return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
era rum/studios/lägenheter (pg. 3)
View this Thread in Original format
keddo
quote:
Originally posted by jofawe
Keddo:
skysst lägenhet :)


tackar :) renoverade hela skiten själv för ett tag sedan faktiskt, när jag flyttade in var det typ blommiga tapeter och luktade gammal tant :p
dbl
quote:
Originally posted by Jeremy H
Pffft! :p
Du kan ju alltid börja med att ge tips här? ;)
Svarta möber med blå "tygartiklar" i rummet.. Vilka väggfärger skulle passa? 3 vita väggar o nån fondvägg? :conf:


hehe.. skoja bara ;)
men du har inga bilder på lägenheten???
Jeremy H
quote:
Originally posted by dbl
hehe.. skoja bara ;)
men du har inga bilder på lägenheten???

Kan nog slänga upp nån nästa vecka eller så :) Fått tag i en liten etta (32kvm) på guldheden!
Har totaländrat mig nu.. ska slå till med en typ chock-lila fondvägg tror jag :p
Cloudburst
quote:
Originally posted by jofawe
Keddo:
skysst lägenhet :)

Jeremy:
Jag har med problemet med pengarna.
fast jag SKA renovera mitt kök, funderar på att göra det ordentlig (göra om ett genomgångskök (hyllor på båda sidor) till ett L-kök..) problemet är att då måste jag fimpa ingången till köket å dra upp en ny i en bärande vägg.. blir lite galet ju.


MEn jag räknar på en 30-50k att fixa mitt kök .. suck


kan vi förvänta mer recept i matlagningstråden? ;)
jofawe
quote:
Originally posted by Cloudburst
kan vi förvänta mer recept i matlagningstråden? ;)



Det kan du hoppa upp å sätta dig på! :)
Gaby
Jag behöver tips om vilka färger man ska välja till hallen!?:conf:

Skönt tips till alla:
Skaffa hängmatta! Det har jag i vardagsrummet och det är sååå soft att ha.
jofawe
quote:
Originally posted by Gaby
Jag behöver tips om vilka färger man ska välja till hallen!?:conf:

Skönt tips till alla:
Skaffa hängmatta! Det har jag i vardagsrummet och det är sååå soft att ha.


Jag har Cappucinobrunt på en fondvägg i hallen. ganska smakfullt =)
Gaby
quote:
Originally posted by jofawe
Jag har Cappucinobrunt på en fondvägg i hallen. ganska smakfullt =)


Tänkte blanda 2-3 färger.. är inne på cappucino..
reveal
quote:
Originally posted by Gaby
Skönt tips till alla:
Skaffa hängmatta! Det har jag i vardagsrummet och det är sååå soft att ha.


Hur monterar man upp den?
Cloudburst
quote:
Originally posted by reveal
Hur monterar man upp den?


köp 2 jävligt stora yuccapalmer... ;)

jofawe
quote:
Originally posted by Gaby
Tänkte blanda 2-3 färger.. är inne på cappucino..


Det är läckert som fan.
Undrar om jag har nån bild på det i dagsljus...
Min vägg ser lite gråbrun ut på dagen, och på kvällen är det mörkt mörkt .. skitläckert.

Å det där med hängmatta är inte bra om man har lägenheten som flest förfester sker i ...
Jeremy H
quote:
Originally posted by jofawe
Det är läckert som fan.
Undrar om jag har nån bild på det i dagsljus...
Min vägg ser lite gråbrun ut på dagen, och på kvällen är det mörkt mörkt .. skitläckert.

Å det där med hängmatta är inte bra om man har lägenheten som flest förfester sker i ...

Är oxå lite intresserad av färger till hallen!
Pics or stfu! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement