|
103 אף אם - מוזיקה אלקטרונית?
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
ככה שתי סיפורים קצרים על תחנת הרדיו שאני מאזין לה כל היום העבודה
יום ראשון בבוקר בתוכנית זהבי עצבני זהבי מדבר בציניות על הבשורה האחרונה שם על הורדת המוזיקה המזרחית מ-103 אף אם
בגלל שבעלי התחנה לא היו מוכנים לשלם סכומי כסף גבוהים שדרשו בפדרציה למוזיקה ים תיכונית
קיצר החלטתי לעלות לשידור אצלו
שם אמרתי שאני משתתף בצער אוהבי המוזיקה הנ"ל שאני לא נמנה עליהם ושיש גם סוגי מוזיקה שבהם אין גוף שדואג לדרוש תמלוגים למיטב ידיעתי
בטח לא בסכומים שדרשו מייצגי המזרחית וזו המוזיקה האלקטרונית שרבים אוהבים אבל קשה לשמוע בשעות סבירות בתחנות רידו בארץ
מפה לשם בגלל שהייתי בעבודה ועסוק לא יכולתי ממש להתרכז בשיחה ולהגיד כל משרציתי...
זהבי אמר שהו ממש לא אוהב תסגנון הזה
והיתה לי תשובה טובה לזה אבל היה כבר רכב שהייתי חייב לדבר איתו
אז...לא יצא להגיד משרציתי
דבר שני
התוכנית של שמוליק טיאר כל יום מ-8 עד 12
מאחר ועבדתי ראושן ושני עד מאוחר יצא לי לשמוע שעות ראשונות שלה כל יום
יום ראושן אני שומע פתאום להפתעתי את הקטע החדש
nufrequency - 808 קטע שארמין ניגן לאחרונה
אתמול הוא ניגן במה שהוא קרא לו השמעת בכורה עולמית (יש עוררין על זה אבל שיהיה - עדיין מעניין)
את
narcotic thrust - when the dawn breaks (dogzilla remix)
זה מאוד מפתיע למצוא קטעים חדשים
(הקטע הראשון שכתבתי למיטב ידיעתי הוא עדיין סי די אר...לא שוחרר על ויניל)
בתוכנית נוער שמדברת על מצוקות ובעיות של נערים ופונה בעליל לקהל שומעי בריטני ספירס וווסלייף
הפתעה נעימה...
מעניין אם זה חוקי כל העניין.... |
|
|
| coby |
צריך להרים ערוץ מוסיקה אלקטרונית ברדיו בישראל
לפי דעתי מזה ילך... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by coby
צריך להרים ערוץ מוסיקה אלקטרונית ברדיו בישראל
לפי דעתי מזה ילך... |
מה אתה מדבר בכלל!?
מוסיקה אלקטרונית
שמעתי שבכלל התחלת להפיק מוסיקה סטייל בריטני ספירס!!
אני מתבייש להיות רדמארק אדיקט
:( |
|
|
| ReAz |
| quote: | Originally posted by YuVaL
מה אתה מדבר בכלל!?
מוסיקה אלקטרונית
שמעתי שבכלל התחלת להפיק מוסיקה סטייל בריטני ספירס!!
אני מתבייש להיות רדמארק אדיקט
:( |
חחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמי יש מצב שזה ילך אם הנוער יפסיק לשמוע את החרא שהוא שומע... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by coby
צריך להרים ערוץ מוסיקה אלקטרונית ברדיו בישראל
לפי דעתי מזה ילך... |
www.106fm.co.il
:p
(כמובן שמוזיקה אלקטרונית זה לא רק טראנס)
ואילן...
מגניב שעלית לזהבי
:crazy:
ובקשר לשמוליק, אני די בטוח שהוא משיג את הדברים שהוא משמיע בצורה חוקית |
|
|
| markfeldman |
באמת מפתיע מה שרשמת אילן.
אני זוכר לטובה את 103 עוד בימים שלחנן דרוב (המפיק של דידי) היתה תוכנית משלו.
בהחלט אימפריה שנפלה... |
|
|
| KrazyDJs |
חנן דרוב המדרוב..
פעם הוציא \ מיקסס דיסק..Clubbers 3 אני חושב..
כמה חרשתי עליו :wtf: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | חנן דרוב המדרוב..
פעם הוציא \ מיקסס דיסק..Clubbers 3 אני חושב..
כמה חרשתי עליו |
ועוד הרבה לפני את סדרת אוספי
MISTER DJ |
|
|
| Star |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אילן הרגת אותי |
|
|
| Huge-A |
אילן חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תקשיב ביום שישי יש מוזיקה יוונית !!!! |
|
|
| Shahar |
יגאל ימשועמם
הוא קילל אותך וזה? |
|
|
|
|