|
hevre im in london!
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
ahim sheli ma kore?
yesh li 2 dakot lihtov!
ani be internet coffie po ve hozer od 3 shavoot laaretz!
mitgaagea le kolam !
od kama yamim ani oleh le ofaha shel push !!!
miss ya all and write me here if you have time :)
mora |
|
|
| KrazyDJs |
ahh..what's up moran ? :)
come back soon, and have fun @ push... |
|
|
| skelz |
enjoy as much as you can bro.. london is great but also.. very expensive ;)
mmmm.. dont forget to visit virgin @ the lower floor!!
have fun ;D |
|
|
| YuVaL |
moran!!
how's it goin?
hope you're having a good time in london.. dont forget to go visit gatecrasher if its still open.. should be nice..
have fun at push. guess we'll talk to you in 3 weeks then!.
:) :) :p |
|
|
| Sniper |
yo yo
have fun bro. |
|
|
| arik |
hahahahahahahah
INFOZIA!!!!
moran its nice the hear from you
:) |
|
|
| princess cc |
הרגתם אותי! זה שאין לו מקלדת עברית לא אומר שהוא לא יכול
לקרוא בעברית... כאילו דא?
הייייייייי מורןןןןןןןןןןןןן כיף לך אני מקנאה!
אל תשכח בשישי ללכת לביג בן לספור ת'דקות לשנה החדשה
ואם לא יצא לנו לשמוע ממך בקרוב אז :
Happy new year!
אה כן... ו...
ד"ש ללונדון ממני, תגיד לה שאני באה בקיץ
:) :) |
|
|
| DjChook |
אבל תמיד כיף לכתוב באנגלית!
Yo man , hope everything is going ok with the job and everything
enjoy the show and happy new year |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
תעשה חיים!!!
תבדוק איזה אירועים נוספים יש אני בטוח שיש עוד הרבה טובים חוץ מפוש.
לך לכמה שאתה רק יכול ותחזור עם הרבה חוויות וסיפורים ותמונות חחח...
:disbelief |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
תעשה חיים!!!
תבדוק איזה אירועים נוספים יש אני בטוח שיש עוד הרבה טובים חוץ מפוש.
לך לכמה שאתה רק יכול ותחזור עם הרבה חוויות וסיפורים ותמונות חחח...
:disbelief |
מה קרה לך אחי
פוש מופיעים בלייב כמו פייתלס
בן זונה של דבר להיות שם. |
|
|
| ReAz |
| quote: | Originally posted by princess cc
הרגתם אותי! זה שאין לו מקלדת עברית לא אומר שהוא לא יכול
לקרוא בעברית... כאילו דא?
הייייייייי מורןןןןןןןןןןןןן כיף לך אני מקנאה!
אל תשכח בשישי ללכת לביג בן לספור ת'דקות לשנה החדשה
ואם לא יצא לנו לשמוע ממך בקרוב אז :
Happy new year!
אה כן... ו...
ד"ש ללונדון ממני, תגיד לה שאני באה בקיץ
:) :) |
אין קשר בכלל למקלדת!!! סביר להניח שבמחשבים שם לא מותקנים פונטים בעברית... למרות שיש תאפשרות שמותקנים ואז הוא יוכל לכתוב בעברית |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by ReAz
אין קשר בכלל למקלדת!!! סביר להניח שבמחשבים שם לא מותקנים פונטים בעברית... למרות שיש תאפשרות שמותקנים ואז הוא יוכל לכתוב בעברית |
קורא עברית בליינד!
אני כותבת תמיד בעברית ועונים לי באנגלית...
זה לונדון לא אפגינסטן |
|
|
|
|