| Meltdown |
| אם אי פעם ייפתח סוף סוף הסניף התל אביבי של האומן 17, תהיה אפשרות ללכת למסיבות שנערכות בימי חמישי, וכך לא יהיה צורך לנסוע עד ירושלים כדי לראות את פול ואן דייק, ג'וש ווינק או יתר הדי ג'יי בעלי המוניטין, שתמיד מגיעים לאומן 17 הירושלמי, בימי חמישי |
|
|