return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
[26-2-2005] Everbody in 't Paard te Den haag
View this Thread in Original format
Frankisback
JAJA eindelijk weer eens een everybody in het Paard.

Nu als gast Pete Tong

zaterdag 26 februari
EVERYBODY
Pete Tong, Sander Kleinenberg e.a.
zaal open en aanvang 23.00 uur
vvk. € 15,- /

Wijziging in de line up

zaterdag 26 februari
EVERYBODY
Sander Kleinenberg (6 hour set !!!)
zaal open en aanvang 23.00 uur
vvk. € 15,- /

MaGiK54
Pete Tong verleden jaar tijdens Invited Gold gezien en vond hem drie keer niks.
Phortje
Kut dan kan ik niet... kerstdiner :o
SnuggLe
Toen draaide hij trance Magik, nu gaattie echte muziek draaien ;)

Als ik niet op wintersport ben, ben ik hier NATUURLIJK gewoon bij!
Lekker belangrijk dat het Pete Tong is, ik ga voor de hele avond, Everybody is altijd goed.
Matthijs
eindelijk weer ja, ik houd dit zeker in de gaten! :)
jp
ZA 26-02-2004 House Qlassics HMH Amsterdam

Gelukkig er is een alternatief :D
Phortje
Hmm kan natuurlijk ook gewoon na dat kerstdiner komen, gewoon zorgen dat ik niet teveel drink dan :o
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
ZA 26-02-2004 House Qlassics HMH Amsterdam

Gelukkig er is een alternatief :D

Daar zou ik ook best een keer naartoe willen....... moest er een tijd geleden werken, en dat was best vet.

quote:
Originally posted by Phortje
Hmm kan natuurlijk ook gewoon na dat kerstdiner komen, gewoon zorgen dat ik niet teveel drink dan :o

Jeah right, net of dat werkt met een kerstdiner.
Joh, d'r komen meer Everybody's, een kerstdiner zou bij mij echt wel voor gaan :) Althans, onze oude vette kerstdiners wel. He BasD? :D
Ding Chavez
Ben ik dan de enige die zich afvraagt waarom je een kerstdiner op 26 februari houdt? Of moet het een grap zijn, dan vind ik em niet grappig.
Edwin B
Deze 2 hebben al eerder samen gedraait in Pacha Ibiza tijdens Tong's zijn Pure Pacha. Dat moet een super avondje zijn geweest (weet niet of dat aan de locatie lag??) dus ja dan moeten we het nog maar eens proberen met onze Pete al hoeft ie zich van mij alleen maar bezig te houden met het presenteren van Essential Mix.
Maar tis weer ene voor in de agenda :gsmile:

SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ben ik dan de enige die zich afvraagt waarom je een kerstdiner op 26 februari houdt? Of moet het een grap zijn, dan vind ik em niet grappig.

Nee, het is nogal lastig om iedereen rond kerst bij elkaar te krijgen in een studentenhuis. Althans, dat was bij ons altijd zo........
Tim81
Pete Tong bij Kleinenberg... hij wil zeker weer een essential in 2005 ;) Ik had eerlijk gezegd een grotere naam verwacht bij deze Everybody, maar ja... Waarschijnlijk gewoon dag erna voetballen, dus hopelijk tegen die tijd nog een beetje slecht weer!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement