return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
103 אף אם - מוזיקה אלקטרונית?
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
ככה שתי סיפורים קצרים על תחנת הרדיו שאני מאזין לה כל היום העבודה

יום ראשון בבוקר בתוכנית זהבי עצבני זהבי מדבר בציניות על הבשורה האחרונה שם על הורדת המוזיקה המזרחית מ-103 אף אם
בגלל שבעלי התחנה לא היו מוכנים לשלם סכומי כסף גבוהים שדרשו בפדרציה למוזיקה ים תיכונית

קיצר החלטתי לעלות לשידור אצלו
שם אמרתי שאני משתתף בצער אוהבי המוזיקה הנ"ל שאני לא נמנה עליהם ושיש גם סוגי מוזיקה שבהם אין גוף שדואג לדרוש תמלוגים למיטב ידיעתי
בטח לא בסכומים שדרשו מייצגי המזרחית וזו המוזיקה האלקטרונית שרבים אוהבים אבל קשה לשמוע בשעות סבירות בתחנות רידו בארץ
מפה לשם בגלל שהייתי בעבודה ועסוק לא יכולתי ממש להתרכז בשיחה ולהגיד כל משרציתי...
זהבי אמר שהו ממש לא אוהב תסגנון הזה
והיתה לי תשובה טובה לזה אבל היה כבר רכב שהייתי חייב לדבר איתו
אז...לא יצא להגיד משרציתי

דבר שני
התוכנית של שמוליק טיאר כל יום מ-8 עד 12
מאחר ועבדתי ראושן ושני עד מאוחר יצא לי לשמוע שעות ראשונות שלה כל יום
יום ראושן אני שומע פתאום להפתעתי את הקטע החדש
nufrequency - 808 קטע שארמין ניגן לאחרונה

אתמול הוא ניגן במה שהוא קרא לו השמעת בכורה עולמית (יש עוררין על זה אבל שיהיה - עדיין מעניין)
את
narcotic thrust - when the dawn breaks (dogzilla remix)

זה מאוד מפתיע למצוא קטעים חדשים
(הקטע הראשון שכתבתי למיטב ידיעתי הוא עדיין סי די אר...לא שוחרר על ויניל)
בתוכנית נוער שמדברת על מצוקות ובעיות של נערים ופונה בעליל לקהל שומעי בריטני ספירס וווסלייף
הפתעה נעימה...
מעניין אם זה חוקי כל העניין....
coby
צריך להרים ערוץ מוסיקה אלקטרונית ברדיו בישראל

לפי דעתי מזה ילך...
YuVaL
quote:
Originally posted by coby
צריך להרים ערוץ מוסיקה אלקטרונית ברדיו בישראל

לפי דעתי מזה ילך...


מה אתה מדבר בכלל!?

מוסיקה אלקטרונית
שמעתי שבכלל התחלת להפיק מוסיקה סטייל בריטני ספירס!!

אני מתבייש להיות רדמארק אדיקט
:(
ReAz
quote:
Originally posted by YuVaL
מה אתה מדבר בכלל!?

מוסיקה אלקטרונית
שמעתי שבכלל התחלת להפיק מוסיקה סטייל בריטני ספירס!!

אני מתבייש להיות רדמארק אדיקט
:(


חחחחחחחחחחחחחחחח

ראסמי יש מצב שזה ילך אם הנוער יפסיק לשמוע את החרא שהוא שומע...
Flotser
quote:
Originally posted by coby
צריך להרים ערוץ מוסיקה אלקטרונית ברדיו בישראל

לפי דעתי מזה ילך...


www.106fm.co.il
:p
(כמובן שמוזיקה אלקטרונית זה לא רק טראנס)

ואילן...
מגניב שעלית לזהבי
:crazy:
ובקשר לשמוליק, אני די בטוח שהוא משיג את הדברים שהוא משמיע בצורה חוקית
markfeldman
באמת מפתיע מה שרשמת אילן.

אני זוכר לטובה את 103 עוד בימים שלחנן דרוב (המפיק של דידי) היתה תוכנית משלו.

בהחלט אימפריה שנפלה...
KrazyDJs
חנן דרוב המדרוב..


פעם הוציא \ מיקסס דיסק..Clubbers 3 אני חושב..
כמה חרשתי עליו :wtf:
markfeldman
quote:
חנן דרוב המדרוב..


פעם הוציא \ מיקסס דיסק..Clubbers 3 אני חושב..
כמה חרשתי עליו


ועוד הרבה לפני את סדרת אוספי

MISTER DJ
Viber
נו מה אתה מצפה דיברת עם זהבי ...
אם היית מדבר עם סג"ל זה לא היה קורה
:)

והינה מי שרוצה לישמוע תדיבור,מצאתי את זה תחת הכותרת "זה סתם עושה רעש בראש"
http://www.103.fm/player.asp?pgid=80763&fileId=mlnk400
:stongue:
Star
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אילן הרגת אותי

Huge-A
אילן חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

תקשיב ביום שישי יש מוזיקה יוונית !!!!
Shahar
יגאל ימשועמם
הוא קילל אותך וזה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement