|
בא לשכונה קלאבר חדש
|
View this Thread in Original format
| Trancemania |
אהלן חברה !!
כמו שאתה רואים , זאת הודעה ראשונה בפורום הזה.. אני חדש פה אך די ותיק בסצנה.
בגדול, אני לא מבין איך לא ראיתי שיש פורום על קלאב טראנס / אפיק / אפליפטינג /וואט-אבר בשפת ארץ הקודש.
שנים אני בטראנסאדדיקט מתעדכן בחומר חדש אבל לא נתקלתי בפורום הנ"ל עד שלשום...
קצת בקצרה: אני דני בן 22 מת"א. מת אבל מת על מוסיקה אלקטרונית שבראשה טראנס ואח"כ שאר הירקות שמסביב. שנתיים וחצי בסצנה.
מת על האיש שעשה את סצינת הטראנס לאיך שהיא כיום ואיך שהיא תיראה בעתיד
לא צריך להציג אותו כי כולנו יודעים מי הוא: טיג' וורוסט הלו הוא טייסטו
אני גם תקליטן שמנסה להכנס לסצנה התל-אביבית אך הדרך לתהילה רצופה בים של מכשולים שיצא לי לחוות אותם.
הייתי באמסטרדם לפני כחודש ושם נכנסה בי ההארה. זה עולם אחר מהארץ. החל ממסעדות ששומעים שם טראנס , כל בו , כמובן פאבים וחנויות בגדים . עולם אחר זה הכניסה למועדונים הנימוסים והמקצועיות של האנשים שם.
עושים לך כבוד שבאת להנות מהמסיבה ואומרים לך תודה שבאת.
לא עושים פלאברות כמו בטיאלוי / אוקטופוס. אתה משלם חצי ממה שאתה משלם פה ומקבל תמורה של 3 מסיבות טובות באומן.
עוד פרטים בהמשך וכמובן אשמח לשתף אותכם גאיז, במטען הרב שיש עלי ;)
ולדעתי כדאי שכל אחד יציג את עצמו בריפליי להודעה הנ"ל.
הפורום הזה מדליק אבל יש ים של דברים שאפשר לשפר בו. אני מסתובב בים פורומים(ezboard) ושם הכל מתקתק ומעבר לזה הכל מסודר שם.
פה יש באלגן סוף הדרך.
-Trancemania |
|
|
| luckystrike |
ברוך הבא אחי !!!!
מה כל כך מבולגן פה ? |
|
|
| ripcurl |
ברוך הבא לפורום אחי
באמת מה כל כך מבולגן פה? |
|
|
| DJ-Energy |
מזל טוב אח שלי....
אני יובל בן 13.5.. שנה וחצי ככה בסצינה אם אני לא טועה... ברוך הבא לפורום |
|
|
| DJ_BoN |
ברוך הבא
אופיר, 17.5 מתל אביב
חולה על תל אביב ועל טראנסים...בעיקר הארד-טראנס פרוגרסיב וטק-טראנס
ודיפ האוס גם
3 שנים כמדומני..
אה וקיבלתי היום 708 בפסיכומטרי |
|
|
| Dj-2TaLL |
פצצות אחי
ברוכים הבאים!!!
אני נימרוד \ נמרוד בן 16 וחצי +
שיעור (נהיגה) תשיעי יהיה מחר...
אני מאיזה כיתה ז' או ח' בסצנה ואני מקנא בך אוחש שהיית באמסטרדם...
זה פחות או יותר אחד ממטרותי בחיים להגיע לשם ובין השאר, איננרסיטי, סנסיישן, וכו'...
אני אוהב בעיקר פרוגרסיב וכל שיר שיצא מאולפנו של טיאסטו או מרקו וי
(למרות שקיימת נטייה למרקו וי בזמן האחרון אבל אני לא משמיץ את טיאסטו על פלייט 643, טראק פצצה!!!)
מזל טוב לדי,ג'י בון על הציון הסבבה בפסיכומטרי...
וזהו...
תכתוב באמת מה לא טוב בפורום הזה...
יש איפשהו מקום שאתה יכול לכתוב הצעות יעול...
:):D :) :D |
|
|
| nesher |
מזל טוב אח שלי
רק תדע שלפי דעתי זה הפורום הכי מסודר שיש
V-Scape
או
V-Space
אני כבר לא זוכר אבל הם הכי טובים בבניית פורומים
אני רותם בן 17 מחדרה
[קקה של מקום]
אני כבר 3 שנים בסצנת הטראנס
והפורום של טראנס אדיקט הכי טוב שיש
ו
D.J Bon
הלוואי על כולנו ציון כזה
כלי אתה. |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
ברוך הבא
אה וקיבלתי היום 708 בפסיכומטרי |
מזל טוב אחי!
סתם שאלה, לא ביטלו את הפסיכומטרי?? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by ripcurl
מזל טוב אחי!
סתם שאלה, לא ביטלו את הפסיכומטרי?? |
חושבים לבטל את זה
אם אני לא טועה עכשיו זה בתהליכים בכנסת
... |
|
|
| Gil Shwarts |
ברוך הבא גבר אני מקווה שתאהב ת'מקום כי אני אישית חולה עליו
אז ככה
קוראים לי גיל ואני בן 20
כבר מעל ל9 שנים בסצנה ומעל ל5 שנים בהפקות והופעות למיניהן...
כרגע סיימתי לסדר את הרשת הביתית שלי עם החיבור של הפס הרחב אחרי המון שעות עבודה מפרכות של תכנות מאסיבי ואני מקווה שבזמן הקרוב אני אוכל להמשיך לעבוד על קטעים חדשים.
אז שוב, ברוך הבא! |
|
|
| Trance man |
ברוך הבא לפורום אחי...
אני ירון..בן 17 מראשל"צ..
נכשלתי טסט ראשון שלשום
(טסטר בןזונה) ;)
אני חולה על אפליפטינג ועל הארד-טראנס..וגם אני אוהב מאוד פרוגרסיב-האוס ודיפ..וקצת הארד-האוס...! |
|
|
|
|