|
Van Diepens Dance Department Line-up op 538 vanavond
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
Dance Department Line-up zaterdag 27 oktober
Deze zaterdag een all star line-up met The Scumfrog, resident Cross en DJ Tiësto!
En Tiësto is er niet alleen een uur in de mix, maar wij hebben ook als enige tracks van z'n nieuwe album en we geven Tiësto-pakketten weg met daarin gesigneerde albums, cd-singles, t-shirts en kaarten voor zijn solotour!
En vanaf twaalf uur in de Partynight, in volgorde van opkomst: Jerry Bonham vanaf Earth, Roger Sanchez, Dj Stephen, Emjay en Pronti & Kalmani.
hmzz tiesto gaat draaieb, luistren dus! |
|
|
| michiel |
tiesto draait ni live
is een opgenomen set van heeel anders dan we van tijs verwachten
later
michiel |
|
|
| DJ_Siesta |
| wtf we zien wel wattet word :D, iig wel grappig dat ie draait op 538, we hebben een hele tijd geen set van hem gehoord |
|
|
| WTB |
Volgens mij verliep het programma niet echt volgens bovenstaand schema. Want ik wilde het opnemen en heb af en toe even de radio aangezet om te horen of Tiesto al zou beginnen maar ik heb alleen van half elf tot elf tiesto opgenomen. Weet iemand hoeveel ik dan gemist heb? In die set draaide hij trouwens wat je van tiesto "verwacht": Iio - Rapture (riva remix), Kings Of Clubs - Revalation (airwave mix) en Rammstein - "Ich Will" (Vandit Mix).
Als iemand misschien de prijsvraag heeft gehoord zou die dan zo vriendelijk zijn om deze vraag (evt. met antwoord) hier te posten en het mailadres waar je dit naar moet opsturen. De prijzen kunnen toch beter naar een TranceAddict gaan dan naar iemand die ook op andere tijden dan zaterdagavond/nacht naar radio 538 luistert, nietwaar?
WTB. |
|
|
| arrows |
| kutzooi ik heb het gemist...was het wat? |
|
|
| Ruben_Dubbink |
ow nee he,
ik geloof dat ik iets gemist heb.........
laat ff horen hoe het geweest is....
hopelijk komt ie nog op djmixes2k te staan,
Greetz RubDub |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by arrows
kutzooi ik heb het gemist...was het wat? |
jaaaaah, hij draaide lekkah lekkaah, int begin lekker uplifting
lekker setje, kha hem zo ff zoeken, waar ik hem kandownen |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
jaaaaah, hij draaide lekkah lekkaah, int begin lekker uplifting
lekker setje, kha hem zo ff zoeken, waar ik hem kandownen |
Doe dat alsjeblieft want er al een tijdje geen set van hem geweest en wil wel is horen of hij nog iets nieuws draait.
Greetz Muppet |
|
|
| Muppet |
O ja Siesta,
Clean je pm-box ff want hij zit vol en kan er geen sturen
Greetz Muppet |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by michiel
tiesto draait ni live
is een opgenomen set van heeel anders dan we van tijs verwachten
later
michiel |
Das zou lame zijn, een opgenomen set "draaien":whip: |
|
|
| Blik |
setje is wel redelijk van tiesto, nie zo bijzonder, staat op een ftp (meeste weten wat ik bedoel)
maar dat van die prijsvraag ben ik het wel mee eens, wat was de vraag en antwoord en waar moet je het naartoe sturen...... kan inderdaad beter een TA winnen :) |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by Blik
setje is wel redelijk van tiesto, nie zo bijzonder, staat op een ftp (meeste weten wat ik bedoel)
maar dat van die prijsvraag ben ik het wel mee eens, wat was de vraag en antwoord en waar moet je het naartoe sturen...... kan inderdaad beter een TA winnen :) |
Ik weet niet precies waar je je antwoord naar toe moet sturen maar de vraag was:
Wat is de echt naam van DJ Tiesto? is natuurlijk niet echt een moeilijke vraag :). Had je 3 keuze mogelijkheden iets van tijs veroost, tijs verwest en tijs vernoord. Het is dus iig antwoord b. |
|
|
|
|