|
אהלן אנשים !! טראק חדש שלי :)
|
View this Thread in Original format
| ReAz |
אני מוריד אחי ואני אערות תהודעה עוד מעט
עריכה: טראק נחמד לא משהו יותר מידי מיוחד
בינתיים תגיד לי עם איזו תוכנה עשית וכמה זמן לקח לך?
=]
:gsmile: :toocool: :tongue2 :crazy: :tongue3 |
|
|
| GallaxY :) |
אחי? חחח
אני בחורה
ועובדת 4 חודשים וקצת בפרוטילופס :)
ותודה על התגובה מאמי :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by GallaxY :)
אחי? חחח
אני בחורה
ועובדת 4 חודשים וקצת בפרוטילופס :)
ותודה על התגובה מאמי :) |
יש לי תחושה שההתלהבות בפוסט הבא שלו תהיה גדולה יותר...;) |
|
|
| ReAz |
אופס טעות שלי סליחה...
אבל התגובה שלי נשארת אותה תגובה... דרך אגב זאת תוכנה ממש מסובכת התחלתי להשתמש בה והיא קשה
=[ |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by ReAz
אופס טעות שלי סליחה...
אבל התגובה שלי נשארת אותה תגובה... דרך אגב זאת תוכנה ממש מסובכת התחלתי להשתמש בה והיא קשה
=[ |
טוב שלא התחלת עם לוג'יק או קיובייס
אם פרוטי נראה לך קשה אז שם היית מאבד את הצפון |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טוב שלא התחלת עם לוג'יק או קיובייס
אם פרוטי נראה לך קשה אז שם היית מאבד את הצפון |
חחחחח
אל תגזים יגאל..
קיובייס לא כזו קשה..
מה שכן.. צריך איתה המון סבלנות
וזה משהו שאין היום לאנשים.. |
|
|
| arik |
אוקיי
אני נותן קרדיט חיובי פה
ולא בגלל שאת בת
טוב אולי קצת
אבל בגלל שאני חושב שהמלודיה מעולה!!
שומעים שבחורה נגעה בזה:)
ואני ממש מרוצה!!
זה לא פשוט ליצור
!!חח |
|
|
| princess cc |
וואיייייי חמוד לאללה!
:)
סחתיקה אחותי! קבלי ח"ח!:) |
|
|
| Huge-A |
קיובייס אכן תוכנה קשה וצריכה הרבה סבלנות וזמן + כרטיס קול טוב !! ;)
לגבי הטראק פול און איכותי קליט וניתן להתקרחנות..
מה שלא אהבתי תאמת זאת הכניסה של הטארק אני מאמין שאת יכולח לשפר את זה...
את גדולה 1 כי את בחורה וזה אומר שיש פה רצינות 2 כי את פשוט יודעת לקרחן !
זהו רק בהצלחה. ניפגש ביצנים בפסח ;) |
|
|
|
|