View this Thread in Original format
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Meltdown
אם אי פעם ייפתח סוף סוף הסניף התל אביבי של האומן 17, תהיה אפשרות ללכת למסיבות שנערכות בימי חמישי, וכך לא יהיה צורך לנסוע עד ירושלים כדי לראות את פול ואן דייק, ג'וש ווינק או יתר הדי ג'יי בעלי המוניטין, שתמיד מגיעים לאומן 17 הירושלמי, בימי חמישי |
חח אתה מצחיק .
מי אמר שבגלל שיפתחו את הסניף החדש יביאו את הרשימה של הדיג'ייז שרשמת מעליי. דוגמה למה לא הביאו אותם לחיפה שיש שם סניף ;) " |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Meltdown
אם אי פעם ייפתח סוף סוף הסניף התל אביבי של האומן 17 |
מזה סניף
מזה מסעדה?
חחחחחחחחח
| quote: | Originally posted by Huge-A
חח אתה מצחיק .
מי אמר שבגלל שיפתחו את הסניף החדש יביאו את הרשימה של הדיג'ייז שרשמת מעליי. דוגמה למה לא הביאו אותם לחיפה שיש שם סניף ;) " |
מה גם אתה התחלת לקרוא לזה סניף?
בחיפה לדעתי זה מועדון פחות על רמה מירושלים
תראה כמה מסיבות נוער ומסיבות מסחריות יש שם
אין סיכוי שזה יגיע לרמה של ירושלים |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Shahar
מזה סניף
מזה מסעדה?
חחחחחחחחח
מה גם אתה התחלת לקרוא לזה סניף?
בחיפה לדעתי זה מועדון פחות על רמה מירושלים
תראה כמה מסיבות נוער ומסיבות מסחריות יש שם
אין סיכוי שזה יגיע לרמה של ירושלים |
לא יודע על איזה מסיבות נוער אתה מדבר אני שם הייתי רק פעם אחת בחיים שלי ביום שישי ולא במסיבת נוער זה מה שבטוח .
את המקום אני ממש אהבתי כי הוא גרנדיוזי ומדהים .
וגם המוזיקה שניגנו הייתה לטעמי אז אני מאמין שאם אתה תנסה ליין אחר תבין על מה אני מדבר .
וכן לקרוא לזה סניף זה גם אפשרי.
אין מוקפץ או גלידה אבל יש מוזיקה !!!
;) |
|
|
| Meltdown |
| שחר, ברגע שמועדון כמו האומן 17, מחליט לפתוח עוד מועדונים בארץ, שנושאים את שמו,אז בהחלט ניתן לקרוא לזה סניף, מכיוון שהאומן 17 הפך להיות כמו מקדונלדס או פיצה האט, הם פותחים סניפים בערים מרכזיות בארץ,ו"סניף הדגל" שלהם הוא בירושלים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | דאבל חילן או חילן וטון טי בי... |
על איזה דאבל אתה מדבר ?
אתה מתכוון להגיע גם למסיבה ביום שישי ?!?
| quote: | | אם אי פעם ייפתח סוף סוף הסניף התל אביבי של האומן 17, תהיה אפשרות ללכת למסיבות שנערכות בימי חמישי, וכך לא יהיה צורך לנסוע עד ירושלים כדי לראות את פול ואן דייק, ג'וש ווינק או יתר הדי ג'יי בעלי המוניטין, שתמיד מגיעים לאומן 17 הירושלמי, בימי חמישי |
וגם טייסטו. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Meltdown
שחר, ברגע שמועדון כמו האומן 17, מחליט לפתוח עוד מועדונים בארץ, שנושאים את שמו,אז בהחלט ניתן לקרוא לזה סניף, מכיוון שהאומן 17 הפך להיות כמו מקדונלדס או פיצה האט, הם פותחים סניפים בערים מרכזיות בארץ,ו"סניף הדגל" שלהם הוא בירושלים |
שרוט אתה טילים אהה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
על איזה דאבל אתה מדבר ?
אתה מתכוון להגיע גם למסיבה ביום שישי ?!?
|
שאלה אחת
למה לא?!
לא יודע מה איתך אבל לי יוצא לראות את חילן במקרה הטוב פעם בחצי שנה
אז אני ימלא קצת את המצבור שלי שאני יוכל להחזיק מעמד עד הפעם הבאה (כל זה בתקווה שהחברים שלא אוהבים מוזיקה כזאת לא ישכנעו אותי ע"י נקיפות מצפון לצאת איתם בשישי)
| quote: | Originally posted by markfeldman
וגם טייסטו. |
יש איתי בעבודה מישהו שהבן שלו בעל תפקיד בכיר באחד מהמלונות שם...
לא יודע איזה תפקד אבל קיצר אמרתי לו לבדוק לי על דיל שם לסופ"ש הבא....
אני יודיע לך כשיהיה חדש |
|
|
| Star |
| quote: | | יש איתי בעבודה מישהו שהבן שלו בעל תפקיד בכיר באחד מהמלונות שם... |
אתה יודע מה זה תפקיד בכיר בדרך כלל
תזהר שהוא לא יהיה שוטף כלים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Star
אתה יודע מה זה תפקיד בכיר בדרך כלל
תזהר שהוא לא יהיה שוטף כלים |
תשמע מקסימום...
אני לא בונה על כלום יצא סבבה לא יצא לא נורא
אבל תשמע הבן אדם כולה חודש אצלנו בעבודה שהיא בוא נגיד עבודה שהשכר בה הוא די נמוך במיוחד לו שעובד 6 שעות ביום (יוצא לו פחות מ-3000) וכבר לקח שתי חופשות סופ"ש שבהם הוא היה באילת...
והוא לא נראה חרטטן
בן אדם מאוד ביישן וצנוע...
אבל תשמע יכול להיות באמת שהוא לא יוכל לארגן למישהו אחר אלא רק לקרוב משפחה |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שאלה אחת
למה לא?!
לא יודע מה איתך אבל לי יוצא לראות את חילן במקרה הטוב פעם בחצי שנה
אז אני ימלא קצת את המצבור שלי שאני יוכל להחזיק מעמד עד הפעם הבאה (כל זה בתקווה שהחברים שלא אוהבים מוזיקה כזאת לא ישכנעו אותי ע"י נקיפות מצפון לצאת איתם בשישי)
|
אילן יא :wtf:
למה ללכת לאותה מסיבה עם אותו די ג'יי תותח, במקום ללכת ל2 מסיבות, שונות, עם 2 דיג'יים תותחים שונים... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אילן יא
למה ללכת לאותה מסיבה עם אותו די ג'יי תותח, במקום ללכת ל2 מסיבות, שונות, עם 2 דיג'יים תותחים שונים... |
נכון בתיאוריה, אבל שוב, כפי שאילן הציג זאת:
גילן פעם שנייה > טון טי בי פעם ראשונה |
|
|
| Meltdown |
| שחר, אתה פשוט לא יודע מה רמת השריטה שלי |
|
|
|