return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
hevre im in london!
View this Thread in Original format
luckystrike
ahim sheli ma kore?

yesh li 2 dakot lihtov!

ani be internet coffie po ve hozer od 3 shavoot laaretz!

mitgaagea le kolam !

od kama yamim ani oleh le ofaha shel push !!!

miss ya all and write me here if you have time :)

mora
KrazyDJs
ahh..what's up moran ? :)

come back soon, and have fun @ push...
skelz
enjoy as much as you can bro.. london is great but also.. very expensive ;)

mmmm.. dont forget to visit virgin @ the lower floor!!

have fun ;D
YuVaL
moran!!
how's it goin?
hope you're having a good time in london.. dont forget to go visit gatecrasher if its still open.. should be nice..
have fun at push. guess we'll talk to you in 3 weeks then!.
:) :) :p
Sniper
yo yo

have fun bro.
arik
hahahahahahahah
INFOZIA!!!!
moran its nice the hear from you
:)
princess cc
הרגתם אותי! זה שאין לו מקלדת עברית לא אומר שהוא לא יכול
לקרוא בעברית... כאילו דא?

הייייייייי מורןןןןןןןןןןןןן כיף לך אני מקנאה!
אל תשכח בשישי ללכת לביג בן לספור ת'דקות לשנה החדשה
ואם לא יצא לנו לשמוע ממך בקרוב אז :

Happy new year!

אה כן... ו...
ד"ש ללונדון ממני, תגיד לה שאני באה בקיץ
:) :)
DjChook
אבל תמיד כיף לכתוב באנגלית!

Yo man , hope everything is going ok with the job and everything

enjoy the show and happy new year
THE_BLUE_DRAGON
תעשה חיים!!!
תבדוק איזה אירועים נוספים יש אני בטוח שיש עוד הרבה טובים חוץ מפוש.
לך לכמה שאתה רק יכול ותחזור עם הרבה חוויות וסיפורים ותמונות חחח...
:disbelief
Viber
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
תעשה חיים!!!
תבדוק איזה אירועים נוספים יש אני בטוח שיש עוד הרבה טובים חוץ מפוש.
לך לכמה שאתה רק יכול ותחזור עם הרבה חוויות וסיפורים ותמונות חחח...
:disbelief


מה קרה לך אחי
פוש מופיעים בלייב כמו פייתלס
בן זונה של דבר להיות שם.

ReAz
quote:
Originally posted by princess cc
הרגתם אותי! זה שאין לו מקלדת עברית לא אומר שהוא לא יכול
לקרוא בעברית... כאילו דא?

הייייייייי מורןןןןןןןןןןןןן כיף לך אני מקנאה!
אל תשכח בשישי ללכת לביג בן לספור ת'דקות לשנה החדשה
ואם לא יצא לנו לשמוע ממך בקרוב אז :

Happy new year!

אה כן... ו...
ד"ש ללונדון ממני, תגיד לה שאני באה בקיץ
:) :)


אין קשר בכלל למקלדת!!! סביר להניח שבמחשבים שם לא מותקנים פונטים בעברית... למרות שיש תאפשרות שמותקנים ואז הוא יוכל לכתוב בעברית
princess cc
quote:
Originally posted by ReAz
אין קשר בכלל למקלדת!!! סביר להניח שבמחשבים שם לא מותקנים פונטים בעברית... למרות שיש תאפשרות שמותקנים ואז הוא יוכל לכתוב בעברית


קורא עברית בליינד!
אני כותבת תמיד בעברית ועונים לי באנגלית...
זה לונדון לא אפגינסטן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement