return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Haoman17@TON [email protected]
View this Thread in Original format
Haoman TraffiC
לכול חובבי הטראנס...
ביום שישי יגיע להתארח באומן17 טון טי-בי



לשיקולכם:toocool:
Star
אולי נשקול אחרי שתתן יותר פרטים כמו איזה אומן חיפה ירושליים
וכאלו
:cool:
ReAz
וכמובן גם לאיזה גילאים...
Huge-A
אלעד מתכוון לאומן בירושלים אני צודק ;)
Rising
אומן 17 בירושלים
ליין חוגרים

:)
Haoman TraffiC
אז שוב נחזור על הפרטים
יום שישי
DJ TON T.B
אומן 17
19+

נ.ב-אני לא יחצן...סתם נראה לי שזה יעניין אותכם פה

Have Fun
Shahar
להההההה
גילן בא לטיאלוי
יותר מפתה:)
markfeldman
גם הפעם ניאלץ לפספסו.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
גם הפעם ניאלץ לפספסו.


חילן או טון טי בי?

יש פה התלבטות בכלל.?

דאבל חילן או חילן וטון טי בי...

שוב חילן לוקח
סורי טון...
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חילן או טון טי בי?

יש פה התלבטות בכלל.?

דאבל חילן או חילן וטון טי בי...

שוב חילן לוקח
סורי טון...


TON TB
היה כבר בארץ פעם?

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
TON TB
היה כבר בארץ פעם?


כן אבל תמיד הוא בא לאומן המרוחק....

כשמדובר בלהגיע לירושלים
אני לא חציל
אני כרוב מבושל!
Meltdown
אם אי פעם ייפתח סוף סוף הסניף התל אביבי של האומן 17, תהיה אפשרות ללכת למסיבות שנערכות בימי חמישי, וכך לא יהיה צורך לנסוע עד ירושלים כדי לראות את פול ואן דייק, ג'וש ווינק או יתר הדי ג'יי בעלי המוניטין, שתמיד מגיעים לאומן 17 הירושלמי, בימי חמישי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement