return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
hevre im in london! (pg. 2)
View this Thread in Original format
ReAz
חחחחחח
בכל זאת אמרתי אולי, לא הייתי בטוח
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Viber
מה קרה לך אחי
פוש מופיעים בלייב כמו פייתלס
בן זונה של דבר להיות שם.


אהה?.
על מה לעזאזל אתה מדבר?

פוש מופיעים? פוש זה כולה בן אדם אחד די גדול מימדים ומאוד חביב המוכר כמייק
ואם הוא מופיע לייב אני קרפדה מעוברת
מה הקשר לייב!?
מה הוא ראנק 1?
yaman
לך תחלחל כמה בריטיות...
taltul
quote:
Originally posted by princess cc
קורא עברית בליינד!
אני כותבת תמיד בעברית ועונים לי באנגלית...
זה לונדון לא אפגינסטן

מהההה קשר....

כמו שאמרו לך כבר - אם לא מותקן שם
MULTILANGUAGE
אז אין מצב שהוא רואה עברית...
princess cc
quote:
Originally posted by taltul
מהההה קשר....

כמו שאמרו לך כבר - אם לא מותקן שם
MULTILANGUAGE
אז אין מצב שהוא רואה עברית...



MULTILANGUAGE-ש-
או איך שלא קוראים לזה בטוח מותקן שם
בכל זאת זו מדינה די מתקדמת כאילו דא....
:)
Viber
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אהה?.
על מה לעזאזל אתה מדבר?

פוש מופיעים? פוש זה כולה בן אדם אחד די גדול מימדים ומאוד חביב המוכר כמייק
ואם הוא מופיע לייב אני קרפדה מעוברת
מה הקשר לייב!?
מה הוא ראנק 1?


פחחחח, פוש זה כמו שיקיין בוא נגיד,נכון מייק על הסינטי אבל יש עוד שמופיעים איתו עם תופים והכול, ראיתי את זה בווינאמפ בערוץ הזה שקראו לו
OHMYTRANCE
או משהו כזה,תאמין לי אין לי סיבה לשקר לך.

ומתי אתה יולד?תיוועץ בווטרינר שיעזור לך


:p :p
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Viber
פחחחח, פוש זה כמו שיקיין בוא נגיד,נכון מייק על הסינטי אבל יש עוד שמופיעים איתו עם תופים והכול, ראיתי את זה בווינאמפ בערוץ הזה שקראו לו
OHMYTRANCE
או משהו כזה,תאמין לי אין לי סיבה לשקר לך.

ומתי אתה יולד?תיוועץ בווטרינר שיעזור לך


:p :p


תגיד לי
למה לחרטט.?

ראיתי את פוש פעמיים בארץ
יוצר ענק
כדי גיי הוא די בינוני וכן יש לו צוות שלם עם תופים והכל
מייק על התופים
פלסטיק בוי על הפסנתר
קולינג דה פריק נותן את הבאס
וסולאר פאקטור ביחד עם פוש מספקים את הסינטים

ממש פיצול הבחור
Viber
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תגיד לי
למה לחרטט.?

ראיתי את פוש פעמיים בארץ
יוצר ענק
כדי גיי הוא די בינוני וכן יש לו צוות שלם עם תופים והכל
מייק על התופים
פלסטיק בוי על הפסנתר
קולינג דה פריק נותן את הבאס
וסולאר פאקטור ביחד עם פוש מספקים את הסינטים

ממש פיצול הבחור



חחחח
מה אתה חושב שאני חלק מאיזה אירגון מחתרתי שמטרתו היחידה היא לספר שקרים על פוש? זה הפרויקט שלי בחיים?!

הינה וידאו בשביל להשתיק אותך:

http://s20.yousendit.com/d.aspx?id=...1L0BOBHYZCEGJP9

הופעה בת זונה ואני ממליץ לך להוריד אותה במלואה

:haha:
FederalBI
צר לי אבל אני חייב לאמת את דבריו של
viber
luckystrike
thanks everyone !

tomorrow im going to see lange , agnelly and nelson and above above and beyond !!!
almost 200 shekels !
hope it will be good !

love you all and yes i can read hebrew !

:)

princess cc
quote:
Originally posted by luckystrike


love you all and yes i can read hebrew !

:)


he he told ya!
:)

ביייייייייייייייה מותק תהנה!
Shahar
Enjoy your tour mate!!!
We're waiting for youuuu!
Push is ing great one ;d
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement