|
era rum/studios/lägenheter (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| keddo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Keddo:
skysst lägenhet :)
|
tackar :) renoverade hela skiten själv för ett tag sedan faktiskt, när jag flyttade in var det typ blommiga tapeter och luktade gammal tant :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Pffft! :p
Du kan ju alltid börja med att ge tips här? ;)
Svarta möber med blå "tygartiklar" i rummet.. Vilka väggfärger skulle passa? 3 vita väggar o nån fondvägg? :conf: |
hehe.. skoja bara ;)
men du har inga bilder på lägenheten??? |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by dbl
hehe.. skoja bara ;)
men du har inga bilder på lägenheten??? |
Kan nog slänga upp nån nästa vecka eller så :) Fått tag i en liten etta (32kvm) på guldheden!
Har totaländrat mig nu.. ska slå till med en typ chock-lila fondvägg tror jag :p |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by jofawe
Keddo:
skysst lägenhet :)
Jeremy:
Jag har med problemet med pengarna.
fast jag SKA renovera mitt kök, funderar på att göra det ordentlig (göra om ett genomgångskök (hyllor på båda sidor) till ett L-kök..) problemet är att då måste jag fimpa ingången till köket å dra upp en ny i en bärande vägg.. blir lite galet ju.
MEn jag räknar på en 30-50k att fixa mitt kök .. suck |
kan vi förvänta mer recept i matlagningstråden? ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
kan vi förvänta mer recept i matlagningstråden? ;) |
Det kan du hoppa upp å sätta dig på! :) |
|
|
| Gaby |
Jag behöver tips om vilka färger man ska välja till hallen!?:conf:
Skönt tips till alla:
Skaffa hängmatta! Det har jag i vardagsrummet och det är sååå soft att ha. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Gaby
Jag behöver tips om vilka färger man ska välja till hallen!?:conf:
Skönt tips till alla:
Skaffa hängmatta! Det har jag i vardagsrummet och det är sååå soft att ha. |
Jag har Cappucinobrunt på en fondvägg i hallen. ganska smakfullt =) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by jofawe
Jag har Cappucinobrunt på en fondvägg i hallen. ganska smakfullt =) |
Tänkte blanda 2-3 färger.. är inne på cappucino.. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
Skönt tips till alla:
Skaffa hängmatta! Det har jag i vardagsrummet och det är sååå soft att ha. |
Hur monterar man upp den? |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by reveal
Hur monterar man upp den? |
köp 2 jävligt stora yuccapalmer... ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Gaby
Tänkte blanda 2-3 färger.. är inne på cappucino.. |
Det är läckert som fan.
Undrar om jag har nån bild på det i dagsljus...
Min vägg ser lite gråbrun ut på dagen, och på kvällen är det mörkt mörkt .. skitläckert.
Å det där med hängmatta är inte bra om man har lägenheten som flest förfester sker i ... |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by jofawe
Det är läckert som fan.
Undrar om jag har nån bild på det i dagsljus...
Min vägg ser lite gråbrun ut på dagen, och på kvällen är det mörkt mörkt .. skitläckert.
Å det där med hängmatta är inte bra om man har lägenheten som flest förfester sker i ... |
Är oxå lite intresserad av färger till hallen!
Pics or stfu! :p |
|
|
|
|