה בי ההארה. זה עולם אחר מהארץ. החל ממסעדות ששומעים שם טראנס , כל בו , כמובן פאבים וחנויות בגדים . עולם אחר זה הכניסה למועדונים הנימוסים והמקצועיות של האנשים שם.
עושים לך כבוד שבאת להנות מהמסיבה ואומרים לך תודה שבאת.
לא עושים פלאברות כמו בטיאלוי / אוקטופוס. אתה משלם חצי ממה שאתה משלם פה ומקבל תמורה של 3 מסיבות טובות באומן.

עוד פרטים בהמשך וכמובן אשמח לשתף אותכם גאיז, במטען הרב שיש עלי ;)
ולדעתי כדאי שכל אחד יציג את עצמו בריפליי להודעה הנ"ל.

הפורום הזה מדליק אבל יש ים של דברים שאפשר לשפר בו. אני מסתובב בים פורומים(ezboard) ושם הכל מתקתק ומעבר לזה הכל מסודר שם.
פה יש באלגן סוף הדרך.

-Trancemania
luckystrike
ברוך הבא אחי !!!!

מה כל כך מבולגן פה ?
ripcurl
ברוך הבא לפורום אחי

באמת מה כל כך מבולגן פה?
DJ-Energy
מזל טוב אח שלי....

אני יובל בן 13.5.. שנה וחצי ככה בסצינה אם אני לא טועה... ברוך הבא לפורום
DJ_BoN
ברוך הבא

אופיר, 17.5 מתל אביב
חולה על תל אביב ועל טראנסים...בעיקר הארד-טראנס פרוגרסיב וטק-טראנס
ודיפ האוס גם
3 שנים כמדומני..

אה וקיבלתי היום 708 בפסיכומטרי
Dj-2TaLL
פצצות אחי
ברוכים הבאים!!!

אני נימרוד \ נמרוד בן 16 וחצי +
שיעור (נהיגה) תשיעי יהיה מחר...
אני מאיזה כיתה ז' או ח' בסצנה ואני מקנא בך אוחש שהיית באמסטרדם...
זה פחות או יותר אחד ממטרותי בחיים להגיע לשם ובין השאר, איננרסיטי, סנסיישן, וכו'...

אני אוהב בעיקר פרוגרסיב וכל שיר שיצא מאולפנו של טיאסטו או מרקו וי
(למרות שקיימת נטייה למרקו וי בזמן האחרון אבל אני לא משמיץ את טיאסטו על פלייט 643, טראק פצצה!!!)

מזל טוב לדי,ג'י בון על הציון הסבבה בפסיכומטרי...

וזהו...
תכתוב באמת מה לא טוב בפורום הזה...
יש איפשהו מקום שאתה יכול לכתוב הצעות יעול...
:):D :) :D
nesher
מזל טוב אח שלי
רק תדע שלפי דעתי זה הפורום הכי מסודר שיש
V-Scape
או
V-Space
אני כבר לא זוכר אבל הם הכי טובים בבניית פורומים
אני רותם בן 17 מחדרה
[קקה של מקום]
אני כבר 3 שנים בסצנת הטראנס
והפורום של טראנס אדיקט הכי טוב שיש
ו
D.J Bon
הלוואי על כולנו ציון כזה
כלי אתה.
ripcurl
quote:
Originally posted by DJ_BoN
ברוך הבא

אה וקיבלתי היום 708 בפסיכומטרי


מזל טוב אחי!

סתם שאלה, לא ביטלו את הפסיכומטרי??
DJ_BoN
לא
luckystrike
quote:
Originally posted by ripcurl


מזל טוב אחי!

סתם שאלה, לא ביטלו את הפסיכומטרי??


חושבים לבטל את זה
אם אני לא טועה עכשיו זה בתהליכים בכנסת

...

Gil Shwarts
ברוך הבא גבר אני מקווה שתאהב ת'מקום כי אני אישית חולה עליו
אז ככה
קוראים לי גיל ואני בן 20
כבר מעל ל9 שנים בסצנה ומעל ל5 שנים בהפקות והופעות למיניהן...
כרגע סיימתי לסדר את הרשת הביתית שלי עם החיבור של הפס הרחב אחרי המון שעות עבודה מפרכות של תכנות מאסיבי ואני מקווה שבזמן הקרוב אני אוכל להמשיך לעבוד על קטעים חדשים.


אז שוב, ברוך הבא!
Trance man
ברוך הבא לפורום אחי...

אני ירון..בן 17 מראשל"צ..
נכשלתי טסט ראשון שלשום
(טסטר בןזונה) ;)
אני חולה על אפליפטינג ועל הארד-טראנס..וגם אני אוהב מאוד פרוגרסיב-האוס ודיפ..וקצת הארד-האוס...!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement