|
25/02/2005 Renaissance Panama Amsterdam (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Jep :) |
Jaja, lang geleden afgesproken, maar hij blijft mooi staan! :D
Gezellig :cool: |
|
|
| djdavid |
| ik heb ook erg veel zin om hierheen te gaan! zou t echt nodig zijn om kaarten in de vvk te halen?!? of gewoon maar om 23u voor de deur liggen... |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by djdavid
ik heb ook erg veel zin om hierheen te gaan! zou t echt nodig zijn om kaarten in de vvk te halen?!? of gewoon maar om 23u voor de deur liggen... | '
Als je het op safe wil spelen kan je beter wel in de vvk halen ja... |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
'
Als je het op safe wil spelen kan je beter wel in de vvk halen ja... |
snap ik, maar op de site van panama vind ik alleen dat je bij de kassa van panama en de AUB kaarten kan kopen. das niet echt in de buurt dus...:mad: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by djdavid
snap ik, maar op de site van panama vind ik alleen dat je bij de kassa van panama en de AUB kaarten kan kopen. das niet echt in de buurt dus...:mad: |
Hmm volgens mij kan je ook telefonisch bestellen bij de AUB ticketservice, maar dat weet ik niet zeker... |
|
|
| ChooChoo |
| Ik ben hier ook zeer zeker bij:D Heb dr zin in! |
|
|
| M_Peror |
Slechte timing voor een griepje, ik hoop dat ik vrijdag wat ben opgeknapt want ik wil dit liever niet missen. :(
(Anders maak ik het de week erna wel goed met Sander Kleinenberg in de Ministry of Sound :p Maar toch, allebei zou nog leuker zijn :D) |
|
|
| magrec |
| Als er een auto is geregeld ben ik erbij :D ik ga niet 3 uur in de kou op CS wachten. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by magrec
Als er een auto is geregeld ben ik erbij :D ik ga niet 3 uur in de kou op CS wachten. |
geregeld, ben erbij me 1e prog feestje van het jaar weer :D |
|
|
| Bouma-Bros |
| Tot morgen dan! Erg veel zin in! :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Tot morgen dan! Erg veel zin in! :D |
ja he? kan echt niet meer wachten! :crazy: tijd geleden dat ik zo naar een feestje toegeleefd heb! dit wordt knallen! ;) |
|
|
| Engeltje |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Slechte timing voor een griepje, ik hoop dat ik vrijdag wat ben opgeknapt want ik wil dit liever niet missen. :(
(Anders maak ik het de week erna wel goed met Sander Kleinenberg in de Ministry of Sound :p Maar toch, allebei zou nog leuker zijn :D) |
Heb je dat griepje de deur al uitgezet?! :) |
|
|
|
|