|
25/02/2005 Renaissance Panama Amsterdam (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja he? kan echt niet meer wachten! :crazy: tijd geleden dat ik zo naar een feestje toegeleefd heb! dit wordt knallen! ;) |
En dan altijd maar zeggen dat ik een malloot ben... :o |
|
|
| ChooChoo |
| mensen alvast tot vanavond!:) |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
En dan altijd maar zeggen dat ik een malloot ben... :o |
Je bent een malloot :o
Veel plezier vanavond! |
|
|
| Engeltje |
| wat een lekker nachtje was dat! Leuk jullie allemaal weer gezien te hebben!!! Nu lekker slapen... :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Engeltje
wat een lekker nachtje was dat! Leuk jullie allemaal weer gezien te hebben!!! Nu lekker slapen... :) |
Zeker een vette avond! Relaxte sfeer, veeeeeeeeeel bekenden, lekkere plaatjes op zijn tijd etc etc...
En Djeebie: Bedankt voor de gastvrijheid! En heeft Sander de terugweg nog overleefd? |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
En Djeebie: Bedankt voor de gastvrijheid! En heeft Sander de terugweg nog overleefd? |
No thanks hoor. Gezellig dat jullie er waren :) Sander heeft de terugweg inderdaad naar behoren kunnen uitvoeren... meneer stond alleen ineens om half 11 al naast z'n bed, terwijl ik hem normaal gesproken altijd z'n bed uit moet Thunderdomen :p
Over de avond. Tsja, beetje jammer dat ik de muziek meer op de achtergrond gehoord heb... Maar een goed gesprek is ook wat waard :D
Oh ja, leuk ook nog om ChooChoo, djdavid en mperor nog even gesproken te hebben :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Over de avond. Tsja, beetje jammer dat ik de muziek meer op de achtergrond gehoord heb... Maar een goed gesprek is ook wat waard :D
|
Goed gesprek, goed gesprek? er werd weinig gesproken door jou volgens mij! :p ;)
Verder goede avond maar niet meer dan dat. Had er veels te hoge verwachtingen van denk ik. Het publiek was echt SUF, onwijs suffe zooi. 100x verschil met gisteren in het Paard, daar hadden we binnen 10sec al door dat daar een goede sfeer hing! :cool: Komt denk ik door 1. de Panama en 2. de vrijdagavond ofzo... en 3. niet echt denderend geluid :(
Gevarieerde set van Luke Chable met knallen afsluiter, oudje, eigen remix iig van hem! :crazy:
Dave Seaman ook aardig vette tracks laten horen. Begon beetje vreemd met oosterse klanken en rustige tracks en vandaaruit naar de wat steverige nummers met af en toe wel heel harde platen er tussen.
Hij stond zelf enorm los te gaan, echt kicke om te zien! :tongue3 sloeg helaas niet over naar het publiek :(
Veel bekende nummers ghoord maar kan me zo 1,2,3 niet veel tracks meer herinneren, 1 van zijn laatste was; Gwen Stefani - What You Waiting For (Jacques Lu Cont's TWD Dub) goede plaat :) verder draaide hij wel sterke nummers maar het kwam op de 1 of andere manier niet over, jammer.
Ik geef de avond een 7tje :) |
|
|
| tijs08 |
No thanks hoor. Gezellig dat jullie er waren :) |
ja was zeker gezellig! Maar ik geloof dat het pas echt gezellig werd in de Panama ;) :D
Zoals PartyHardy al zei, inderdaad beetje laffe sfeer. Viel me tijdens de avond niet echt op, maar gister in het Paard werd het wel duidelijk hoe het ook anders kan :D
Afsluiter van Chable was zijn remix van Gwill Moris - Time :eyespop:
Heerlijk om die ook weer eens terug te horen! Jammer dat hij niet echt los kon gaan want had wel wat echte breaks zoals in de Mazzo verwacht :)
Ik kom er ook net achter dat hij een remix heeft gemaakt van Holden - Come to Me!! Jammer dat ik die niet gehoord heb! Herkansing as vrijdag met Holden! plus MFA Live!! word weer top!
ps hoe was Kees Toorn Jorn? :p |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by tijs08
Herkansing as vrijdag met Holden! plus MFA Live!! word weer top! |
Gezellig. Ik ben weer van de partij dan :)
| quote: | | ps hoe was Kees Toorn Jorn? :p |
Ja, dat werd een beetje een raar praatje, omdat die vriend met wie ik zou gaan 'm stiekem gepeerd was naar vader en moeder. Beetje jammer weer. Gelukkig kwam er nog een goeie vriendin langs, maar we zijn uiteindelijk niet meer naar de Kleine Komedie geweest vanwege tijdgebrek. Hopen dat hij wel binnenkort weer een voorstelling geeft, want ik wil hem echt een keer horen. |
|
|
| tijs08 |
Gezellig. Ik ben weer van de partij dan :)
|
Jep en dan vrijdag hopen dat je wel wat van de muziek mee krijgt :D
| quote: |
Gelukkig kwam er nog een goeie vriendin langs, maar we zijn uiteindelijk niet meer naar de Kleine Komedie geweest vanwege tijdgebrek. Hopen dat hij wel binnenkort weer een voorstelling geeft, want ik wil hem echt een keer horen. |
was dat dezelfde als vrijdag? want dan snap ik het wel... of bang in de haast onder een tram te zullen komen op weg naar de Kleine Komedie :D |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by tijs08
Jep en dan vrijdag hopen dat je wel wat van de muziek mee krijgt :D |
Ik laat vrijdag mooi iedereen thuis. Kan ik tenminste fatsoenlijk zo'n avond meemaken :D
| quote: | | was dat dezelfde als vrijdag? want dan snap ik het wel... of bang in de haast onder een tram te zullen komen op weg naar de Kleine Komedie :D |
Nee, dit was een ander :p En die trams... laten we maar zeggen dat sommige mensen niet zo goed kunnen opletten met drank op en ik kan dat dan wat beter :p |
|
|
| magrec |
/me agrees...
Gezellige avond (met aardig wat drank waardoor we ook iets eerder wegmoesten hahaha) chable draaide lekker, seaman tsjah was ok maar kreeg het publiek totaal niet mee (zowiezo beetje apart publiek in de panama) |
|
|
|
|