|
Nye
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Ik dacht even te polsen wat jullie allemaal met nieuwjaar doen :)
Ik heb vandaag vernomen dat Miss Ann in Aalst draait en aangezien ik haar al zo lang wil zien denk ik dat ik er even naartoe ga. |
|
|
| Xilver |
| Rustig avondje bij vrienden. Eten, zuipen, meer zuipen, en dan strontzat in bed kruipen en de volgende dag met een serieuze kater zitten... in a nutshell |
|
|
| SilentEagle |
| Galabal van de studentenraad... Veel schransen en zuip inbegrepen. :D |
|
|
| Nyah |
Bij vrienden thuis, in Hasselt.
Samen wat eten en drinken, ma ni te gek voor mij, zal wel moeten werken de 1e ;) |
|
|
| dj Zevan |
bij vrienden thuis wat eten en n kleinigheid drinken, moet rijden
kalmpjes aan dus
ergens op stap gaan vind ik zo opgeblazen boel, praktisch al het spontane wordt ontnomen, niks voor mij |
|
|
| Jasperovitsj |
| No clue yet, maar in ieder geval iets kalm en rustig, kheb dit jaar niet echt zin om zwaar te gaan feesten. |
|
|
| FUSyke |
Vrijdag: In de namiddag een lekkere taart(gateau) bakken:) omdat ik voor het dessert zorg waar ik ga gaan eten. s'Avonds bij mijn vriendin thuis Oudejaarsavond vieren. Menu: aperitieven, als voorgerecht geflambeerde kreeft:crazy:, als hoofdgerecht een stuk wild en als dessert mijn zelfgemaakte taart:D En dan nog goe leute maken, goe bezatten, pollenaise en van die toestanden ...
Zaterdag: Om 12u30 moet ik al terug op zijn omdat ik dan bij mij thuis moet gaan eten. Menu: salade+tomaat+garnaal & vis; kalkoen en dan ijstaart. Om 15u bij meme's & pepe's gaan. En daarna ga ik rusten:)
Een druk weekend dus |
|
|
| Kaidreas |
vrijdag: ws goe op tijd vertrekken naar een vriend van me die in berchem woont. daar hopelijk eens goed eten. en met die bende een feesje bouwen in big apple anvers, we weten nog wel niet echt juist wat we gaan doen, maar een stevig feesje bouwen zal niet ontbreken
zaterdag 1 januari, naar cafe het anker , een vat van een vriend van me. die vertrekt voor een half jaar met een groot schip eerste stopplaats... yokohama :D
tziet er dus weeral een stevig weekendje uit :rolleyes:
als ge een week van mij niets meer hoort komt me dan maar zoeken in yokohama e :D |
|
|
| djcresto |
met een 10tal vrienden een feestje bouwen in het lokale meisjeschiroheem. Eerst aperitief, gourmetten, drinken, feesten en derna nog naar Aalst of naar Dendermonde uit.
Jack, waar draait miss Ann? |
|
|
| Lightworks |
| Rustig bij vrienden zal't worden denk ik. De dag erna zal ik al weer genoeg moeten eten e.d. :) |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by djcresto
Jack, waar draait miss Ann? |
Ik dacht dat ze die avond in Aalst draait en in Tropicana, kheb van haar vriend vernomen dat ze na haar set in Tropicana ook daar blijven.
Tropicana=
Room1: club/groove/trance
Dj Hetrix (club industria, sweet coffee, red carpet)
Dj Miss Ann (banshee, utopia, outline)
Dj Koen (resident, the club, the pole)
Dj Free-Fall (resident)
SPECIAL RETRO SET BY KEVIN JEE! (balmoral, axiome)
Room2: hardtrance/jump/harddance
Trancescape aka Dj Gio
Dj Massiv (hit: 7 ways, jumper records)
Dj Stone (jumper records)
Dj Free-Fall (resident)
Dj Koen (resident, the club, the pole)
Inkomprijs is 8€ |
|
|
| TOR |
| i'm going to get hammered :toothless |
|